Miljoona euroa jokaisen elinaikana

Anonyymi-ap

Määrät ovat pieniä. Kyllä Suomi näistä selviää. Näin sanovat sdp, kepu ja vihervassarit, mutta jättävät kertomatta, että jokaisen tulijan elättäminen tulee maksamaan hänen elinaikanaan veronmaksajille miljoona euroa. Samalla jokaisen suomalaisen terveydenhoito ja muut palvelut heikkenevät. Älkää valittako, jos olette hyväksymässä tällaisen kehityksen.

70

539

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En halua tuollaista valehtelua. Huonosti valehdeltu. Tukijat haluavat tehdä työtä ja se tulee heille järjestää yhteiskunnan toimesta.

      • Anonyymi

        Tarkoitatko, että ”kelan hommiin” edelleen suuri osa vai mitä tarkoitat?


    • Anonyymi

      Aloittaja on itse tullut paljon kalliimmaksi.

      • Anonyymi

        Kun vielä muistetaan, että Suomi on korviaan myöten veloissa ja rahat pitää lainata sijoittajilta, ei miljoona edes riitä nykykoroilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun vielä muistetaan, että Suomi on korviaan myöten veloissa ja rahat pitää lainata sijoittajilta, ei miljoona edes riitä nykykoroilla.

        Kaveri kertoi? Et tuota itse osannut kirjoittaa.


      • Anonyymi

        Tällä ikisuvakilla on kyllä tylsät virret


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaveri kertoi? Et tuota itse osannut kirjoittaa.

        Sitä vartenhan kaverit ovat olemassa. Toverit taas ovat päinvastaisesta syystä.


    • Anonyymi

      Määrät ovat pieniä. Kyllä Suomi näistä selviää. Näin sanovat kokkelit, persut, sdp ja kepu mutta jättävät kertomatta, että jokaisen tieristeyksen uusiminen tulee maksamaan hänen elinaikanaan veronmaksajille miljoona euroa. Samalla jokaisen suomalaisen terveydenhoito ja muut palvelut heikkenevät. Älkää valittako, jos olette hyväksymässä tällaisen kehityksen.

      • Anonyymi

        En valita muusta kun mene töihin niin ei ole aikaa turhiin kirjuutuksiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En valita muusta kun mene töihin niin ei ole aikaa turhiin kirjuutuksiin.

        Töissä minä näitä enimmäkseen kirjuutan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En valita muusta kun mene töihin niin ei ole aikaa turhiin kirjuutuksiin.

        Ei ole turhia kirjoituksia, on vain turhia lukemisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Töissä minä näitä enimmäkseen kirjuutan.

        Enkä vain minä. Meitä on eri puolilla Suomea paljon korkeasti koulutettuja ihmisiä, jotka vain kirjoittelemme ja kirjoituksillamme sivistämme ja sekoitamme kansaa. ”Ne on tohtoreita, maistereita melkein jokainen” kirjoitti jo Juhakin meistä aikanaan.


    • Anonyymi

      Islamistit virkakyösteinä nykyään

    • Anonyymi

      Natsihallituksen avoimien ovien päivät. Miksi aina persut?

      • Anonyymi

        Olin illalla kuulevinani A-talkissa, että kristilliset ja persut kertoivat tavoitteistaan torpata laiton maahantulo. li Andersson ja Tytti Tuppurainen puolestaan kiemurtelivat sen puolesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin illalla kuulevinani A-talkissa, että kristilliset ja persut kertoivat tavoitteistaan torpata laiton maahantulo. li Andersson ja Tytti Tuppurainen puolestaan kiemurtelivat sen puolesta.

        Miljoona miljoona ruusua...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin illalla kuulevinani A-talkissa, että kristilliset ja persut kertoivat tavoitteistaan torpata laiton maahantulo. li Andersson ja Tytti Tuppurainen puolestaan kiemurtelivat sen puolesta.

        Hah. Tietty. Käsi aina kaverin taskussa ... ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin illalla kuulevinani A-talkissa, että kristilliset ja persut kertoivat tavoitteistaan torpata laiton maahantulo. li Andersson ja Tytti Tuppurainen puolestaan kiemurtelivat sen puolesta.

