Koulu vituttaa ihan perkeleesti

Anonyymi-ap

Vittu oon käyny koulua tässä vuosia ja vituttaa niin perkeleesti. Oi raha raha raha kun ne kusipäät aivopesee lapset tottelemaan pomoa ja jotta lapsista ja nuorista tulisi jotain vitun bisnesmiehiä. Raha raha raha kun on herra! kun vittu aivot tuhotaan kaikki raharahan eteen. Muutenkin kusitehtävien vastaukset unohtuu väkisinkin 1 viikko sen jälkeen kun sen oppii. Koskaan ei ajatella lapsia vaan aina sitä omaa napaa raharahan eteen.

Tänne postaukseen ei tarvi tulla vittuilemaan ja puolustamaan koulua kun niille ihmisille ei ole täällä mitään asiaa.

Vittu on yli kymmenen vuotta käyty koulua ja lapsuus täynnä jotain vitun tehtäviä jotka unohtaa kun niitä ei vittu tarvi mihinkään. Muutenkin opettajat on yhtä julmia ku joku vitun Hitler.
Perkele on pakko oikeasti tehdä asialle jotain koska vittu koulu pilaa lapsen elämän. Arvosanat tuomitsee elämän kun joka vitun työhön tarvii sen helvetin koulusuorituksen. Koulussa muutenkin näkee niitä moraalittomia ihmisiä esim kiusaajia jne.

Keksikää jotain neuvoja koska tämä koulukusi on vienyt KAIKKI energiat nollaan prosenttiin asti.

33

494

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sinun olisi kannattanut myös olla hereillä siellä koulussa, kirjoitusasusi mukaan koulut eivät ole menneet sinulla hyvin.
      Kouluissa ei mitään aivopestä, siellä opetetaan tarpeellisia asioita kohti aikuisuutta ja työelämää.
      Oletko katkera kouluille koska ne ovat sinulle vaikea asia? Et nimittäin anna itsestäsi älykästä kuvaa, kirjoituksesi sisältö on erittäin lapsellinen.

      • Anonyymi

        Jos et keksi muuta kuin vittuilla niin ei sinun tarvitse madella enempää ja tulla tänne keskusteluun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos et keksi muuta kuin vittuilla niin ei sinun tarvitse madella enempää ja tulla tänne keskusteluun.

        En matele, kerron vain totuuden.


      • Anonyymi
        UUSI

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🔞 ­­­N­­y­­m­f­­o­­m­­a­a­­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Tuolla mentaliteetillä sinusta tulee pelkkä sossupummi ja tulee olo että sinulla saattaa olla syykkisiä ongelmia aloituksen mukaan.

      • Anonyymi

        Jos raharahasta puhut niin työpaikka on löydetty josta saa normaalisti palkkaa eikä siellä kiduteta lapsia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos raharahasta puhut niin työpaikka on löydetty josta saa normaalisti palkkaa eikä siellä kiduteta lapsia.

        Vaikea uskoa että kukaan palkkaisi sinua.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ihan mielenkiinnosta, aloittaja mitä lasten ja nuorten sitten pitäisi tehdä jos ei opiskella? Pelata pleikkaa 15h/vrk?

      • Anonyymi

        Kuule se on heidän ihan oma asia. Jos on ihan pakko sitä PlayStationia pelata 15h per päivä niin mikäs siinä. Oma ongelmansa se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule se on heidän ihan oma asia. Jos on ihan pakko sitä PlayStationia pelata 15h per päivä niin mikäs siinä. Oma ongelmansa se on.

        Ois ehkä parempi viettää aikaa kavereitten kanssa kasvotusten. Harrastaa jotain järkevää, lukea jokunen hyvä kirja, ulkoilla luonnossa yms.. näkisit että ympärillä on paljon kivaa.


      • Anonyymi

        Mieluummin kannattaa itse suunnitella pelejä. Sillähän tekee valtavan omaisuuden, kun keksii ensin jonkun menestyspelin ja myy sen sitten johonkin. Sen jälkeen tartte muuta kuin nautiskella elämästä.


