Ei ole Gay meininkiä. Itseasiassa semmoset laitetaan osastolle ja lääkkeitä naamariin.
Itäsuomessa
12
770
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaisiko sinun sitten harkita muuttoa jonnekin muualle Suomeen, jossa voisit olla oma itsesi ja nauttia Gay meiningistä?
- Anonyymi
No eikö vain hesassa voi olla avoimesti homo. Aika erikoista että sinne pitää muuttaa jos haluaa enemmän rauhassa elää homona. Jonkinlaista suomen sisäistä pakolaisliikettä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eikö vain hesassa voi olla avoimesti homo. Aika erikoista että sinne pitää muuttaa jos haluaa enemmän rauhassa elää homona. Jonkinlaista suomen sisäistä pakolaisliikettä.
Sijaiset vaihtuivat koko ysiluokan syksyn. Netistä katsottiin jenkki futista ja YouTubesta ystävyysvideoita. Kirjoista jaksoi lukea otsikot. Hesan ammattikouluissa on parempi opetus.
- Anonyymi
Fiksuja nuo Itäsuomalaiset.
- Anonyymi
joo nii o ja koska olen itsekkin Itä-Suomessa asuva gay mies nii ainaki minä etsin gay miestä jos joku gay vastaisi
- Anonyymi
Homoseksuaalisuus ei ole sairaus. Eri juttu on, onko yläkoulun aineenopettajalla pätevyyttä kohdata ylimielinen gay-oppilas, jolla esimerkiksi ADHD ja siihen lääkitys?
- Anonyymi
Osa bodattuja kuten Keltaisen Ruusun ja Yankee videon leffoissa.
- Anonyymi
Itä-Suomessa sijaitsee se mielisairaala, Niuvanniemi.
- Anonyymi
Hesassa homot muuttuu heti neidriksi.
- Anonyymi
Gay meininkiä on cityssä. Neidrit kuluttavat päivänsä lukemassa. Ihan tarpeeksi hyvä, jos saa peruskoulun lukuaineesta lukematta 5 tai jopa 6. Liikunta ja englanti paremmin.
https://i.pinimg.com/736x/fb/c6/a8/fbc6a88764badba3c2be0dd5b25f67a3.jpg- Anonyymi
Vieläkö hesalaiset homot lässyttää kuin neidit, osa sentään pukeutuu normaalisti.
- Anonyymi
Happy himbo ultrabeef on ulkonäön normi.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun433054Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081897Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171870Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si751571- 171474
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431358- 251300
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901289UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1041086Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1031083