        JOKO SANOI REHELLISESTI TYTTI TUPPURAINEN, SUOMALAISTEN RAHAT KAIKKI KUULUVAT MATUILLE, MAAHANMUUTTAJILLE.
        -
        ON VAARALLISTA AJATTELUA OMAETU ENSIN.
        -
        LI ANDERSSON.........MAAT KUULUVAT PAKOLAISILLE JA VIRAT...VALTA...


    • Anonyymi

      Sisäministeri Rantanen (pers.) on vaarallisen tietämätön oman hallinnonalansa asioista ja hänet tulisi vapauttaa tehtävistään.

      • Anonyymi

        Olet vain katteellinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet vain katteellinen

        No en nyt hirveän ... on minulla nyt parin kuukauden hätävarat kuitenkin. Sinä olet tyhjätaskuko?


      • Anonyymi

        Huumoriahan hän heitti eikai hän nyt niin tyhmä ole.


      • Anonyymi

        Minusta vaikeni viisaasti, kun dem ja vas yrittivät juoksuttaa häntä ja saria silmukkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta vaikeni viisaasti, kun dem ja vas yrittivät juoksuttaa häntä ja saria silmukkaan.

        Pelaten Putskun pussiin.


    • Anonyymi

      Rantanen on tyypillinen haittaihminen, jollaisia ei täällä pitäisi olla.

      • Anonyymi

        Haittaihminen??? Näinkö siellä kepussa ja vihervassareissa luokitellaan isänmaata puolustavat ahertajat? Ei tarvitse minulle myöntää, mutta myönnä itsellesi, että hän on paras sisäministeri tällä vuosisadalla. Moni olisi jo antanut periksi asiattomalle painostukselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haittaihminen??? Näinkö siellä kepussa ja vihervassareissa luokitellaan isänmaata puolustavat ahertajat? Ei tarvitse minulle myöntää, mutta myönnä itsellesi, että hän on paras sisäministeri tällä vuosisadalla. Moni olisi jo antanut periksi asiattomalle painostukselle.

        Miten kaksi isänmaata mahtuu samalle alueelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haittaihminen??? Näinkö siellä kepussa ja vihervassareissa luokitellaan isänmaata puolustavat ahertajat? Ei tarvitse minulle myöntää, mutta myönnä itsellesi, että hän on paras sisäministeri tällä vuosisadalla. Moni olisi jo antanut periksi asiattomalle painostukselle.

        Vellihousu ämmä, joka ei uskalla ottaa vastuuta tekemisistään ja sanomisistaan. Tyypillinen persu.


      • Anonyymi

        välttämätön paha


    • Anonyymi

      Näin on ja moni ei tajua asiaa. Turvallisuusriski myös nyt korkea. Hallitus toimii kaikin mahdollisin toimin. Minä en voi kuin ihmetellä miksi jotkut vasemmalla ja vihreissä käskevät punnitsemaan kenen etu on tärkein. Eilen A-talkia katsellessa tuli kylmät väreet, kun vasemmiston Li käski pohtia asiaa tarkoin kenen etu on tärkein. Vihreät ilmeisestä samoilla linjoilla. Olenpa onnellinen etteivät nämä Suomen viholliset enää päätä asioista. Tosin pelaavat Venäjän pussiin hallitusta arvostelemalla ja heidän puolueitaan kannattavat tutkijat ja osa mediasta lähtee tähän typeryyteen mukaan. Venäjällä hykerrellään tyytyväisyyttä, koska kyllä he tietävät tämän asetelman Suomessa. Täälläkin vihataan persuja ja kaiketi halutaan kaikki raja-asemat auki.

      • Anonyymi

        On ihan normaalia että Venäjää vastaan käytettyjä aseita toimittaneet eivät öitänsä rauhassa nuku. Vähästä unesta ja stressistä sitä alkaa näkemään pieniä vihreitä miehiä ja wagner-sotilaita joka nurkassa.

