Jouluksi lähtee Thaimaasta tietämättömiä Pattayalle lomalle.
Toivottavasti eivät mene uimaan. Thaimaalaisetkaan eivät mene.
Vesi on paskaista, raskasmetalleja ja kemikaaleja, ja sitä itseään.
Miljoonakaupunki Pattaya lykkää yöllä paskaviemäristä jätevedet suoraan mereen.
Putki menee jonkun matkaa merelle, mutta vuoroveden ollessa vastainen paskavesi lilluu takaisin rantaan.
Kävelkää rannalla ja katsokaa mitä paskaa aallot ovat huuhtoneet rantaan.
Rannat on uudelleen hiekoitettu parin vuoden aikana, työ on yhä kesken.
Se oli tarpeellista, koska vanhassa hiekassa oli vaikka mitä.
Lasinsiruja, säilykepurkin teräväreunaisia kansia, ruiskun neuloja.
Rannalle vain rantatuoliin varjon alle, ei veteen.
Uimaan vain altaaseen, mutta niidenkään puhtautta ei takaa kukaan. Ruokailu hyvälaatuisissa ravintoloissa, tai itse valmistaen markettien raaka aineista.
Pysytään terveenä. Bakteerikanta on rajua. Sairastumista ei suositella. Tulee kalliiksi. Matkavakuutus ei takaa hoitoon pääsyä, käteisellä pitää maksaa.
Varotaan HIV viruksia. Niiden kantajia on yli miljoona, ja pääasiassa lomakohteissa.
Älkää ystävystykö, he eivät pidä teistä.
Hymyilevät turistille koska muuten ei tule rahaa.
Turisteja kohtaan väkivalta on lisääntynyt huomattavasti.
Varkauksia ja huijauksia.
Tervetuloa aurinkoon, osta vahvakertoiminen aurinkovoide. Ihosyöpä on yleistä.
Älä liiku yksin yössä, vaikka silloin kaupunki sykkii.
Netistä voi katsoa mikä meininki Pattayalla on. Onlinecam kuvaa rannalta, yöelämästä, walking streetiltä.
Näky on järisyttävä.
Paskaveteen lillumaan
Anonyymi-ap
2
110
Vastaukset
- Anonyymi
Matka Pattayalle on kokemus, saa livekokemusta millaisia ovat lipevät varkaat, ja millaista on kun koko väestö puhaltaa yhteen hiileen turistien rahojen riisumiseksi.
Varotaan huumatuksi tulemista ja hengenmenoa.
Henki on löysällä.- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18127365j
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161668
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1631247- 1431209
- 521145
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1171109Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1131106- 571081
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46969