Satu Sandholm osti Keuruun kaupungilta 1,5 ha metsän 10 500 eurolla ja rakentaa siitä aidatun koirametsän parkkipaikkoineen ja laavuineen.
Kuhmoislaisetkin koiraystävät voivat kohtuullista korvausta vastaan mennä sinne viettämään laatuaikaa koiriensa kanssa.
https://www.ksml.fi/paikalliset/6381552
Tässä meille todellista koiraystävällisyyttä ja vieläpä ilman veronmaksajien rahaa...
Koiraystävällinen keuruulainen
14
547
Vastaukset 14
- Anonyymi
Missä ne varakkaat koiraimmeiset nyt on? Niitähän piti olla, ku ovat niiiiin hyviä veronmaksajia.
- Anonyymi
Jospa eivät verojen maksultaan tänne kerkeä...
- Anonyymi
Aivan - onhan niitä koirapuistoja Helsingissäkin.
- Anonyymi
Hienoa! Onhan sitä samaa suunniteltu myös Nihtilän tilalle.
- Anonyymi
Hyvin suunniteltu on kokonaan aloittamatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin suunniteltu on kokonaan aloittamatta.
Aloittamista vaille valmis, savolainen sananlaskuz
- Anonyymi
Koiravapaa Keuruu!!
- Anonyymi
Haukkumatta paras!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haukkumatta paras!
Ei haukkuva koira pure ?
- Anonyymi
Karavaani kulkee, koirat haukkuu.
- Anonyymi
Kamelikaravaanien Kuhmoinen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kamelikaravaanien Kuhmoinen?
Keppiä koirakin kavahtaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keppiä koirakin kavahtaa.
Ei ole koiran karvoihin katsomista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole koiran karvoihin katsomista.
Kukas koiran kusettaa jos ei koira itse.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1511251Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1191048Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset215798En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.59771- 64742
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä26729- 136705
- 45641
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57622Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss58564