        Onkohan Ukrainasta tuodussa panssarivaunussakin piiloutuneena vihollisia.

        Mutta miksi meidän rauhaa rakastavien suomalaisten pitäisi lähteä tähän paranoidis-skitsofreeniseen leikkiin. Leikkiköön se joka leikin aloitti ja kestäköön sen.

        En minäkään tuossa tilanteessa öitäni rauhassa nukkuisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ihan normaalia että Venäjää vastaan käytettyjä aseita toimittaneet eivät öitänsä rauhassa nuku. Vähästä unesta ja stressistä sitä alkaa näkemään pieniä vihreitä miehiä ja wagner-sotilaita joka nurkassa.

        Onkohan Ukrainasta tuodussa panssarivaunussakin piiloutuneena vihollisia.

        Mutta miksi meidän rauhaa rakastavien suomalaisten pitäisi lähteä tähän paranoidis-skitsofreeniseen leikkiin. Leikkiköön se joka leikin aloitti ja kestäköön sen.

        En minäkään tuossa tilanteessa öitäni rauhassa nukkuisi.

        Ethän sinäkään nuku. Taidat olla kahju?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ethän sinäkään nuku. Taidat olla kahju?

        Kommunisti Putinin tukija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ethän sinäkään nuku. Taidat olla kahju?

        Yksinkertaisenkin Suomelle tärkeän asian hoitaminen byrokratisoituneessa Suomessa on lähes mahdotonta. Kaikki negatiivinen ehtii tapahtua ennen kuin valitukset ja demareiden sekä vihervassareiden jarruansat on sivuutettu. Poliittinen kateus puolestaan jarruttaa ja estää tärkeiden lakimuutosten käsittelyn ja läpimenon. Lainarahalla maksetaan, kun mamuja siirrellään paikkakunnalta toiselle. Velka ja korot kasvavat. Lapset vanhenevat hoitojonoihin. Pähkähullu Suomi toimii.


    • Anonyymi

      Pähkähullu hallitus, joka valehtelee kansalle, kurjistaa tavallisia perheitä ja antaa hyvätuloisille anteliaat verokevennykset.

      • Anonyymi

        No mut tasapuolista jos kerran köyhyyskin lisääntyy niin täytyyhän varakkuudenkin saada lisääntyä.


      • Anonyymi

        Voisiko ajatella, että jotkut ovat saaneet liikaa avustuksina, eivätkä siksi viitsi mennä työhön. Työn tekemisen kautta saadulla rahallahan ei ole ylärajaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisiko ajatella, että jotkut ovat saaneet liikaa avustuksina, eivätkä siksi viitsi mennä työhön. Työn tekemisen kautta saadulla rahallahan ei ole ylärajaa.

        EI SE OIKEIN TYÖ KIINNOSTA....OMAT TYÖT...........VAIKKA PAKOLAISTEN TORJUNTA VÄLINEITÄ JA SOTATARVIKKEITA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisiko ajatella, että jotkut ovat saaneet liikaa avustuksina, eivätkä siksi viitsi mennä työhön. Työn tekemisen kautta saadulla rahallahan ei ole ylärajaa.

        Mutta alaraja on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta alaraja on.

        Minulla se työnteon alaraja on : Saan maksettua palkalla vuokran, sähkön ja työmatkat ja minulle jää käyttörahaa 700 euroa joka kuukauksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla se työnteon alaraja on : Saan maksettua palkalla vuokran, sähkön ja työmatkat ja minulle jää käyttörahaa 700 euroa joka kuukauksi.

        Olet turhan ahne. Kukaan työnantaja ei saa yhteiskunnalta noin paljoa tukea sinun palkkaamiseesi ilmankos oletkin työtön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisiko ajatella, että jotkut ovat saaneet liikaa avustuksina, eivätkä siksi viitsi mennä työhön. Työn tekemisen kautta saadulla rahallahan ei ole ylärajaa.

        Monikin voi ajatella noin, vaikka yhteys todellisuuteen olisikin kovin heikko. Eikä kaikkien rankaiseminen joidenkin teoista/tekemättömyyksistä ole enää nykypäivää.


