Mongoloidi ei voi vaalentua ja se erottaa pohjoisen kansoja

Anonyymi-ap

Mongoloidi vaikka ajattelisi tulevansa blondiksi, niin hän ei voi sellaista kokea niin kuin Euroopassa.

Mongoloidi ei voi blondiuden lisäksi myös punastua niin kuin Euroopassa.

Tältä näkymin eurooppalainen on uniikki.

Kaikki havainto Kazakhstaniin, jossa sekoittuvat eurooppalaiset ja mongoloidit punaisiksi kazakoiksi.

Mongoloidi elää jopa ääriolosuhteissa tuhansia vuosia lumen keskellä ja ei ole vaalentunut. Mongoloidin iho on vaalentunut toisinaan, mutta hiukset eivät.

Tarvitaan genetiikan tutkijoita selittämään ilmiötä, koska eurooppalaiset kadottavat pigmentin helpommin hiuksissa ja ihossa kuin mongoloidit.

Kysytään kuitenkin, että sulkeutuvatko mongoloidien silmät pienemmiksi pohjoisessa kuin etelässä? Onko mongoloidien kylmyyden vaikutusta tooosi pienet silmät. Kuinka on hiusten laita tooosi pohjoisessa?

Mistä sellaiset perustavan laatuiset laatuerot ovat kotoisin?
Eurooppalaisten silmät eivät itsestään sulkeudu, vaan siihen tarvitaan mongoloidien genetiikkaa, jota löytyi kolmas osaltaan myös suomisukuisten geeneistä, joista toinen osa oli turkkilaista perua. Eurooppalaisten silmät sen sijaan kasvavat, niin kuin briteillä on isot ja lapsenomaiset silmät, koska maa sijaitsee mahdollisimman kaukana Aasiasta Euroopassa.

3

112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Blondi eurooppalainen sen sijaan voi punastua tietyissä olosuhteissa.
      Lisäksi punastumisen uusi sekoittuminen vaaleaan synnyttää keltaista.

    • Anonyymi

      Kiusasisko kaksi kanadalaista nettikaveriani facebookissa minua kun toinen heistä sanoi minua mongoloidinnäköiseksi? Pikkuveljeni suuttui ainakin heille. Minä en suuttunut. Pikkuveljeni suuttui aika kovastikin heille. En osaa sanoa oonko mongoloidin näköä? Eikös mongoloidin näköinen ihminen ole rujokasvoinen ja pääkallon muoto leveyssuunnassa leveä mutta tippuu päälaki korkealta tosi nopeaa ja pyöreähkösti alaspäin siten että näyttää siltä kuin takaraivoa tai pään takaosaa ei olisi ollenkaan. Mulla on tällainen kallonmuoto. Jos eläisin nyt aikakautta saksassa jossa hitler olisi vallassa niin hän saattaisi tappaa minut pääkallon ns epämuodostuneen, ruman muodon takia. Häpeän ehkä pääkalloni muotoa, koska ei näytä kovin kauniilta eikä symmetriseltä jonka takia en useinkaan aja päätäni kaljuksi tai siiliksi vaan suosia pitempää tukkaa. Silmäni eivät ole kovin poikkeavan näköiset kai, mutta kasvoni voi olla rujot. Toisaalta on mua sanottu että näytän ihan ruotsalaiselta tai saksalaiselta, mut on tullu niitäki kommentteja, että näytän eskimolta tai aasian seudun ihmiseltä/mongoloidilta.

      Onko siis mongoloidiksi sanominen loukkaus vai ei? En kysynyt syytä mutta veljeni suuttui kun ne kaksi kanukkia sanoi mua kauniiksi mongoloidiksi.

      • Anonyymi

        Oma mielipide omasta ulkonäöstäni on tämä; näytän kai enempi germaanilta/Saksalaiselta&ruotsalaiselta ja omasta mielestäni en ole komea, mutta olen kaukana rumasta. Olen kai aika söpö, mutta en erityisen komeakaaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      422
      2948
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      100
      2266
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      343
      1939
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1883
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1737
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1207
    7. 158
      1202
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      95
      1130
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1042
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      927
    Aihe