Sotilaskodista roskaruokaa

Anonyymi-ap

Tein tästäkin aloitteen Vattajan leirillä lähes kolmekymmentä vuotta sitten. Hampurilaisia ja pitsaa pitää saada sotilaskodista ja myös iltaisin maastoon lähtevistä sotilaskotiautoista. Aloitteeni on käännetty myös englanniksi ja nyt Nato aikana se olisi hyvä julkaista ( "Pizza and hamburger at militaryhome"). Vattajan hiekoilla pitsan syönti osoittautui usein hankalaksi ilmassa tuulen mukana lentävän hiekan mukana. Soittelin huuliharpullani usein leireillä hiekkamyrskyksi nimeämääni balladia kunnes sen kuuli joku etelän vetelä varusmies ja kopioi sen. Myöhemmin ymmärsin tämän Sandstorm kappaleen olevan identtinen kopio luomuksestani. Olen lähettänyt useita kirjeitä oikeuskanslerille tapauksesta mutta päätöstä ei ole vielä ilmeisesti tullut ja nyt ei naurata.

Tiedoksi Sotilaskotiliitto, Pääesikunta ja Naton esikunta.

12

258

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Helsingissä on myös yliopisto Ressu

• Anonyymi

Mitä mieltä Ressu oot panssariraadon tuonnista Helsinkiin,tuosta roskaruuan syöttämisestä oon samaa mieltä,puolukkavarputee ois parempi valinta.

• Anonyymi

Lukemattomia päiviä olen rämpinyt loskassa ja lumessa puolustaessani isänmaatani mutta nyt se on loppu. Linna kutsua ei Sauli lähettänyt mutta seuraaja Halla-aho sen varmasti tekee ja Kokkolan sekä Perhon viisain mies pääsee televisioon. Aveciksi pyydän Erika Vikmania joka pitää meistä iäkkäistä herrasmiehistä.
      Onneksi ikäni puolesta en ole enää velvollinen "tarttumaan aseisiin", etenkään, kun virkavalta vei metsästys- ja rata-aseeni syyttä takavarikkoon ja huutokauppaan ilmeisen hullun ja 2016 edesmenneen naapurin takia...
      Nautinkin nyt suuresti, kun joku kuolee hirvikolarissa, ja kun nuoriso ei harrasta metsästystä, ja ennen kaikkea sitä, kun Suomen Tasavalta lyödään maan tasalle muutaman vuoden kuluessa, hah hah haaa!!!...

• Anonyymi

Myös minulta poliisi vei hirvikiväärin, en saletisti tee SRVAta tai mitään muutakaan enää ikinä tämän yhteiskunnan eteen, kuolkoon ihmisiä sorkkaeläinkolareissa

• Anonyymi

Minkälaita pukukoodia olet ajatellut,tärkeintähän on että saa kamerat kiinnittymään näyttävään sisääntuloon.Erikalla ei tietenkään ole muuta päällä kuin radio.

• Anonyymi

Hyvä Ressu taas asiaa.

• Anonyymi

Pääasia kuitenkin kaikken turvallisuuden kannalta että aseet vietiin parempaan talteen.

• Anonyymi

Ei ollut mitään psykologisia testejä siihen aikaan kun perholainen armeijaan joutui. Näitä maaseudulta tulleita yksinkertaisia nuorukaisia otettiin upseerikoulutukseen. Ongelmia syntyi kuten tässäkin tapauksessa on nähty mutta onneksi ymmärrettiin "päästää" ennenaikaiselle eläkkeelle. Nyt varmasti kaikki ovat huomanneet näistä kirjoituksistaan kuinka pahaksi tilanne on edennyt ja edes lääkitys ei auta näihin mielen sairauksiin.

• Anonyymi

Ressu on saanut sotilaallisista ansioistaan prompsisen sotilaskotimerkin ja kullitetun näyttösuojamerkin.

• Anonyymi

Ressu, miks sua ei enää nähdä uimahallissa? Haluaisimme taas kuunnella sun viisaita sanoja ja saavutuksia, kuten SM nyrkkeily mestaruus.

• Anonyymi

Löytyy kaikki SM nyrkkeilynimet netistä, mutta ressua siellä ei vaan näy.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      225
      4532
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      22
      3399
    3. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      262
      1955
    4. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      7
      1696
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      38
      1237
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      161
      1199
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      100
      924
    8. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      30
      757
    9. Uskotko että halaatko

Kaivattuasi koskaan vai et?
      Ikävä
      63