    • Anonyymi

      EN TIEDÄ, SELVINNEENKÖ................KATRI KULMURI

    • Anonyymi

      Natseilla on natsien keinot.

      • Anonyymi

        Sinä sen tiedät kun olet alan edustaja.


      • Anonyymi

        Oliko natseilla sellainen ominaisuus, että olivat ahneita työlle. Suomessa on tuon määritelmän perusteella paljon natseja. Olen ollut itsekin työnnatsi jo vuosikymmeniä. En olisi arvannutkaan.


      • Anonyymi

        Mitäköhän porukkaa eilen tuli Inarista rajan ylitse. Hyvä oli vaatetus ja hyväkuntoisen näköisiä, eli voisiko päätellä, että hyvin on olleet heidän asiansa Venäjällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäköhän porukkaa eilen tuli Inarista rajan ylitse. Hyvä oli vaatetus ja hyväkuntoisen näköisiä, eli voisiko päätellä, että hyvin on olleet heidän asiansa Venäjällä.

        Ei tullut mieleesi ovat olleet Venäjällä ehkä muutaman päivän. Se on todellakin surullista kun ihmisellä on hyvät vaatteet ja kunto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tullut mieleesi ovat olleet Venäjällä ehkä muutaman päivän. Se on todellakin surullista kun ihmisellä on hyvät vaatteet ja kunto.

        Näin propagoi desantti-ano.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tullut mieleesi ovat olleet Venäjällä ehkä muutaman päivän. Se on todellakin surullista kun ihmisellä on hyvät vaatteet ja kunto.

        Jossain Suomen ulkopuolella hinnatkin ovat kohtuullisia, jopa 10 kertaa Suomen ryöstähintoja pienemmät. Kuka tänne tulisi vapaa-ehtoisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jossain Suomen ulkopuolella hinnatkin ovat kohtuullisia, jopa 10 kertaa Suomen ryöstähintoja pienemmät. Kuka tänne tulisi vapaa-ehtoisesti.

        Ja nousevat koko ajan sitä mukaa, kun vasemmistosählärit jakavat suomalaisten työn tulokset ulkolaisille vieraillemme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja nousevat koko ajan sitä mukaa, kun vasemmistosählärit jakavat suomalaisten työn tulokset ulkolaisille vieraillemme.

        Unelmahöttöä tarjolla turisteille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unelmahöttöä tarjolla turisteille.

        Illalla haastateltiin A-studiossa Syyriasta Venäjän kautta Suomeen päätynyttä maahanmuuttajaa. Ensin oli lennelty ristiin rastiin pitkin lähi-itää, käyty eri maiden rajoilla ja sitten someinfon ja venäläisten avustuksella päädytty Suomeen. Ei ole köyhän hommaa. Välissä oli monia valtioita, joukossa rikkaita öljymaita, joissa kielikin on lähellä omaa. Eikö tähän touhuun saada mitään järkeä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Illalla haastateltiin A-studiossa Syyriasta Venäjän kautta Suomeen päätynyttä maahanmuuttajaa. Ensin oli lennelty ristiin rastiin pitkin lähi-itää, käyty eri maiden rajoilla ja sitten someinfon ja venäläisten avustuksella päädytty Suomeen. Ei ole köyhän hommaa. Välissä oli monia valtioita, joukossa rikkaita öljymaita, joissa kielikin on lähellä omaa. Eikö tähän touhuun saada mitään järkeä?

        Yhtä huonosti kuin järkeä saadaan sinun päähäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhtä huonosti kuin järkeä saadaan sinun päähäsi.

        Derkkulit tunnetusti arvostelukyvyttömiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhtä huonosti kuin järkeä saadaan sinun päähäsi.

        Varmaan näinkin, mutta arvioi sinä viisaampana paljonko Venäjän jo nyt itärajan ylitse tulleet siirtolaiset tulevat maksamaan. Se tekee n. miljardi euroa, jos kukaan heistä ei innostu työnteosta. Jos heittäytyvät rikollisiksi, sairastelevat paljon tai lisääntyvät summa sen kun kasvaa. Koska rahaa ei ole, on otettava lisää velkaa ja maksettava lisää korkoja. Kaikki se tulee olemaan pois suomalaisilta. Lääkärille voit päästä ehkä vuoden päästä jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan näinkin, mutta arvioi sinä viisaampana paljonko Venäjän jo nyt itärajan ylitse tulleet siirtolaiset tulevat maksamaan. Se tekee n. miljardi euroa, jos kukaan heistä ei innostu työnteosta. Jos heittäytyvät rikollisiksi, sairastelevat paljon tai lisääntyvät summa sen kun kasvaa. Koska rahaa ei ole, on otettava lisää velkaa ja maksettava lisää korkoja. Kaikki se tulee olemaan pois suomalaisilta. Lääkärille voit päästä ehkä vuoden päästä jne.

        Niin, eihän Suomessa ole töitä kuin harvoille ja valituille.
        Ja sitten te porvari-persut leikkaatte sosiaaliturvaa ja puratte köyhien asunnot, natsit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, eihän Suomessa ole töitä kuin harvoille ja valituille.
        Ja sitten te porvari-persut leikkaatte sosiaaliturvaa ja puratte köyhien asunnot, natsit.

        Täällä on vielä tälläkin hetkellä työvoimapula. Itse menin aina mihin pääsin ja ”vaihdoin pallollisena”, eli kun löysin työssä ollessani paremman paikan, menin sinne. Kotoa tultiin kysymään kaksi kertaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan näinkin, mutta arvioi sinä viisaampana paljonko Venäjän jo nyt itärajan ylitse tulleet siirtolaiset tulevat maksamaan. Se tekee n. miljardi euroa, jos kukaan heistä ei innostu työnteosta. Jos heittäytyvät rikollisiksi, sairastelevat paljon tai lisääntyvät summa sen kun kasvaa. Koska rahaa ei ole, on otettava lisää velkaa ja maksettava lisää korkoja. Kaikki se tulee olemaan pois suomalaisilta. Lääkärille voit päästä ehkä vuoden päästä jne.

        Se on sinun tapauksessa kyllä aivan liian kauan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan näinkin, mutta arvioi sinä viisaampana paljonko Venäjän jo nyt itärajan ylitse tulleet siirtolaiset tulevat maksamaan. Se tekee n. miljardi euroa, jos kukaan heistä ei innostu työnteosta. Jos heittäytyvät rikollisiksi, sairastelevat paljon tai lisääntyvät summa sen kun kasvaa. Koska rahaa ei ole, on otettava lisää velkaa ja maksettava lisää korkoja. Kaikki se tulee olemaan pois suomalaisilta. Lääkärille voit päästä ehkä vuoden päästä jne.

        Miten olet laskenut tämän miljardi euroa?


    • Anonyymi

      ”Työ vapauttaa”

    • Anonyymi

      Mihinköhän se aloituksen miljoona euroa oikein perustuu?

      • Anonyymi

        Ei se perustu mihinkään. Tai perustuu se samanlaiseen mölinään ja ulinaan kuin persuilla aina.


      • Anonyymi

        Demujen ja kepun varjobudjettiin, mutta ei salattuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Demujen ja kepun varjobudjettiin, mutta ei salattuun.

        Perziikit on hauskoja ja kaikki siinä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perziikit on hauskoja ja kaikki siinä

        Ai niin eihän siitä olisi saanut puhua, kun se on salattu.


    • Anonyymi

      Rahaa on...
      Mutta ei kaille...

      • Anonyymi

        Kaita mahtaa ottaa pattiin.


    • Anonyymi

      Pitäisikö Euroopan maksaa siirtomaistaan ryöstämät rikkaudet takaisin.
      Sen jälkeen pers-kokoomus kulkee havuhameessa ja tuohivirsuissa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      423
      1826
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      186
      1475
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1411
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      156
      1358
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      980
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      966
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      119
      923
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      93
      900
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      886
    Aihe