    • Anonyymi

      On tainnut Ap:lla jäädä koulun käynti hieman vähiin? Ainakaan äidinkieli ei ole ollut vahvin aineesi, koska kirjoitat todella paskasti. Sulla on edessä vakava kasvamisen paikka, koska tuolla tavalla teet vain elämästäsi paljon vaikeampaa.

      Ajattele asiaa järjellä: Mikäli täällä ei kukaan kävisi kouluja, opiskelisi mitään, niin me oltaisiin yksi kehitysmaa muiden joukossa. Tuollaisia tyhmiä ihmisiä olisi helppo hallita valheilla, koska he eivät osaisi kyseenalaistaa asioita, kun ymmärrys puuttuisi.

      Mikäli oppiminen sinulle on vaikeaa, niin asiaa kannattaisi lähteä selvittämään, että miksi se on vaikeaa? Tai onko kyseessä vaan asenneongelma. Asenneongelman voit korjata vain sinä itse.

      • Anonyymi

        No jos edes maalaisjärjellä viitsit ajatella sillä minulla oli kiire tuota kirjoittaessa. Käytä maalaisjärkeä ennen kuin alat kritisoimaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos edes maalaisjärjellä viitsit ajatella sillä minulla oli kiire tuota kirjoittaessa. Käytä maalaisjärkeä ennen kuin alat kritisoimaan.

        Koita kestää kritiikki, koska siihen on ihan riittävästi syytä. Ei olisi mitän keskustelua, mikäli vaan nyökyteltäisiin yhden mielipiteen mukaisesti. Ihmisillä on eriäviä mielipiteitä, vaikka ne olisivat kuinka oman mielipiteen vastaisia, niin koita kestää ne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koita kestää kritiikki, koska siihen on ihan riittävästi syytä. Ei olisi mitän keskustelua, mikäli vaan nyökyteltäisiin yhden mielipiteen mukaisesti. Ihmisillä on eriäviä mielipiteitä, vaikka ne olisivat kuinka oman mielipiteen vastaisia, niin koita kestää ne.

        Ei sitä kritiikkiä kuitenkaan tarvitse tulvia tänne keskusteluun kun pyysin neuvoja enkä kritiikkiä kun minulta vaaditaan enemmän muilta minun ikäisiltä.

        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos edes maalaisjärjellä viitsit ajatella sillä minulla oli kiire tuota kirjoittaessa. Käytä maalaisjärkeä ennen kuin alat kritisoimaan.

        Ihan tyypillinen nuoren ihmisen kirjoitus, jos temperamentti ja muistiinpainaminen ei ole helpoa, niin koulutehtävät ovat rasittavia. Itse olin 50-luvulla kansakoulussa, jossa piti opetella ulkoa Pohjanlahteen laskevat joet.Aloittajalle sanoisin, että ihmiskunta toimii niin, että jokainen tekee jotain ruokansa ja asumisensa eteen, ethän itsekään haluaisi joutua joskus raatamaan joidenkin laskureiden hyväksi. Kenenkään ei tarvitse tuottaa enempää, kuin itse tarvitsee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä kritiikkiä kuitenkaan tarvitse tulvia tänne keskusteluun kun pyysin neuvoja enkä kritiikkiä kun minulta vaaditaan enemmän muilta minun ikäisiltä.

        Ap

        Jaa, sitä ollaan noin herkkähipiäinen, että ei kestetä yhtään. Neuvoja et saa yhtään, kun ulosantisi on verrattavissa paskaan. Mä veikkaan, että kyllä sullekin se raha kelpaa, siis sellainen raha, minkä eteen olet itse tehnyt jotain. Tai olisitko tyytyväinen ainoastaan siihen, mitä yhteiskunnalta saat tukina?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, sitä ollaan noin herkkähipiäinen, että ei kestetä yhtään. Neuvoja et saa yhtään, kun ulosantisi on verrattavissa paskaan. Mä veikkaan, että kyllä sullekin se raha kelpaa, siis sellainen raha, minkä eteen olet itse tehnyt jotain. Tai olisitko tyytyväinen ainoastaan siihen, mitä yhteiskunnalta saat tukina?

        Tietenkin pitää alkaa viisastelemaan. Onko sulla mitään parempaa tekemistä kuin viisastella ja vittuilla. Rahaa en tarvitse hirveästi ja se siitä. Älä sinä yhtään rupea siinä viisastelemaan. Kyllä nyt olisi hyvä lopettaa kommentti Kekkosen lausuntaan eli saatanan tunari.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan tyypillinen nuoren ihmisen kirjoitus, jos temperamentti ja muistiinpainaminen ei ole helpoa, niin koulutehtävät ovat rasittavia. Itse olin 50-luvulla kansakoulussa, jossa piti opetella ulkoa Pohjanlahteen laskevat joet.Aloittajalle sanoisin, että ihmiskunta toimii niin, että jokainen tekee jotain ruokansa ja asumisensa eteen, ethän itsekään haluaisi joutua joskus raatamaan joidenkin laskureiden hyväksi. Kenenkään ei tarvitse tuottaa enempää, kuin itse tarvitsee.

        Kyse on ammattikorkeakoulun ajalta jolloin minulla on nyt kaikki mennyt päin persettä lisäksi minulta vaaditaan enemmän kuin muilta minun ikäisiltä. Ei elämästäni intin ja ammattikorkeakoulun jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos edes maalaisjärjellä viitsit ajatella sillä minulla oli kiire tuota kirjoittaessa. Käytä maalaisjärkeä ennen kuin alat kritisoimaan.

        Silti kirjoitat kuten kahdeksan vuotias eli olet normaalia tyhmempi, tämä on fakta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin pitää alkaa viisastelemaan. Onko sulla mitään parempaa tekemistä kuin viisastella ja vittuilla. Rahaa en tarvitse hirveästi ja se siitä. Älä sinä yhtään rupea siinä viisastelemaan. Kyllä nyt olisi hyvä lopettaa kommentti Kekkosen lausuntaan eli saatanan tunari.

        Niin se saatanan tunari löytyy sieltä toisesta päästä. Hyvä, kun tunnistit itsesi ja myönsit. Olisi hyvä kasvattaa sitä selkärankaa, että hieman oppisi sietämään epämukavuuksia. Elämä ei ole aina helppoa, ja joskus joutuu poistumaan siltä omalta mukavuusalueeltaan. On täysin paskapuhetta väittää, että et muka tarvitse rahaa. Voiko tuon sanomasi siis kääntää siten, että elät työkkärin tai sossun rahoilla? Mikäli näin on niin näitä rahoja voidaan tarvittaessa leikata niiltä, jotka eivät osoita mitään aktiivisuutta. On varmasti mukavaa yrittää elää -40%:n tuilla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silti kirjoitat kuten kahdeksan vuotias eli olet normaalia tyhmempi, tämä on fakta.

        Mahdatko itse olla 8-vuotias kun sen niin tarkkaan mainitsit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se saatanan tunari löytyy sieltä toisesta päästä. Hyvä, kun tunnistit itsesi ja myönsit. Olisi hyvä kasvattaa sitä selkärankaa, että hieman oppisi sietämään epämukavuuksia. Elämä ei ole aina helppoa, ja joskus joutuu poistumaan siltä omalta mukavuusalueeltaan. On täysin paskapuhetta väittää, että et muka tarvitse rahaa. Voiko tuon sanomasi siis kääntää siten, että elät työkkärin tai sossun rahoilla? Mikäli näin on niin näitä rahoja voidaan tarvittaessa leikata niiltä, jotka eivät osoita mitään aktiivisuutta. On varmasti mukavaa yrittää elää -40%:n tuilla?

        Tuleva työpaikkani ei ole Suomessa ja on tullut vuosia säästettyä rahaa eli elämisen varoja riittää ainakin 15 vuodeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuleva työpaikkani ei ole Suomessa ja on tullut vuosia säästettyä rahaa eli elämisen varoja riittää ainakin 15 vuodeksi.

