Tuttavani tuolla itä suomessa joutu teettämään vahinko remontin semmosella firmalla kun polygon. Ei kuulema kannata päästää lähellekään taloa jos ovat tulossa. Ajakee kiireellä poikkeen. Remontissa menee kuulemma niin pitkään jotta talo kerkiää hapantua jo toisesta päästä. Kuivattavat puoli vuotta vähintään ja välillä olevinaan mittailevat ei oo vielä kuiva. Varmaan rahastetaan vaikka olisi jo ollu ruti kuiva aikoja sitten. Sitten kuulema remonttimiehet ja työn johto kukaan ei tiedä mistään mitään. Olevinaan puheissa ovat niin ammatti miehii. Remontti miehet on kuulema ihmisen irvi kuvia. Nahkapää tynjohtaja leikkii viisasta. Yks niin tatuoitu että varmaan tatuoitu sieltäkin minne ei päivä paista. Korvan lehtilöissä levitys reiät. Yhellä naama kun iso lautanen pulska poika. Höpöttää kuulema hitosti vain ei tiiä mistään mitään. Työn jälki sieltä tänne päin niinkun metsurilla.
Ammatti miehet
Anonyymi-ap
2
224
Vastaukset
- Anonyymi
Sama juttu kaikissa vastaavissa. Omistajat on sijoittajia ja operatiiviseen toimintaan panostetaan mahdollisimman vähän. Poislukien markkinointi.
Eli työntekijät on nuoria jotka ei osaa koska niille ei tarvi maksaa palkkaa. Tai jotain muuta halpatyövoimaa. Tarvikkeet on kilpailutettuja eli halvinta mahdollista roinaa. Työn hinta on keskimääräistä kalliimpaa ja myyntityö osana markkinointia ylipanostettua. Siistit autot, supliikkimyyjät ym.- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🍑 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882