Heips
muutin 17 vuotiaana pois kotoa kun se oli koulun kannalta helpompaa, mutta nyt oon kohta 20 ja pitäis alkaa lukemaan pääsykokeisiin. Vuokrat on noussu niin paljon, että töissä pitää käydä enemmän, kun ehtis lukemisen lisäks ja hirvee stressi on tullu tästä, koska mielummin opiskelisin, kun jatkaisin minimipalkka työtä hirveen kauan. Ei enää oo ees oikein syytä asua kaupungissa kun töihin pääsis porukoiltakin. Onko tyhmä idea siis muuttaa 20 vuotiaana takaisin porukoille? Muuttaisin vaan siks, että saisin säästettyä oman asunnon ostamista varten, ehtisin lukeen kokeisiin ja olis helpompi sitten sieltä muuttaa jos tarvii opiskeleen lähtee toiseen kaupunkiin. Tuntuu siltä, että luovutan tai oon epäonnistunut… Apua!
voiko vielä muuttaa kotiin
Anonyymi-ap
2
127
Vastaukset
- Anonyymi
Ei se ole mikään tyhmä idea ole, jos se vain vanhemmille sopii. Onhan se aika turhaa maksaa paljon vuokraa, jos on mahdollisuus päästä halvemmalla. Luulisi, että vanhemmat haluaisivat tukea sinua, jotta pääset opiskelemaan.
- Anonyymi
Mutta ei niiden ole mikään pakko ottaa sinua takaisin. Jos eivät halua. Oishan se tietysti kiva, että joku muu maksaa ruuat ja asumisen ja ite voi shoppailla omat rahansa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1192725Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2151129Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701121- 401035
- 61021
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38951- 36926
- 47914
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke123883Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36837