Mongoloidi vaikka ajattelisi tulevansa blondiksi, niin hän ei voi sellaista kokea niin kuin Euroopassa.
Mongoloidi ei voi blondiuden lisäksi myös punastua niin kuin Euroopassa.
Tältä näkymin eurooppalainen on uniikki.
Kaikki havainto Kazakhstaniin, jossa sekoittuvat eurooppalaiset ja mongoloidit punaisiksi kazakoiksi.
Mongoloidi elää jopa ääriolosuhteissa tuhansia vuosia lumen keskellä ja ei ole vaalentunut. Mongoloidin iho on vaalentunut toisinaan, mutta hiukset eivät.
Tarvitaan genetiikan tutkijoita selittämään ilmiötä, koska eurooppalaiset kadottavat pigmentin helpommin hiuksissa ja ihossa kuin mongoloidit.
Kysytään kuitenkin, että sulkeutuvatko mongoloidien silmät pienemmiksi pohjoisessa kuin etelässä? Onko mongoloidien kylmyyden vaikutusta tooosi pienet silmät. Kuinka on hiusten laita tooosi pohjoisessa?
Mistä sellaiset perustavan laatuiset laatuerot ovat kotoisin?
Eurooppalaisten silmät eivät itsestään sulkeudu, vaan siihen tarvitaan mongoloidien genetiikkaa, jota löytyi kolmas osaltaan myös suomisukuisten geeneistä, joista toinen osa oli turkkilaista perua. Eurooppalaisten silmät sen sijaan kasvavat, niin kuin briteillä on isot ja lapsenomaiset silmät, koska maa sijaitsee mahdollisimman kaukana Aasiasta Euroopassa.
Mongoloidi ei voi vaalentua ja se erottaa pohjoisen kansoja
4
205
Vastaukset
- Anonyymi
Blondi eurooppalainen sen sijaan voi punastua tietyissä olosuhteissa.
Lisäksi punastumisen uusi sekoittuminen vaaleaan synnyttää keltaista.- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18128359y
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Kiusasisko kaksi kanadalaista nettikaveriani facebookissa minua kun toinen heistä sanoi minua mongoloidinnäköiseksi? Pikkuveljeni suuttui ainakin heille. Minä en suuttunut. Pikkuveljeni suuttui aika kovastikin heille. En osaa sanoa oonko mongoloidin näköä? Eikös mongoloidin näköinen ihminen ole rujokasvoinen ja pääkallon muoto leveyssuunnassa leveä mutta tippuu päälaki korkealta tosi nopeaa ja pyöreähkösti alaspäin siten että näyttää siltä kuin takaraivoa tai pään takaosaa ei olisi ollenkaan. Mulla on tällainen kallonmuoto. Jos eläisin nyt aikakautta saksassa jossa hitler olisi vallassa niin hän saattaisi tappaa minut pääkallon ns epämuodostuneen, ruman muodon takia. Häpeän ehkä pääkalloni muotoa, koska ei näytä kovin kauniilta eikä symmetriseltä jonka takia en useinkaan aja päätäni kaljuksi tai siiliksi vaan suosia pitempää tukkaa. Silmäni eivät ole kovin poikkeavan näköiset kai, mutta kasvoni voi olla rujot. Toisaalta on mua sanottu että näytän ihan ruotsalaiselta tai saksalaiselta, mut on tullu niitäki kommentteja, että näytän eskimolta tai aasian seudun ihmiseltä/mongoloidilta.
Onko siis mongoloidiksi sanominen loukkaus vai ei? En kysynyt syytä mutta veljeni suuttui kun ne kaksi kanukkia sanoi mua kauniiksi mongoloidiksi.- Anonyymi
Oma mielipide omasta ulkonäöstäni on tämä; näytän kai enempi germaanilta/Saksalaiselta&ruotsalaiselta ja omasta mielestäni en ole komea, mutta olen kaukana rumasta. Olen kai aika söpö, mutta en erityisen komeakaaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579