Tyhmyys on jopa suotava.

Anonyymi-ap

Jos minä menen Sanna Marin naimisin niin saan kokkelia joka päivä jos minä mene Katy Perry naimisin niin minä joudun kunella hänen laulua joka päivä mitä minun korvat ei kestä eli menen Sanna Marin kanssa naimisin minä sain jumalaltta vihjen että Sanna Marin on kokkelis päissä taitava näyttämän kuinka ammutan kivärillä Venäläisiä ja jumala sano minulle että pian pääsen Sanna Marin kanssa naimisin.😁

Hyi vittu kun tuosta Katy Perry tule Nato mielen hyi vittu🥵

Katy Perry on NWO maskotti mitä näyttä massoille kuinka pitä käytäytyä ja sada hyvät pistet😡

Sitähän huvittava sinä koko touhussa onkin että hän itse 0% tietä mitä noi symbolit tarkoitta😡

Älä nyt mietti tuollaisia Katy Perry on vain clowni mitä 0% tietä mitä hän teke hän on syytön mutta toi timi pitäisi sada kusen mutta Katy Perry pääse kuin koira veräjästä että hänellä ei tule mitän🤔

Tyhmyys hän on jopa suotava sittä tyhmempi kun on sittä enemään saa lisä pisteittä🤔

Clowniksi ne valitse kaikkein tyhmin henkilö🤔

2

174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e6c5e9c7-609d-4926-8c8a-f45ae892c1bc
      ”Roxiella on kiima ja hänen teki mieli saada rakkautta” – Sitten löytyi kokenut vantaalainen rakastaja"

Entäs minun rakastajani, uusi mies? Missä lapseni? Minulla vain yksi. Missä avioliittotoimisto? Missä rautakautta elävä, joka tietää sen ajan asioista - materiaalisesti miten rautaa muokataan, ja henkisesti astrologiasta miten yhdistää oikeat luonteet?

• Anonyymi

Ei minä usko rakkauten rakkaus on sama asia kun vanhusten koti mies 80 vuotias ja nainen 80 vuotias ja koko elämän 20 vuotiasta asti ollut yhdessä🤔

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4358
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      144
      3120
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      47
      2428
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      46
      2343
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      98
      1985
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1883
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1596
    8. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      22
      1584
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      150
      1411
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      34
      1233
    Aihe