Moi!
Osaisiko joku neuvoa "tyhmää" outlookin sähköpostin roskapostiasioissa? Saan siis päivittäin aivan tolkuttomasti roskapostia, lukuisista filttereistä, suodattimista, estoista, ym. huolimatta. Varsinkin lainatarjous sähköposteja tulee, huonona päivänä yli 50 kpl tärkeät kansioon, vaikka olen esim. valinnut juuri "lainatarjous" sanayhdistelmän estolistalle outlookin säädöistä....
Olen kysynyt tästä asiasta myös microsoft outlookin, ym. tuesta sekä palautteesta varmaan 20 kertaa viimeisen vuoden aikana mutta heidän erittäin asiakaslähtöiseen työskentelytapaansa näemmä kuuluu asiakkaiden ignooraaminen, eivät siis vastaa mitään. Jotain toista olivat neuvoneet asettamaan nuo samat filtterit vaikka asiakas oli juuri kertonut ongelmakseen saman kuin minulla, eli paskaa tulee läpi noista estoista huolimatta....
Saan roskapostia estoista ja filttereistä huolimatta
Anonyymi-ap
1
164
Vastaukset
- Anonyymi
Vaihda sähköpostiosoite äläkä jaa sitä huuhaa-sivustoille. Roskapostia varten eri osoite.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774642- 1801947
- 1241630
- 1321186
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848