Tappelijat

Jahas

Tappelijat


He eivät ole mitään ninjoja, eivät edes sotilaita. He eivät osaa karatea tai judoa, eivätkä mitään taistelulajia. He eivät ole koskaan ennen tapelleet… Mutta mikä estää heitä nyt tappelemasta? John ja Will ovat aivan tavallisia ihmisiä (mitä se nyt tarkoittaneekaan). Heillä ei ole mitään yhteistä, paitsi yksi asia… He rakastavat SITÄ, ja he himoitsevat SITÄ koko ajan kun eivät saa SITÄ… Heidän suuri rakkauden ja himon kohteensa on Geisha. He rakastavan sen muotoa ja makua… He eivät vain osaa elää ilman sitä. Mutta miten käy kun pojat törmäävät samassa kaupassa ja jäljellä on enää yksi Geisha patukka? No tietenkin tulee tappelu! Ei kylläkään mikään vuosisadan taistelu, mutta tappelu silti…
   Will ja John eivät tunne toisiaan, mutta he kävelivät tavalliseen tapaan kauppaan ja menivät karkkihyllylle. He kumpikin ihmettelevät, miksi toinen seuraa, kun kummatkin suuntaavat Geishojen luo. Siellä on vain yksi patukka. Ja kumpikaan ei ole saanut Geisha-patukkaa moneen tuntiin.
”Anteeksi, mutta minä näin tämän ensin” Will huomauttaa kärsivällisesti kun hän ja John pitävät kiinni samasta Geisha-patukasta.
”Ei, kyllä minä sen sain ensin” John sanoo kärsimättömästi.
”Pyydän anteeksi, mutta voisinko saada tämän?” Will alkaa myös käydä kärsimättömäksi. ”Tarvitsen sitä ERITTÄIN paljon…”
”Minä näin sen ensin!” John kahmaisee Geishan pois Williltä ja alkaa avata pakkausta. Will yrittää ottaa Geishaa pois Johnilta, mutta John kääntää selkänsä Willille. Willin hermot eivät pidä. Hän hyppää Johnin selkään ja estää Johnia haukkaamasta Geishasta palaakaan. John pudottaa Geishan. Hän laskeutuu heti poimimaan sen. Will tarttuu Johnin hiuksista kiinni, ettei tämä vaan saisi puraistua palakaan hänen arvokkaastaan Geishastaan. John huutaa ja kääntyy selälleen jättäen Willin alleen.
”Se on minun!” Will huutaa yrittäen repiä Geishaa Johnin käsistä. John heittää Geishan kauemmaksi toivoen, ettei Will tavoita sitä. Will näkee kun Geisha lentää kauas hän yrittää kiemurrella pois Johnin alta, mutta yritä nyt kieriskellä pois satakiloisen alta kun itse olet ruipelo. He aloittavat kilparyömimisen. Kummatkin yrittävät päästä Geishan luo ennen toista. He raapivat, potkivat, tarttuvat toisiaan naamasta. Johnin sormi kävi pari kertaa Willin sieraimessa.
Kunnes…
Ihmiset tulevat katsomaan mitä siellä möykätään… He näkevät kaksi miestä tappelemassa ja lähtevät heitä kohti. Eräs heistä astuu Geisha-patukan päälle…
Will ja John jäivät paikoilleen kauhusta tuijottaen litistynyttä Geisha-patukkaa. Ihmiset tulivat erottamaan heitä, mutta millään ei ole enää merkitystä… Geisha on mennyt… Lopullisesti.
Will ja John palaavat järkiinsä. He katselevat itseään. Heiltä vuotaa verta nenästä, vaatteet ovat revittyinä tai sekaisin. Hiukset ovat… No, muistele miltä hiuksesi näyttävät aamulla.
Will rykäisee.
   ”Ö… Anteeksi.” Hän pyytää nolona Johnilta. ”Taisin olla hieman tahditon”
   ”Ei se mitään” John myöntää. ”Käyttäydyin itsekin kuin lapsi…”
   John katsoo ympärilleen. ”Noh… Minun täytyy lähteä.”
   ”Niin minunkin.” Will sanoo. ”No… Heippa”
   ”Heippa”
   Miehet lähtevät kaupasta rauhallisesti ja ihan niin kuin ei olisi mitään tapahtunutkaan. He kummatkin suuntaavat seuraavaan kauppaan… Kuten sanoin, heistä kumpikaan ei ole tappelija…



Sanokaa kommentteja... Kavereihin ei oo luottamista ;)

2

266

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uneton

      Voi lol.. xD Toi oli tosi hauska! Ja hyvä!
      Noita lisää :D

    • MacBeth

      joillekkin on vaan suotu kirjoittamisen lahja. hauska. pystyi kuvittelemaan itsensä katsomaan tappelua. "lyhyt ja ytimekäs"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2870
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2430
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2210
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      2022
    5. 171
      1852
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1846
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1797
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1736
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1539
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe