Siinä taas avautui ovi , jonkin vuoden hiljaiselon jälkeen … no kuka on yrittäjä ?? Oiskohan ”Lapuan Hovin” omistajan , tuttu from. Turkki ? Starttiavustukset päälle ja ALV : n myynti ja rahat kaikkosi , mihin lienee osakkeeseen tällä kertaa!! Kohta konkurssi , kun ei tarvii mitään maksaa, ja ovet kiinni , taas ootellaan vähän aikaa ja sama rumba jatkuu uudella ” yrittäjällä” ja tuella ! Kierrä kaukaa , Suomalaiset eivät pärjää tässä maailmassa yrittämällä , nämä keplokkaat kyllä pärjäävät aina!
Koiteli-Pub
Anonyymi-ap
3
934
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan asiallinen omistaja kyl nykyään, ei mitää pahaa sanottavaa
- Anonyymi
Ei ollu edes hanakaljaa ku kävin, ihan todella huonosti manageroitu,eikä asiakkaita perjantaina.
- Anonyymi
No mites tuo NPG night people group yökerhoja ja baareja. Viimeinen tilinpäätös jätetty 12/2020. Palkkoja maksamatta ja työntekijät lähtee. Onkohan joku pelastus suunnitelma jo olemassa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1996974- 1592056
- 1131698
- 511400
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551258Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501128Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71016Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253961- 41949