Tärkeä kysymys Saunikselle (Sauna_Timppa)

Anonyymi-ap

Ensin kuitenkin kiitos kaikkien puolesta siitä, että kunnioitat vaatimatonta palstaamme läsnäolollasi, mutta nyt itse varsinaiseen kysymykseen:

Kuinka tulet kestämään, kun kuvaamasi materiaali Kylmiksestä on rajallinen ja näin ollen sitä ei voi lypsää loputtomiin. Miten sitten toimit? Rupeatko vain päivystämään rappukäytävässä, josko Keijo joskus poistuisi asunnostaan, jotta saisit uutta matskua hinnalla millä hyvänsä? Sorrutko lopulta menemään vaikka ovesta läpi?

22

277

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näillä videoillaan Saunis esittelee Kylmistä kuin näyttelykoiraansa:
      https://www.youtube.com/shorts/bu9Z0lvYqNA

      Mitä sitten siis tapahtuu, kun Puohitien Puudelista™ ei enää löydy enempää matskua? Saammeko lukea siitä lehdistä?

      :O

    • Anonyymi

      Hienoa, että puohitien Batman ja Robin tekevät meille uutta matskua.

      • Anonyymi

        Juu, näyttävät olevan erottamaton taistelupari. Tissu/ASD saa kyllä tehdä kaikkensa, että feikki-Kylmikset saisi riidan noiden välille. Lisäksi nyt kun Saunis on ottanut palstakuninkuuden, tulee myös hänkin todennäköisesti feikkien kohteeksi.


    • Kyllä uutta juttua saa silti. Ei sota yhtä miestä kaipaa. Länsi-saksan ikiteräksestä voin paasata vaikka koko lopun elämää. Siihen väliin videota punttien nostelusta niin sontikset ymmärtää oman paikkansa yhteiskunnan pohjalla, heikoimpana aineksena. Mutta ne videot on liian asiallisia ja laitan eri kanavalle

      • Anonyymi

        Emmekö ole sinun arvoisiasi? Sitä paitsi, mikä vìtun sota?

        :O


      • Anonyymi kirjoitti:

        Emmekö ole sinun arvoisiasi? Sitä paitsi, mikä vìtun sota?

        :O

        Se on sanonta joka tarkoittaa suunnilleen sitä että ei yks ihminen vaikuta isoon kokonaisuuteen


      • Anonyymi
        sauna_timppa kirjoitti:

        Se on sanonta joka tarkoittaa suunnilleen sitä että ei yks ihminen vaikuta isoon kokonaisuuteen

        Sota ei yhtä miestä kaipaa, se on totta. En vain tajua, mistä sodasta tai kokonaisuudesta on kysymys. Olenko vain yksi osa kokonaisuudesta, joka on enemmän, kuin tekijöidensä summa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sota ei yhtä miestä kaipaa, se on totta. En vain tajua, mistä sodasta tai kokonaisuudesta on kysymys. Olenko vain yksi osa kokonaisuudesta, joka on enemmän, kuin tekijöidensä summa?

        Jos yksi spurgu puuttuu niin mitä sitten?


    • Pistin nyt yhden videon eri tilille. Ei pitäis olla tekemätön paikka löytää

      • Anonyymi

        Mikset voi laittaa suoraa linkkiä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikset voi laittaa suoraa linkkiä?

        Loispummijuopporetkuilla on kyllä aikaa tonkia youtubea



    • Anonyymi

      Minä muutan Puohitielle tammikuun alussa niin näytän molemmille puudeleille kuka on pomo.

      • Haastan sinut kaksin kauhoitteluun


      • Anonyymi
        sauna_timppa kirjoitti:

        Haastan sinut kaksin kauhoitteluun

        :'D


    • Anonyymi

      Milloin menette sellaiseen työhön, että ette tarvitse julkista sairaanhoitoa ja tulonsiirtoja?
      Teistä lähtevän persvälin tuoksun maksaa veronmaksaja. Itärajan toisella puolen on halpaa vodkaa ja pirtua, että näköä hämärtää.

      • Anonyymi

        Hmmm. Syytön minä olen siihen että minusta tuli sontiainen, en olisi halunnut edes syntyä tänne.


      • Anonyymi

        Eikä töihin noin vain mennä kun niitä ei ole. Viimeisin paikka mitä hain niin 104 henkilöä oli hakenut paikkaa ja vain yksi palkattiin, joten se niistä töistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmmm. Syytön minä olen siihen että minusta tuli sontiainen, en olisi halunnut edes syntyä tänne.

        Tähän on helppo yhtyä. Eutanasia kaikille halukkaille! Olen ensimmäisenä jonossa. Nro 1.


    • Anonyymi

      5,5%:n kokoomuksen alkoholit tappoi noin 5 500 covid19 potilasta kun jalka lähti luistamaan myös100 kokoomuslaista hukkui enemmän kolmas kesä taaksepäin,warning 8%:n alkoholi teemu selänteen numerolla on kohta tappamassa kauppojen kokoomushyllyllä otan einaton

      • Anonyymi

        Minäkin olen yhtä idiootti, kuin videon Kylmis, sillä en tajua yhtään mitään tuosta kirjoituksesta.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      192
      4622
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      122
      2883
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      137
      2294
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      332
      2290
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1962
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1536
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      114
      1451
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      32
      1370
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1200
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe