Tekoälyn käyttö kuvien luomiseen on vähän siinä ja siinä onko kyse taiteesta vai ei.
Tekoälyllä voi kuitenkin tehdä haluttaessa osan kuvasta, jota sitten jatkaa itse.
Olen korjannut ja täydentänyt tekoälyn luomia kuvia.
Suurin ongelma tekoälyllä on siinä, että sitä on välillä mahdoton saada tekemään sitä, mikä on tarkoitus.
"drawing woman and man running in a scandinavian forest track going opposite directions"
He juoksevat samaan suuntaa, ei vastakkaiseen suuntaan.
https://www.sanaristikkofoorumi.net/wordpress/wp-content/uploads/metsajuoksu.jpg
Tuo kuva on tehty niji.joyrney Android-sovelluksella. Se on saman firman tuote kuin Midjourney, jonka DALL-E -ohjelman kertoi olevan paras valokuvarealististen kuvien luonnissa. Muutenkin se luo tosi laadukasta kuvitusta.
Olisi kiva jakaa kokemuksia asiasta. En nyt löytänyt parempaakaan paikkaa asian käsittelyyn.
Tekoäly osana kuvituksen tekoa
2
200
Vastaukset
Näemmä täällä ei ole kiinnostusta. Ongelmia on myös puhekuplien kanssa. Ainakaan DALL-E ei osaa laittaa puhekuplaan oikeanlaista tekstiä.
Täytyy kysellä asiasta muualla englanniksi. Tekoäly olisi todella mainio apu, jos sr tekisi hommansa oikein.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 201475
Joskus rakkaus
on luopumisen taitoa. Näin sanon itselleni, yritän kietoa sanoista lohduttavat käsivarret ympärilleni, koska sinun sylis37915Miksi sinusta tykkää kaikki
Olet kyllä ihana, mutta ihmeellistä että niin moni voi tykätä samasta. 🤔11775- 57692
- 47683
- 49680
Nainen, olisi kiva kuulla sinusta
Kohtaaminen piristäisi oloani, joskus valokin pilkahtaisi elämäni pilviverhon takaa. Olen ollut jo pitkään alamaissa sen28669- 42644
Tule vaimokseni
En voi sinulle Rakkain luvata kuuta taivaalta tai loputonta menestystä. En voi myöskään luvata aina helppoja aikoja tai43641- 40622