Selkein vaihdevuosien oireeni ovat kuivat limakalvot. Käytössä on paikallisestrogeeni Blissel.
Nyt kysyn, kanssasisaret:
- Millainen annostus teillä riittää? Vaihteleeko tarve viikottain?
- vaikuttaako olotilaan, jos unohdatte veden juonnin?
Itselläni olotila vaihtelee eikä 2x viikossa annostus tunnu riittävän. Eikä välttämättä usempi kerta viikossa. Jos unohdan juoda vettä riittävästi, alkaa kipristely ja polttelu. Onko muilla samanlaista?
Kuivat limakalvot ja paikallisestrogeeni
Anonyymi-ap
2
871
Vastaukset
- Anonyymi
Samoja vaivoja on ollut. Hyvää apua olen saanut Ovestin-voiteesta häpyhuulille 2-3 krt viikossa. Muulloin Linola-balsami. Lisäksi suun kautta joka päivä tyrniöljykapseli.
Aiemmin oli käytössäni gynekologin reseptillä myös Vagifem 3! krt viikossa. Siitä olen voinut luopua kokonaan sen jälkeen, kun verensokeri tarkistettiin ja hoitoa tehostettiin. - Anonyymi
Itse käytän emätin puikot. Ovesta tai Pausonal. Käsikauppa tavaraa ostaa apteeekista ja paketin sisällä on käyttö ohje.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768142Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583233- 372546
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj172170Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto362119- 232080
- 131907
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151693- 611647
- 181609