Okei tämä ei ehkä ole tarpeellinen aihe mutta pakko kysyä o ko tämä okei. Olen alaikäinen ja asun vanhemmillani meillä on 5v kääpiö luppa olen sille yrittänyt hankkia kaveria koko sen iän meille piti tulla toinen mutta äiti onkin allerginen. Kani asuu lämmitetyssä autotallin varastossa huoneessa missä on aukko josta se pääsee ulko häkkiin. Aukon saa helposti venttiilillä suljettua mutta iso ongelma on että äiti päästää kania varaston ovesta ulos "juoksentelemaan" ei aidatulle pihallemmeen taajamaaluella kyllä se sitä vahtii mutta tekee samalla piha hommia ja voi olla toisella puolella isoa pihaa. Meillä päin on kettuja ja Kani ei ole mikään kuuntelija. meille on tästä tullut paljon riitoja koska mua pelottaa että sille käy jotain tai ampaisee pois äiti ei minua kuuntele vaan sanoo kanin "nauttivan". Kani on ihana rakastan sitä ja ymmärrän äitini allergioita mutta luulen että Kani kärsii kun se on yksin ilman kaveria ja on vaarallista antaa sen juoksennella pihalla. Olen täällä uusi mutta voisiko joku neuvoa mitä pitäisi sanoa että tämä loppuu?
Voisiko joku neuvoa kanin omistajaa?
Anonyymi-ap
1
261
Vastaukset
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18131901B
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1018827
- 474349
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021946Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html391554- 241480
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341209Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121190Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53887Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31872Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29837