Miten eroavat esim. virolaisista?
Millaista kansaa liettualaiset?
5
1493
Vastaukset
- Käynnyt
Mitenkään.
Kielestä vaan ei ymmärrä yhtikäs mitään.
Maana ehkä parempi,vähemmän vähemmistökansalaisia,edullisempi. - moi
sanoisin, että hyvin mukavan oloisia ja kaikki balttian kansalaiset ovat jollakin lailla samanlaisia. itse koin hyvin positiivisen kokemuksen liettualaisista, kun olin vilnan kansallisoopperassa seisomapaikalla (istumapaikat oli loppuunmyyty). seisoessani teatterin käytävällä ystävällinen liettualainen tuli kysymään haluaisinko istumapaikan. hänellä oli vieressään yksi vapaapaikka, aivan keskellä permantoa. sain sekä hyvää seuraa loppu vierailulleni että upean näytännön!:)
- käynyt
balttiassa!
ovat mukavaa seuraa, ehkä hieman hiljaista, mutta kohteliaita ja kilttejä- Sydän siellä
Liettualaiset on balteista ihanimpii. Kohteliaita ja ystävällisiä. Eurooppalaisimpia. Älyttömän ihania! :)
- suomalainen
on ihan tavallisia ihmisiä ja varmaan kaikki vähän erilaisia niinkuin muissakin maissa. Ei voi sanoa miten esim. suomalainen poikkeaa virolaisesta? Saamani kokemuksen mukaan he ovat hyvin vieraanvaraisia, osaavat useimmin saksaa kuin englantia, vähän arkoja turistien kanssa. Rikollisiakin varmaan on (niinkuin suomalaissakin).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512