Miten saan MC Afee tililtä poistettua turhia laitteita?

Anonyymi-ap

Minulla on MC Afee tietoturvaohjelma max viidelle laitteelle. Aikaisemmin puhelimeni katosi todennäköisesti putosi mereen ja myöhemmin meni läppäri peruuttamattomasti rikki. Kävin MC Afee tililläni poistaakseni nämä kaksi laitetta koska niissä ei tietenkään tarvita enää tietoturvaohjelmaa mutta en tajua miten ne voi poistaa. Siellä ne ovat turhan panttina yhä MC Afeen tarkkailtavana.

Osaako joku heittämällä neuvoa miten saan ne pois jotta saan vapautettua MC Afee tilille uusille laitteille tilaa, jottei tartte säheltää tuon MC Afee käyttäjätuen kanssa. Viimeksi käyttäjötuen chat ei toiminut.

15

296

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Poista koko McAfee tili. Kyseisellä ohjelmalla ei tee sitten yhtään mitään sillä ensinnäkään puhelimet eivät tarvitse minkäänlaista torjuntaa ja toiseksi Windows tietokoneissa on jo oletuksena erinomainen Defender niminen ilmainen suojaus.

      • Anonyymi

        En minä mitään poista kun MC Afee on kotitietokoneessani myös ja maksettu kahdeksi vuodeksi.

        Puhelimet ja tabutkin tarvitsevat kyllä tietoturvaohjelman joka on muutakin kuin virusten torjuntaa. Et ole iltmeisesti koskaan joutunut hakkeroinnin uhriksi. Minä olen. Tietoturvaohjelma ovat tarpeellisia kaikissa verkkoon liitetyistä laitteissa väitti sitten mitä tahansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä mitään poista kun MC Afee on kotitietokoneessani myös ja maksettu kahdeksi vuodeksi.

        Puhelimet ja tabutkin tarvitsevat kyllä tietoturvaohjelman joka on muutakin kuin virusten torjuntaa. Et ole iltmeisesti koskaan joutunut hakkeroinnin uhriksi. Minä olen. Tietoturvaohjelma ovat tarpeellisia kaikissa verkkoon liitetyistä laitteissa väitti sitten mitä tahansa.

        Puhelimet ja tablettimet eivät tarvitse turvaa. Tämän on jopa asiantuntijat maininneet. Ne tuovat vain haittoja kuten huonomman akunkeston sekä suorituskyvyn.

        Olet näköjään joutunut markkinamiesten uhriksi. Se on suuri sääli kun rahaa menee humputuksiin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhelimet ja tablettimet eivät tarvitse turvaa. Tämän on jopa asiantuntijat maininneet. Ne tuovat vain haittoja kuten huonomman akunkeston sekä suorituskyvyn.

        Olet näköjään joutunut markkinamiesten uhriksi. Se on suuri sääli kun rahaa menee humputuksiin..

        On se nyt jumalauta sitten ihmeellistä että jouduin hakkeroinnin uhriksi nimenomaan älypuhelimen kautta

        Ei tarvita tietoturvaa? Joka helvetin älylaite tarvitsee tietoturvan jonka kautta ollaan yhteydessä verkkoon. Niin se vaan on. Lopeta vaarallisen disinformaation välittäminen ja harhaanjohtavien ohjeiden viljely.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se nyt jumalauta sitten ihmeellistä että jouduin hakkeroinnin uhriksi nimenomaan älypuhelimen kautta

        Ei tarvita tietoturvaa? Joka helvetin älylaite tarvitsee tietoturvan jonka kautta ollaan yhteydessä verkkoon. Niin se vaan on. Lopeta vaarallisen disinformaation välittäminen ja harhaanjohtavien ohjeiden viljely.

        Ei tarvita minkäänlaista. Niistä on tosiaan vain haittaa eikä yhtään hyötyä. Pelkkää markkinamiesten huijausta moinen homma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvita minkäänlaista. Niistä on tosiaan vain haittaa eikä yhtään hyötyä. Pelkkää markkinamiesten huijausta moinen homma.

        Sitäpaitsi ainoastaan Windows järjestelmässä on perusteltua käyttää tietoturvaa ja siinä sellainen tulee jo mukana eli ei ole mitään tarvetta alkaa maksamaan sellaisesta. Menettää vain rahaa ja ei saa mitään hyödyllistä. Puhelimet tai tablettimet oli ne Android tai Iphonet eivät tarvitse eikä myöskään Linux, Chromebook ja Mac tietokoneet.

