Menee kiinni kahdeksi vuodeksi. Missä Hesan homot nyt kokoontuvat uimaan ja naimaan?
Naimahalli Yrjönkatu
7
1440
Vastaukset
- Anonyymi
Kysy persupuolueen sivuilta niin on heti oikea tieto eikä mikään feikki. .
- Anonyymi
Persujen Tynkkynen tykkää saada mustaa munaa.
- Anonyymi
Eikös niitä saunoja ole vielä muutama, jossa voi harrastella. Ja kesäaikaan on tietysti aina Mäntymäen kuuluisa Jeenokivi, jossa harrastetaan miestenvälistä. Jeenokivi on nimensä mukaisesti erityisesti romanikansan suosiossa, mutta kyllä sinne valkolaisetkin voivat mennä ja heidät otetaankin ilomielin vastaan. Jeenokiven erikoisuutena ovat myös feminiiset bottomit eli röijyjeenot, jos sellainen kiinnosta.
- Anonyymi
Jos röijyjeeno kiihottaa ja kiinnostaa niin kannattaa suunnata kivelle. Siellä alaston romanimies tarjoaa parastaan.
- Anonyymi
menkää naimaan vaikka mannerheimintielle. se on tiettävästi auki ja tilaakin in.
- Anonyymi
Joku muu uimapaikka järjestyy. Muuten uikkarit eivät ole tiukat.
- Anonyymi
En Yrjönkadun uimahallissa ole sexiä harrastanut mutta sieltä kerran lähdin erään vanhemman homomiehen mukaan hänen asunnolleen joka sijaitsi Ullanlinnassa kyllä sai nuori poika sinä iltana kullia edestä ja takaa , olin silloin 19 v .Kävin säännöllisesti hänen luonaan muutaman vuoden ajan ja joskus oli myös hänen kaverinsa mua nussimassa ,tämä tapahtui 90-luvun alussa.
ö
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3922144Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3882059- 981772
- 4421725
- 71414
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?1101233- 215976
Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.9886Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41822Jos totta puhutaan niin haluan mies että
N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭72820