Kyllä taas nosti hintaa todella paljon.
Kokkolan energia nostaa sähkön hintaa
11
259
Vastaukset
- Anonyymi
Joo ei ois tarvinnut nostaa yhtään.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#181270337
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Joulu lahja
- Anonyymi
Kukaan ei pakota olemaan Kokkolan energian asiakas. Eri asia tietysti jos on sitoutunut määräaikaiseen sopimukseen.
- Anonyymi
Hinta nousi kun johtaja vaihtui
- Anonyymi
Laittakaa palautetta sinne, minä heti sähköpostin kautta laitoin myös palautetta hinnan korotuksesta kun tuli sähköpostiini tieto.
Halusivat sellaisen johtajan joka kehtaa hintoja korottaa roimasti !! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laittakaa palautetta sinne, minä heti sähköpostin kautta laitoin myös palautetta hinnan korotuksesta kun tuli sähköpostiini tieto.
Halusivat sellaisen johtajan joka kehtaa hintoja korottaa roimasti !!No auttoko? Tuliko heti vastaus että anteeksi nyt, me tästä hyvästä lasketaan sun sähkön hintaa?
Vai onko asiasi vielä käsittelyssä?
- Anonyymi
Kyllä tuo hinnankorotus pani etsimään muitten toimittajien hintoja. Onneksi pääsen sopimuksesta irti kahdenviikon irtisanomisella. Taidan etsiä pitkän , kiinteän sopimuksen niin ei tarvitse ressata noita hintamuutoksissa.
- Anonyymi
Liika on aina liikaa.....kusee omille kengille!
- Anonyymi
Kokkola kallis paikka asua.
- Anonyymi
Muuta ihmeessä Hervantaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi2021909Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2701872Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano291165- 841162
- 741080
- 1171040
- 861031
Millainen ihminen linda brandt-ahde on
Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta411017Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose1591015- 59897