        Viruksia tai haitakkeita ei puhelimiin käytännössä tule kun lataa vain niiden virallista sovelluskaupoista tunnettuja sovelluksia. Ja myös huolehtii että ohjelmistopäivitykset ovat aina ajantasalla niin sovellusten kuin järjestelmän.

        https://bbs.io-tech.fi/threads/tarvitseeko-android-pohjanen-aelypuhelin-tietoturvasovelluksia.292805/

        https://tekniikanmaailma.fi/ala-maksa-turhasta-ilmainen-windows-defender-toimii-kaytannossa-yhta-hyvin-kuin-parhaat-maksulliset-tietoturvaohjelmat/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvita minkäänlaista. Niistä on tosiaan vain haittaa eikä yhtään hyötyä. Pelkkää markkinamiesten huijausta moinen homma.

        Valheesta ei tule totta toistamalla jankuttaja. Tehtailetko itse tietomurtoja kaiket päivät kun kannustat ihmisiä olemaan varomattomia?

        Haluaisin vastauksen kysymykseen. Jos ei ole vastausta kysymykseen voit jättää kommentoimatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valheesta ei tule totta toistamalla jankuttaja. Tehtailetko itse tietomurtoja kaiket päivät kun kannustat ihmisiä olemaan varomattomia?

        Haluaisin vastauksen kysymykseen. Jos ei ole vastausta kysymykseen voit jättää kommentoimatta.

        Niin sinun valheesta kun olet mennyt markkinamiesten pahaan retkuun.-.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valheesta ei tule totta toistamalla jankuttaja. Tehtailetko itse tietomurtoja kaiket päivät kun kannustat ihmisiä olemaan varomattomia?

        Haluaisin vastauksen kysymykseen. Jos ei ole vastausta kysymykseen voit jättää kommentoimatta.

        Tietomurtoihin ei virussuojat auta yhtään mitään. Ne kun eivät paikkaa tietoturva-aukkoja. eli jälleen niistä saa valheellisen kuvan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietomurtoihin ei virussuojat auta yhtään mitään. Ne kun eivät paikkaa tietoturva-aukkoja. eli jälleen niistä saa valheellisen kuvan..

        Jos ei ole vastausta aloituksen kysymykseen voisitteko ystävällisesti vain jättää vastaamatta. MC Afee tietoturvaohjelma sisältää muutakin kuin virustorjuntaohjelman. Kuka helvetti nykyisin ostaa vain virustorjunnan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei ole vastausta aloituksen kysymykseen voisitteko ystävällisesti vain jättää vastaamatta. MC Afee tietoturvaohjelma sisältää muutakin kuin virustorjuntaohjelman. Kuka helvetti nykyisin ostaa vain virustorjunnan?

        Se ei sisällä mitään sellaista mistä kannattaa maksaa. Kannattaa sinunkin lopettaa tämä huijausohjelmien käyttö..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ei sisällä mitään sellaista mistä kannattaa maksaa. Kannattaa sinunkin lopettaa tämä huijausohjelmien käyttö..

        Kyllä täytyy ihmisen olla erittäin tyhmä jos näihin ratkeaa! Aivan sama kuin ratkeaisi näihin pankkihuijauksiin.. Ei järkeä näytä olevan kyllä yhtään..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä täytyy ihmisen olla erittäin tyhmä jos näihin ratkeaa! Aivan sama kuin ratkeaisi näihin pankkihuijauksiin.. Ei järkeä näytä olevan kyllä yhtään..

        Kyllä täytyy olla aika saatanan tyhmä ihminen jos ei kykene tavaamaan aloituksesta mikä on on aihe ja mikä on kysymys. Kukaan ei kysynyt mielipidettäsi tietoturvaohjelmien tarpeellisuudesta. Ole hyvä ja lopeta ketjun spämmäys täyteen tuota heikkopäistä hokemista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä täytyy olla aika saatanan tyhmä ihminen jos ei kykene tavaamaan aloituksesta mikä on on aihe ja mikä on kysymys. Kukaan ei kysynyt mielipidettäsi tietoturvaohjelmien tarpeellisuudesta. Ole hyvä ja lopeta ketjun spämmäys täyteen tuota heikkopäistä hokemista.

        Voi voi höynäytettyä kun ei tajua tehneensä virhettä..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2515
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2193
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1877
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1641
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1596
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1595
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1548
    8. 75
      1459
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      105
      1368
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe