Ekin eka kerta

Anonyymi-ap

Mä olen Eki, 13-vuotias pikkupoika Pohjois-Karjalan peräkyliltä. Olen kovin kiinnostunut seksistä. Mulla jo kasvaa karvaa munan ympärillä, ja mä runkkaan lähes joka ilta ennen nukahtamista, sillä käsityöt rentouttavat ja tuovat unen. Joskus mää runkkaan päivälläkin, jos porukat on poissa tai jos mää on kipee eikä tarvitse mennä skoleen.

Kun mä oli sitten aikani runkkaillut, mä rupesin haluamaan toimintaa. Mä oli saanut jostakin päähäni, että Joensuusta varmaan saisi miestä ja mieheltä munaa. Tää tapahtui tässä ihan vasta, että nythän mä on jo 13-vuotias. Mulla oli jonkun verran omaa rahaa säästössä, joten mä ajattelin, että päiväretki Joensuuhun olisi makee keikka. Puhuin suunnitelmasta mutsille, eikä se pannut hanttiin.
Oli kesä ja loma, joten koulu ei hidastanut suunnitelman käytäntöön panoa. Edellisenä iltana ennen matkaa mä oli ihan kiimoissani. Mulla vilisi päässä kuvia miehistä ja niitten kaluista ja vartaloista. Mä halusin, että joku parikymppinen komistus pokaisi minut uimahallilta ja että me mentäisiin sitten panemaan jonnekin. Munaani mä en koskenut. Mulla on kai aika iso kyrpä. Se on sellainen paksu tatti, ja kun se jöpöttää, on sen varressa sellaisia verisuonia. Se on kai ainakin ihan hyvän kokoinen. En mä ole kyllä koskaan nähnyt toisen pojan erektiota luonnossa, paitsi siis omani, kuvissa vain. Mun pallit on vielä aika pienet, mutta kyllä ne siitä varmaan vielä turpoaa.

Aamulla otin linja-auton Joensuuhun. Olin mestoilla joskus ennen puoltapäivää. Menin syömään lounasta Meijerin baariin. Se maksoi kaksikymppiä. Ruokana oli leivitettyä haukea, joka oli ihan ok. Sitten mä laskin mun rahat, ja mennä ostamaan uusia lukemistoja divarista. Divarissa katsoin, että lehdissä oli miesten kuvia ja homonovelleja. Mä ostin sitten pari Kallea. Kävelin lehti-neni uimahallille ja menin löhöämään aurinkoon hallin seinustalle. Mä selasin niitä lehtiä, ja mulla otti eteen. Sitten mä menin kassalle ja ostin lastenlipun.

Riisuin itseni ja menin suihkuun ja saunaan. Siellä ei ollut sellaisia nuoria miehiä kuin mun haaveissa edelli-senä iltana. Mä katselin kuitenkin aika avoimesti sitä lihaa, jota oli tarjolla. Sitten mä ajattelin, että olin vetä-nyt vesiperän, että tämä oli tässä ja läksin pukemaan. Kun mä vedin kledjuja niskaan, niin siihen tuki semmoinen äijä, joka oli jotain 35-40-vuotias. Se ei todella-kaan ollut mikään komistus: sillä oli mahaa ja sen muna näytti pieneltä. Se oli varmaan katsonut mua suih-kuhuoneen puolella ja arvannut, että mä haluan miestä. Se vei mut sitten hallin vessaan ja rupesi koskette-lemaan mun munaa, joka tietysti ponnahti pystyyn, kun se sai huomiota. En mä sitä äijää halunnut, mutta kun ei ollut ketään muutakaan tarjolla.

Sitten se tyyppi kysyi, haluaisinko lähteä ajelulle, ja minä tyhmänä suostuin. Me puettiin ja mentiin sen au-tolle, joka ei ollut todellakaan mikään Mersu vaan joku Datsun tai muu halpis. Me ajettiin pois kaupungista, ja äijä kyseli mun munasta, että oliko se kasvanut sen jälkeen kun mä oli alkanut runkkaamaan ja sellaista. Itse sanoi, että sillä on vaimo, että se on bi eli että se tykkää naisista ja miehistä.
Jonkun aikaa ajettuamme äijä kääntyi metsätielle, ajoi vähän matkaa eteenpäin ja sitten pysäköi kotteronsa. Lienee ollut sen vakio panopaikka? Se käänsi auton penkit alas ja avasi housunsa ja sanoi mulle, että ota se esiin. Mää kaivoin sitten mun munan esiin housuista. Se oli ihan kovana, vaikka tämä mun ensirakastaja ei mua varsinaisesti kiihottanutkaan. Se otti mun lertsin suuhunsa ja alkoi imeä sitä. En mä hommasta pa-hemmin nauttinut, mutta aloin olla kypsää kauraa ja multa lensi liemet sen kitaan. Äijä nieli kaiken.

Sitten mun piti tehdä sama sille. Äijä vähän etoi mua, mutta mä kumarruin ottamaan sen limaisen pikkuna-kin suuhuni. Sillä oli vähän niin kuin koiran muna, sellainen suippo ja ohut. Mä tein äijälle samalla tavalla kuin se oli tehnyt minulle. Aika pian siltäkin lensi, mä sain sen mällit suuhuni. Sperma ei maistunut ollenkaan hyvältä. Avasin auton oven ja syljin tahmean liman maahan. Mies oli tyytyväinen ja tyydytetty. Se pani tu-pakaksi. Se oli haisuut tupakalta, ja kai sen mällissäkin oli nikotiinin maku. Yksi syy lisää, mikä mua oli etonut. Sitten me ajettiin takaisin cityyn. Matkalla se vielä kysyi mun seksuaalisista mieltymyksistä. Mä sanoi sille haluavani panna. Äijällä meni siitä pasmat sekaisin, niin että auto meinasi pysähtyä keskelle tietä. Se olisi ilmeisesti halunnut mun munaa sen suoleen. Ei me sitten kuitenkaan käännytty enää takaisin. Se jätti mut kadulle ja jatkoi kotterollaan vaimonsa luo syömään iltaruokaa.

Tää siis oli mun eka kerta toisen miehen kanssa. Siis enhän minä nyt mikään mies ole vaan lapsi vasta. Koto-na mä en kertonut mitään tapahtuneesta kenellekään. Illalla vain ajattelin, että mitähän äiti olisi sanonut, jos tietäisi mun ekasta kerrasta. Ei se kuitenkaan kysellyt mitään…

1

2932

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sillälailla spede se taas päästää luikuria tuutin täydeltä buaahaa

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      452
      3284
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      411
      2909
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      127
      2789
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2162
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      1990
    6. 176
      1390
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1337
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1216
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      77
      1181
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1030
    Aihe