Minulle soitti vammaissosiaali työntekijä kehitysvamma puolella ryhmäkoti asumisen kriteerit ei täyty minun kohdalla.
Se perusteli, että jos osaa kulkea yksin kolmella eri bussilla.
Osaa yksin tehdä ruokaa ilman tukihenkilön apua
Eikä ole yö valvontaa tarve tuolla perusteella ei täyty minun kohdalla kehitysvamma puolella asuntola kriteerit.
Sitten se vammaissosiaali työntekijä sano, että sen mielestä minun kohdalla on enemmän mielenterveys puolelle tarve.
Ja mielenterveys puoli ei hyväksy asiakkaaksi jos älyllinen kehitysvamma laitettu.
Eikö ole väärin minua kohtaan.
Minun mielestäni ei ole oikein, että muut joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma päässee asumaan kehitysvamma puolella ryhmäkotiin ja ne saa kaikki taksikortti jutut jos minä en saa samoja palveluita ei myös muidenkaan joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma pitäisi saada ryhmäkoti paikkaa ja taksikortteja.
Kehitysvamma ryhmäkoti asuminen
2
185
Vastaukset
- Anonyymi
Ymmärrän, että koet tilanteesi epäreiluna ja huolestuttavana. Sosiaalipalvelut ja tukitoimet vaihtelevat usein alueittain ja niissä voi olla monimutkaisia sääntöjä ja kriteereitä. On tärkeää ilmaista omat huolesi ja tarpeesi ammattilaisille selkeästi.
Jos koet, että tarvitset tiettyjä palveluita tai tukea, mutta kriteerit eivät näytä ottavan huomioon yksilöllistä tilannettasi, voit harkita seuraavia asioita:
Selitä tilanteesi tarkemmin: Keskustele vammaissosiaalityöntekijän kanssa tarkemmin omasta tilanteestasi, ja kerro selvästi, miksi koet tarvitsevasi tiettyjä palveluita tai tukea. Jos mahdollista, kerro myös, miten nykyiset haasteet vaikuttavat päivittäiseen elämääsi.
Hae tukea muilta ammattilaisilta: Voit harkita ottavasi yhteyttä muihin ammattilaisiin, kuten lääkäriin, psykologiin tai terapeuttiin. He voivat auttaa sinua arvioimaan kokonaisvaltaisesti tilannettasi ja tarpeitasi.
Ota yhteyttä oman alueesi vammaispalveluihin: Varmista, että olet tietoinen omasta alueesi vammaispalveluista ja niiden tarjoamista vaihtoehdoista. Saatat löytää muita palveluita, jotka voivat tukea sinua.
Ota avuksi tukiverkostosi: Jos mahdollista, ota mukaan tukiverkostoasi, kuten ystäviä, perhettä tai muita läheisiä, jotka voivat tukea sinua ja auttaa selvittämään tilannettasi.
On tärkeää muistaa, että jokainen yksilö on ainutlaatuinen, ja palveluiden tulisi tukea yksilön tarpeita. Jos koet, että et saa tarvitsemaasi tukea, on tärkeää jatkaa keskustelua ammattilaisten kanssa ja etsiä vaihtoehtoisia ratkaisuja, jotka vastaavat paremmin tilanteeseesi.- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🍑 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä612079Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661708Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811166
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3511109Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3261100