Laturaivoa Hämeenlinnassa

Anonyymi-ap

HäSa: Laturaivoa Hämeen­linnassa – Juhan ja Kathleenin mitta täyttyi hiihtäjien etuoikeuksista

https://www.is.fi/maastohiihto/art-2000010020658.html

Melko asennevammaiset mielipiteet. Jalan voi kulkea lähes missä tahansa. Ei toki ihan kaikkialla. Hiihtää ei voi hirveän monessa paikkaa. Miksi jalankulkijat pitää tunkea hiihtäjien baanalle? Todella asennevammaista moinen.

12

371

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Housun vetoketjuni ruostui, sillä oli ikävät seuraukset sepaluksen jäätyessä, eikä se johtunut "kultiasesta suihkusta", vaan katusuolasta.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitin tietenkin että sepaluksen seutu jäätyi.
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Sepalus

Mitään ei niin paljon hiihtäjät inhoa kuin lumikenkäilijöitä kun itse eivät jaksa tarpoa lumessa. Varjele jos juppihiihtäjän lähelle tulee kyllä nousee poru. Maalla tehdään itse ladut niin ei tartte raivota lumikenkäilijä saa kävellä ladun reunassa ei tule jälkiä eikä ole kenenkään tiellä. Ei haittaa vaikka on hiekkaa ladulla

• Anonyymi

Löytyykö "kultaista suihkua".

• Anonyymi

Mä kävelen rantareitin joka päivä olen tehnyt niin jo 30 v.
      Nyt jos siihen tehtäiskin latu eikä saiskaan muka enää kävellä. Arvaa tottelisinko. Ei latu pilalle mene jos reunassa kävelee. Pururadat kuuluu kaikille oli kesä taikka talvi.

• Anonyymi

Lopetetaan latujen teko tehkööt itse ladut joka haluu hiihtää miks näitä juppihiihtäjiä pitää palvella. Miks latukone on niin leveä että vievät kävelijöiden mahdollisuuden kävellä jo on aikoihin eletty. Juppi mikä juppi.

• Anonyymi

hirsimäessä menee ladunvieruspolku ,parissa kohtaa joutuu ylittämään latu-uran,mutta pohja on ajettu niin hyvin ja kovaksi ettei edes kengänjäljet näy. No on siellä semmoinen ukkeli joka kolaa omasta pihastaan lumet ladulle( n.40m).Yrittää kertoa että alue on mukamas hänen. Yleistä kaupungin virkistysmetsää, vaikka jotokselle menisi. Kolaa ukko se koko ladunvieruspolku niin on teikäläisestäkin jotain apua !!!

• Anonyymi

Pakko kai ne lumet johonkin on kolata. Ei luulis lumi hiihtäjiä haittaavan.

• Anonyymi

Paskaksi meni sekin baana kesäaikaan, ei saatu edes korjattua. Mutta näin nämä menee Hämeenlinnassa. Onneksi ei ole enää mitään mitä pilata, kaikki on jo paskana.

• Anonyymi

Vittuakoskävelet siellä hangessa. Oma syys jos menee lunta kenkiin.

• Anonyymi

Taitaa mennä tämän aikaan vaan havunneulasia ja puolukanlehtiä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      3
      2718
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1351
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1165
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1028
    5. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      1016
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      1010
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      299
      908
    9. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      899
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72