Transvestiitit hämeenlinnan katukuvassa.

Anonyymi-ap

Olen törmännyt useinkin ihmisiin jotka tykkäävät leikitellä sukupuolellaan. Onko hämeenlinna siis alkanut vetää puoleensa näitä kyseisiä ihmisiä? Mistä oikeen on kyse? Välillä epäilen ihan huumorin olevan priimusmoottorina.

55

607

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen itse transu hämptonista. Kyllä koen olevani ihan tavallinen nainen. Pojat vaan rohkeesti juttusille.

      • Anonyymi

        Nyt puhuttiin Hämeenlinnasta eikä mistään "hämptonista".


      • Anonyymi

        Olen aina ollut hetero mutta transun kanssa haluaisin kokeilla olisiko se vain yhdentekevää seksiä vai muuttaaisiko se ajatusmaailmaa jollain tavalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen aina ollut hetero mutta transun kanssa haluaisin kokeilla olisiko se vain yhdentekevää seksiä vai muuttaaisiko se ajatusmaailmaa jollain tavalla

        Mitä ajatusmaailmaa?


      • Anonyymi
        UUSI

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        💋 ­­­N­y­­­m­f­o­­m­a­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Häiritseekö ne sinua jotenkin vai mikä tässä on ongelma?

    • Anonyymi

      On kai pukeutujia ollut aina täälläkin? Ehkä se on nykyisin hieman avoimempaa kuin ennen.

      • Anonyymi

        On täällä ainakin tosi paljon homoja, vanhojakin. Osa niistä on naimisissa naisen kanssa. Mutta kyllä nämä miehet tapailevat salaa toisiaan jossain Karanojan aitoja vasten. Ahh. Poikarakkautta. Niin sanottua "hameväkeä" siellä on myös. Olen miettinyt tietääkö niiden vaimot tästä. Vai ihmetteleekö ne koskasn missä niiden kesämekko on kun se onkin miehellä lainassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On täällä ainakin tosi paljon homoja, vanhojakin. Osa niistä on naimisissa naisen kanssa. Mutta kyllä nämä miehet tapailevat salaa toisiaan jossain Karanojan aitoja vasten. Ahh. Poikarakkautta. Niin sanottua "hameväkeä" siellä on myös. Olen miettinyt tietääkö niiden vaimot tästä. Vai ihmetteleekö ne koskasn missä niiden kesämekko on kun se onkin miehellä lainassa.

        Miksi et mene katsomaan jos aihe noin paljon kiinnostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et mene katsomaan jos aihe noin paljon kiinnostaa.

        Pelkään että joku tai jotkut homot raiskaa minut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et mene katsomaan jos aihe noin paljon kiinnostaa.

        Siis menenkö katsomaan niitä vaimoja onko ne ihmeissään mekkonsa takia vai siis mihin menen? Ei mun tarvi noita homoja mennä katsomaan sillä sehän on jo tiedossa että siellä vetelee toisiaan pakoputkiin minkä kerkeää. Toki olishan ne hyvä saada videolle moni hintti ostais sen pätkän. Varmaan eniten maksais pääesiintyjät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkään että joku tai jotkut homot raiskaa minut.

        "pelkään"


    • Anonyymi

      Ei vaan kyse on uniseksuaalisuudesta. Tarkoitus on häivyttää sukupuolten väliset erot, jolloin heikompaa astiaa ei enää ole vaan astioiden lujuuden keskiarvo.

      • Anonyymi

        Hyvä jos miehetkin joskus saavuttaisivat tasa-arvon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä jos miehetkin joskus saavuttaisivat tasa-arvon.

        Minunkin uniini on tullut seksuaalisuutta. Olenko transvestiitti?


    • Anonyymi

      Sehän on vaan mukavaa, että on sinullekin mieluisaa katsottavaa tarjolla.

    • Anonyymi

      Olen töissä eräässä muotiliikkeessä täällä hämeenlinnassa. Taas jäi keski ikäinen äijänturjake kiinni varkaista. Oli yrittänyt viedä kassan ohi maksamatta kassillisen kesämekkoja. Vain isoimmat koot olivat kelvanneet. Herää kysymys ovatko paikalliset transvestiitit myös myymälävarkaita?

      • Anonyymi

        No kun et antanut sovittaa vaikka on tasa-arvo. Olisit kuitenkin huudellut pervoksi.


      • Anonyymi

        Herää kysymys miksi myytte kesämekkoja talvella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herää kysymys miksi myytte kesämekkoja talvella?

        Kesämekot olivat poistomyynnissä. Se ei kuiteenkaan tarkoita että voi viedä kassan ohi maksamatta. Suomen laki koskettaa myös pukeutujia!!!


    • Anonyymi

      Tämä vaate varkaus ei ole ainut laatuaan. Meiltä talon naisilta oli varastettu alkkareita pihan pyykkinaruilta. Tapahtui myllymäessä. Nyt joudumme kulkemaan ilman pikkareita, kiitos näiden transvestiittien.

      • Anonyymi

        Ei niitä vienyt transvestiitti. Minä vein. Vedin niistä hanskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niitä vienyt transvestiitti. Minä vein. Vedin niistä hanskaan.

        Osta sormikkaat hyvä mies! Lämmittää paremmin kuin alushousut käsissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osta sormikkaat hyvä mies! Lämmittää paremmin kuin alushousut käsissä.

        Vitsisi lämmittävät koska ovat niin huonoja.


    • Anonyymi

      Ihan normaalia elämää on transuilukin, hienoa että uskalletaan jo täälläkin. Tekee hyvää ravistella vanhojen hämptonilaisten kapeita näköaloja, ehkä nekin uskaltaisi samaa julkisesti. Hameet päälle vaan pojat! Ja ukot

      • Anonyymi

        Voisi aueta sukupuolisyrjitylle alalle kouluttautuneelle miehellekkin mahdollisuus työuraan, vaihtaisi etunimen ja työpaikkahaastattelussa olisi hame päällä.


    • Anonyymi

      Hei, osaatteko neuvoa? Mistä Hämeenlinnalaisesta kaupasta löytyy valikoimasta naisten kenkiä kokoa 46 ?

      • Anonyymi

        Puolustusvoimien kaupoissa ehkä ja vanhaa DDR materiaalia kannattaa ehkä kysellä.


    • Anonyymi

      Minä tykkään leikitellä sukupuolielimilläni keskellä katua.

      • Anonyymi

        Sullahan on niistä tuomioitakin.


      • Anonyymi

        Kertoisitko vähän lisää itsestäsi?


    • Anonyymi

      Olen hetero mies mutta silti haluaisin pukeutua minihameeseen. Muutenkin olisi kiva pyörähtää amarillossa ihan kunnon lady lookissa. Ehkä huomenna perjantaina rohkenen. Jos joku tahtoo tanssia minua voi pokailla klo 22 alkaen. Ehkä saatillekkin voi päästä. Vaimoni on pikkujouluissa.

    • Anonyymi

      Minä ainakin tahdon tavata tämän lady-lookin. Amarilloon siis tänään illalla. Otan kondoomit ja liukovoiteet mukaan. Pidetään kunnon trans iltamat.

    • Anonyymi

      Minun tietääkseni hämeenlinnassa vaikuttaa kolme avoimesti transvestiittiä. Sitten on vielä nämä kaapissa olevat. Tämä amarillon porukka vähän kalskahtaa trollaukselta. Emme me transut käy amarillossa, vaan nummen niilossa. Tule tänne siis lady lookissasi, jos olet tosissasi, itsekin meinaan illaksi pukeutua.

      T: Niilon transvestiitti

    • Anonyymi

      Olen nyt täällä niilossa ja kaikki näyttää olevan ihan normi heteroita. Mihin kapakkaan ne transvestiitit nyt oikeesti menivät?

    • Anonyymi

      Monet naiset saattaa nykyisin valita miesten vaatteen, mutta ainakin mielikuvissa vain miehet voivat olla transvestiitteja?

    • Anonyymi

      Mukavaa saada lisää asiallisia kommentteja tähän keskusteluun. Se on juuri niin kuin kerrot. Aina mielletään mies naisten vaatteissa transvestiitiksi. Eihän se nyt ainoastaan niin ole. Usein näen naisia miesten vaatteissa eikä kukaan ihmettele. Esimerkiksi rakennustyömailla naisille jaetaan samanlaiset työvaatteet kuin miehillekkin ja kyllä miehet perään katsovat!

      • Anonyymi

        Haisevatko he myös .... kuten nyt duunarit yleensä.


    • Anonyymi

      Perään katsovat? Yritätkö väittää että esim assin työmaalla rakentajilla ei olisi parempaa tekemistä kuin tuijjotella naisten pyllyjä?

      • Anonyymi

        Haalareiden läpi pitää olla jo kunnon muodot että erottaa onko kyseessä mies vai nainen.


      • Anonyymi

        TArjosin ASS:in taidevalikoimaan valtavaa 30 metristä kullattua takapuolta piha maalle sijoitettavaksi. Se olisi myös ollut uniseksuaalisti sukupuolen mittojen keskihajonnan keskiarvojen mukaan mitoitettu - että kukaan ei olisi voinut pahoittaa mieltään syrjimisestä. Arvaatteko että tarjous ei menestynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TArjosin ASS:in taidevalikoimaan valtavaa 30 metristä kullattua takapuolta piha maalle sijoitettavaksi. Se olisi myös ollut uniseksuaalisti sukupuolen mittojen keskihajonnan keskiarvojen mukaan mitoitettu - että kukaan ei olisi voinut pahoittaa mieltään syrjimisestä. Arvaatteko että tarjous ei menestynyt.

        Se onkin erikoista että kun sekoitetaan kaksi sukupuolta, kuten nyt yleensä on tapana sekoittaa kun uusia ihmisiä tehdään, niin tuloksena ei olekaan tekijöidensä keskiarvo vaan aina mittari heilahtaa jompaan kumpaan laitaan, ei tulekkaan mitään sukupuolten keskiarvoa. Miten tämä mysteeri selitetään.

        Sama kummallisuus esiintyy politiikassa, vaikka kuinka sekoitetaan vasemmisto ja oikeisto, kuten nyt vaikka kok-dem hallituksessa, niin aina politiikka on oikealla. Miten tämä mysteeri selitetään.


    • Anonyymi

      Itse työskentelin rakennuksilla ensimmäisen kerran jo 70 luvun lopulla. Kun sinne alkoi tulemaan näitä poninhäntä miehiä. Kerran tartuin erästä hoikkaa kesämiestä tiukasti hanuriin takaapäin. Kaveri oli kova nyrkkeiliä höyhensarjassa. Minä sitten silmä mustana. Näin 70 luvulla.

      • Anonyymi

        Taidat olla homppeli


    • Anonyymi

      Onkohan joku romanimiehistä jo keksinyt lainata vaimonsa hametta, ennen kauppa reissua?

      • Anonyymi

        rahtarihame?


    • Anonyymi

      Kuten edeltä selviää eivät kaikki hameita käyttävät miehet ole transvestiitteja. He ovat ennemminkin pukeutujia. Hyvä miehet!

    • Anonyymi

      Keskimäärin miehet ovat miehekkäämpiä kuin naiset ja naiset naisellisempia kuin miehet, mutta on poikkeuksiakin esim. mestaruussarjan miesten j́ääkiekkoilijaa saatetaan kutsua neidiksikin, jos ei ottelu suju.

    • Anonyymi

      Toivovatko nämä transvestiitit kumppanikseen normi heteroa vai jotain trans gay bi lesbian porukkaa? Koskaan en ole nähnyt heillä kumppania täällä hämeenlinnan katukuvassa.

    • Anonyymi

      Kyllä mä jotain Ransua kakkoseen vetäisin mielelläni

    • Anonyymi

      Voisitko kertoa mitä edustat? Oletko esim gay? Minä taas antaisin heti eno elmerille.
      T: nainen hätilästä

    • Anonyymi

      Mikäköhän on vanajan seurakunnan suhtautuminen transvestiitteihin? Rajaa riettailuun tarvittaisiin. Jumalainen väliintulo olisi paikallaan.

      Ex gay hämeenlinnasta

      • Anonyymi

        Eikös papin kaapukin ole eräänlainen hame?


      • Anonyymi

        Ei ole tätä päivää kieltää ihmisten erilaisuus. Tänään vedän taas korkokengät jalkaan ja joku kiva hame. Tyttöily ilta.


    • Anonyymi

      Millainen karju olet ihan normi iltana? Kenties sentin parransänki ja hirveä kaljamaha. Kannat olutta ja lenkkiä esim jukolan s marketista.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4613
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1443
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe