Helsingin sanomat jatkaa kritiikitöntä sotapropagandan levittämistä huolimatta siitä, että Ukrainan sota on päättymässä USA:n, NATO:n sekä lännen puolesta ja lännen rahoituksella taistelevan Ukrainan hallituksen tappioon. Lehden uutiset sodasta ovat edelleen Ukrainan tiedotustoimiston sekä USA:n ja Britannian propagandakoneistojen levittämää katteetonta disinformaatiota.
Jotta lännen totuuden torvien uskottavuus säilyisi, on Hesarin kuukausiliite nyt paljastanut NATO:n sotapropagandaa kritisoivien henkilöiden pimeän taustan (” Amerikan putinistit” 24.11.23, maksumuurin takana). He ovat rikollisia, mielipidevammaisia, julkisuudenkipeitä, maksettuja ja ennen kaikkea he ovat ”putinisteja” millä sanalla laatumedia HS ”todistaa” suoralta kädeltä vastapuolen väitteet totuuden vastaisiksi.
Nyt kun myös jotkut USA:n johtavista medioista ovat alkaneet perua puheitaan sodan kulusta eli Venäjän armeijan kelvottomuudesta ja Ukrainan väistämättömästä voitosta, toivosi suomalaiseltakin medialta jonkinlaista itsekritiikkiä. Jatkuva valehteleminen ja aivopeseminen on Hesarin lukijoiden edun vastaista ja ennen kaikkea se on Suomen kansallisen edun vastaista.
Kun aivopesusta osansa saaneen ulkopoliittisen johdon ainoa motiivi on silmitön kansallisuusviha naapurimaata kohtaan, siitä ei hyvä seuraa. Nyt olisi korkea aika kaivaa Paasikiven ja Kekkosen opetukset uudelleen esiin. Valitettavasti maan johtava sanomalehti näyttää olevan viimeinen instanssi, jolta tällaista käännettä voi odottaa.
Hesari jatkaa linjallaan: me olemme totuus, kriitikot ovat valehtelevia putinisteja
Anonyymi-ap
2
91
Vastaukset
- Anonyymi
Median harjoittama aivopesu on niin ilmeistä, että luulisi jo jokaisen tajuavan suunnan mihin meitä yritetään tunkea.
Disinformaatiota on myös se, että kerrotaan osatotuuksia jättämällä itselle vähemmän mieluisat asiat pois.
Myös Yle harjoittaa disinformaatiota valitsemalla asiantuntijoiksi "sopivat" haastateltavat.
Media käyttää näin poliittista valtaa! - Anonyymi
Hesarilla on pitkät perinteet pyhässä vihassaan Venäjää kohtaan.
Erkon pöljyyksien takia jouduimme Talvisotaan.
Sitä yritetään vieläkin peitellä Hesarissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2081360- 961256
Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9898Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛85842Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan2830Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.57776- 31768
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle14762Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii43713T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37708