        Paskapuhetta. Tuollaisia summia ei ole voinut säästää, mikäli ei ole voittanut lotossa tai saanut jotain isoa perintöä. Toivotan sinulle joka tapauksessa tervemenoa sinne jonnekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paskapuhetta. Tuollaisia summia ei ole voinut säästää, mikäli ei ole voittanut lotossa tai saanut jotain isoa perintöä. Toivotan sinulle joka tapauksessa tervemenoa sinne jonnekin.

        Ei se mitään paskapuhetta oo. Kun et itse vaan osaa säästää niin siltä se näyttää. Älä törsää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se mitään paskapuhetta oo. Kun et itse vaan osaa säästää niin siltä se näyttää. Älä törsää.

        En olekkaan törsännyt, ostanut vain niitä asioita mitä olen tarvinnut. Kuviona tuo kertomasi sattuu olemaan likipitäen mahdoton. Saadaksesi edes lähes 40 000€ kasaan, sun olisi pitänyt jostain taikoa 3200€ verottomana joka kuukausi vuoden ajan. Tarkka summa olisi 38400€. Tämä voisi alkaa kiinnostaa pankissa, että mistä tämä raha tulee, mikäli se ei tule palkkatuloista. Pankit on velvoitettuja lain puolesta kysymään asiakkaalta, mikäli hän tallettaa isomman summan tililleen, että mistä raha on hankittu. 24 kk:ssa et olisi saanut kasaan edes 80 000€:a. Tuolla summalla ei vielä kovin pitkälle pääsisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En olekkaan törsännyt, ostanut vain niitä asioita mitä olen tarvinnut. Kuviona tuo kertomasi sattuu olemaan likipitäen mahdoton. Saadaksesi edes lähes 40 000€ kasaan, sun olisi pitänyt jostain taikoa 3200€ verottomana joka kuukausi vuoden ajan. Tarkka summa olisi 38400€. Tämä voisi alkaa kiinnostaa pankissa, että mistä tämä raha tulee, mikäli se ei tule palkkatuloista. Pankit on velvoitettuja lain puolesta kysymään asiakkaalta, mikäli hän tallettaa isomman summan tililleen, että mistä raha on hankittu. 24 kk:ssa et olisi saanut kasaan edes 80 000€:a. Tuolla summalla ei vielä kovin pitkälle pääsisi.

        En olekaan sanonut että kahdessa vuodessa olisin saanut niin paljon rahaa. Olen säästänyt siitä lähtien kun olin noin viisivuotias.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En olekaan sanonut että kahdessa vuodessa olisin saanut niin paljon rahaa. Olen säästänyt siitä lähtien kun olin noin viisivuotias.

        Kertomasi on edelleenkin täysin mahdoton. Mahdollista se voisi olla siten, että sinun tilille on menneet kaikki lapsilisät, niin pitkään, kun niitä on maksettu. Tämän kaiken lisäksi sun on pitänyt saada jostain ja todella usein isoja summia lahjoituksena/iso perintö. Muuten summat ovat väkisinkin niin pieniä, että tuohon aiemmin mainitsemaani 3200 euroon per kuukausi et ole päässyt.


    • Anonyymi

      kaikista eniten se, että nuoret eivät enää lisäänny

      • Anonyymi

        Aloittaja ei lisäänny onneksi, kukaan ei häneen koske.


    • Anonyymi

      Olet toivetapaus meidän pultsareiden joukkoon . Pärjäät yömajoissa hyvin nuoren peppusi ansiosta .

      • Anonyymi

        On sinullakin se reikä siellä takapuolessa ja niin on jokaisella miehellä munat ja naisilla häpy. Se on yleistietoa että kaikilla on se reikä takana että ei sitä tarvitse edes ajatella. Lisäksi rahaa riittää varmaan jopa 20 vuodeksi kun on lapsuudessa tullut säästettyä. Ei tarvitse madella vaan ihminen osaa olla ystävällinenkin. En minäkään sinulle täällä matele tai hauku sinua että älä sinäkään hauku muita ihmisiä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4562
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2239
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1764
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe