Melko törkeetä toimintaa jos näin on. Eikö ne tajua että ne varaosat edesauttaa venäläisiä ukrainan sodassa. Kuinka ahne pitää olla jos ei välitä pikkulasten hengistä.
Hd PARTS VIEKÖ NE TODELLA VENÄJÄLLÄ VOLVON JA SCANIAN OSIA.
Anonyymi-ap
7
1357
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä ne vie Venäjälle. Omistaja osti just uuden Range Rogerin kun nyt on varaa kun hintoja Venäjälle on nostettu 200 prosenttia. Kyllä Putin maksaa.
- Anonyymi
Osat ovat peräisin ruottista luultavasti?🌝
- Anonyymi
Nyt hankinnat muualta.
- Anonyymi
Poikottiin tuollainen firma koko henkilöstöineen. Tekevät rahaa auttamalla tappajia.
- Anonyymi
Pommi konttorille.
- Anonyymi
Älä voimaannu siellä
- Anonyymi
Ryssäthän just ajelee tollasilla Rangen paskoilla, toivottavasti Ukrainalaiset löytävät myös "varaosat" kaupasta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941719
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2321453- 881331
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!651005Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9864- 46842
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35809