Toyotalla on mahtava mallisto vastamassa juuri tämän hetken kysyntään.

Anonyymi-ap

Siksi se maailman suurimpana autonvalmistajana valmistaa tänä vuonna kuten viimekin vuonna 2,3 miljoonaa autoa enemmän kuin kakkonen.

Toyota uudistaa mallistoaan koko ajan vastaamaan kysyntää, sähköautot tulevat siinä ohella.

Tilanne syyskuun lopussa:

https://dailykanban.com/2023/10/30/worlds-largest-automakers-3-quarters-2023-dynamic-dinosaurs/

Touotan talous on myös erittäin vahva. Esim. Toyotan tulosuutisista:

"Toyota teki huhti-joulukuussa ennätyksellisen 20 miljardin dollarin nettovoiton"

46

420

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toyota on yksi vilkaisin yritys maailmassa.

      • Anonyymi

        Siis velkaisin.


    • Anonyymi

      Toyota myy noita polttiksia huonolla katteella köyhiin maihin.
      Jännä jos nyt jo tiedetään huhti-joulukuun tulos, hihii!

      • Anonyymi

        Lopete peeeerkele tuo köyhämaa juttu.

        "Vuonna 2022 maailman suurin autonvalmistaja oli Toyota. Sen globaali markkinaosuus oli 13 prosenttia. Toyota pystyi kasvattamaan markkinaosuuttaan 0,3 prosenttiyksikköä etenkin vahvan Kiinan-myynnin ansiosta. Kiina nousikin Toyotan suurimmaksi markkina-alueeksi ohi Yhdysvaltojen ja Japanin."

        Euroopassa Toyotan suurin markkina-alue on Englanti toisena Italia ja kolmaantena Saksa.

        Kovin on kallis auto köyhiin maihin:

        https://www.kauppalehti.fi/uutiset/tassa-maailman-myydyin-auto-vuonna-2022-varsin-tuttu-myos-suomalaisille/fa8314d9-6887-4d78-9c30-e6eb38785870


    • Anonyymi

      Jämähtänyt pahasti paikoilleen.

      • Anonyymi

        2,3 miljoonaa enemmän kuin kukaan muu? Närästääkö noin pitkä etumatka? Mitkä "köyhät maat" ostaa ? kerro!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2,3 miljoonaa enemmän kuin kukaan muu? Närästääkö noin pitkä etumatka? Mitkä "köyhät maat" ostaa ? kerro!

        Ei määrällä ole merkitystä, vaan sillä jääkö siitä rahaa kassaan ja Toyotalla on suurimmat velat, eli ei jää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei määrällä ole merkitystä, vaan sillä jääkö siitä rahaa kassaan ja Toyotalla on suurimmat velat, eli ei jää.

        Kuinka idiootti voi olla että auton valmistajan kassa kiinnostaa enemmän kuin oman kukkaron kunto? 2,3 miljoonaa autoa enemmän kertoo merkin hinta-laatusuhteen ylivoimaisuudesta. 30 miljardia ja 7 vuotta ei voi olla vaikuttamatta lopezlaadullakaan terästettynä. Sitä myydään, mitä kansa ostaa kun on järkevimmäksi todennut! Jotkut hädissään jo laskee eri merkkejä yhteen ja kyhäilevät omia tilastojaan kun trafin virallinen tilasto syö miestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka idiootti voi olla että auton valmistajan kassa kiinnostaa enemmän kuin oman kukkaron kunto? 2,3 miljoonaa autoa enemmän kertoo merkin hinta-laatusuhteen ylivoimaisuudesta. 30 miljardia ja 7 vuotta ei voi olla vaikuttamatta lopezlaadullakaan terästettynä. Sitä myydään, mitä kansa ostaa kun on järkevimmäksi todennut! Jotkut hädissään jo laskee eri merkkejä yhteen ja kyhäilevät omia tilastojaan kun trafin virallinen tilasto syö miestä.

        Tuo kertoo vain sen, että Toyota joutuu myymään autojaan todella halpaan hintaan niihin maihin joihin ne vielä kelpaa, eli maihin joissa ei ole ilmastolla väliä ja kaikki halpa kelpaa.
        Kyllä autotehtaan tavoitteet on myydä autoja hyvällä katteella ja kassaan kertyvä voitto on tärkeintä.
        TrafiCom kerää kaikkien merkkien ja mallien rekisteröinnit ja niistä on hyvä ja helppo laskea kunkin konsernin autojen määrät ja sehän on ratkaisevaa kunkin konsernin tulokseen ja talouteen.
        Taitaa omapoikaa kuunvaihde jo pelottaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2,3 miljoonaa enemmän kuin kukaan muu? Närästääkö noin pitkä etumatka? Mitkä "köyhät maat" ostaa ? kerro!

        Toyota ei ole liikevaihdoltaan suurin. VW myy keskimäärin kalliimpia autoja kuin Toyota. Toyota myy eninmäkseen pieniä autoja. Yhden Bugatin hinnalla saa paljon Yariksia.


    • Anonyymi

      Yhtä mahtipontista julistusta kuin Neuvostoliitossa aikoinaan kommunismin saavutuksista.

      • Anonyymi

        Niin se helmitaulutollolla on, omatekoisia tilastoja jotta volkkarin tilanne näyttäisi vähän valoisammalta vaan Toyotat pyyhkivät ohi vasemmalta ja oikealta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se helmitaulutollolla on, omatekoisia tilastoja jotta volkkarin tilanne näyttäisi vähän valoisammalta vaan Toyotat pyyhkivät ohi vasemmalta ja oikealta.

        Erittän vahva oljenkorsi tuo "köyhiin maihin"! Köyhätkö maat jotain ostaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erittän vahva oljenkorsi tuo "köyhiin maihin"! Köyhätkö maat jotain ostaa?

        Juurikin niin, ostavat halpaa, autoja ostetaan jopa köyhiin maihin. Ei niin köyhää maata olekaan jossa ei autokauppaa käydä, höntti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erittän vahva oljenkorsi tuo "köyhiin maihin"! Köyhätkö maat jotain ostaa?

        Sveitsi on Euroopan varakkain kansa. Heille Toyota Corolla ei kelpaa, mutta hieman yllättäin Skoda Octavia kelpaa. Sveitsiläiset arvostaa laatua ja ovat tarkkoja talousasioissa. Eikö Corolla olekaan laadukas?


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Niin, Volkswagen on joutunut maksamaan korvauksia yli 30 miljardia euroa.


    • Anonyymi

      Moraalitonta keskittyä valmistamaan polttomoottorisia autoja kun maapallo haukkoo henkeään.

      • Anonyymi

        Mutta Toyotan on pakko toimia epäeettisesti, muuten tulee konkurssi nopeammin. Nyt joutuvat sinnittelemään suurissa veloissa ja kassaan pitää saada rahaa vaikka tappiohinnoilla ja toivoa ihmettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta Toyotan on pakko toimia epäeettisesti, muuten tulee konkurssi nopeammin. Nyt joutuvat sinnittelemään suurissa veloissa ja kassaan pitää saada rahaa vaikka tappiohinnoilla ja toivoa ihmettä.

        Toyota on niin valtava yhtiö, että sen velat ovat pieniä kokoonsa nähden.


    • Anonyymi

      Mahtava mallisto?
      Henkilöautoluokassa puuttuu kokonaan kunnolliset nelivetoiset niin bensana kuin dieselinä. Puuttuu kunnolliset sähköautot sekä valinnanvaraa niissä. Mallisto on varmaankin käypäinen moniin Aasian maihin.

      • Anonyymi

        Dieselinä?? Kuka nyt häkäpönttöautoja valmistaisi? Nelivetoisisa on mallisto täynnä. Toyotaa ei myydä Aasian maihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Dieselinä?? Kuka nyt häkäpönttöautoja valmistaisi? Nelivetoisisa on mallisto täynnä. Toyotaa ei myydä Aasian maihin.

        Häkäpönttöauto on lähempänä bensa- autoa .


    • Anonyymi

      "Toyotalla on mahtava mallisto vastamassa juuri tämän hetken kysyntään."

      Ajat ovat todellakin huonot monilla osa-alueilla mm. talouden osalta

      Edulliselle ja yksinkertaiselle on juuri nyt kysyntää. Premiumin aika tulee vielä mutta ottaa aikaa

      • Anonyymi

        Juu, Intiassa, Kiinassa ja Aasiassa Toyota myy niitä bensamoottoreita kun muualle ei niinkään kelpaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, Intiassa, Kiinassa ja Aasiassa Toyota myy niitä bensamoottoreita kun muualle ei niinkään kelpaa.

        Maailman ylivoimainen ykkönen on Toyota. Etumatka jo huimat 2,3 miljoonaa autoa vuositasolla! Mitäs kristallipallossa näkyy? Haittakse? Mitäs rölli tähän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, Intiassa, Kiinassa ja Aasiassa Toyota myy niitä bensamoottoreita kun muualle ei niinkään kelpaa.

        Miksi sinä valehtelet?


      • Anonyymi

        Toyotat eivät ole edullisia eivätkä yksinkertaisia vaan kaikkein uusinta ja kehittyneintä tekniikkaa.


    • Anonyymi

      Yksi vaivainen farkku koko mallistossa.

      • Anonyymi

        Voihan sitä noinkin kuvitella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan sitä noinkin kuvitella.

        Kyllä niihin mahtuu molemnat Cittarin muovikassit eli päivittäinen kuljetustarve.


    • Anonyymi

      Toyota on vastenmielisin kaikista automerkeistä.

    • Anonyymi

      Toyota ei ole pystynyt vastaamaan kysyntään niissä kysytyimmistä, eli sähköautot ja ladattavat hybridit.
      Muut jättivät nuo pois tuotannostaan tai tekevät niitä todella vähän. Toyota myy niitä omiaan kehittyviin maihin, köyhiin maihin ja muuten köyhille ja se johtaa siihen, että ne on myytävä pienellä katteella tai jopa tappiolla, että saavat myyntiä ja rahan käymään kassassa. Nyt on Euroopassa lama ja se hidastaa kalliimpien autojen myyntiä, eli elämme markkina häiriön aikaa ja siksi pitäisi ymmärtää lukujen sisään ja merkityksen.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Toyotan suurimmat markkina-alueet ovat Kiina, Yhdysvallat, Japani, Englanti, Italia ja Saksa.

        Toisin sanoaen maailman suurimmat talousmahdit ovat Toyotan suurimmat markkina-alueet. Toyota ei myy autoja alikehittyneisiin maihin.

        "Vuonna 2022 maailman suurin autonvalmistaja oli Toyota. Sen globaali markkinaosuus oli 13 prosenttia. Toyota pystyi kasvattamaan markkinaosuuttaan 0,3 prosenttiyksikköä etenkin vahvan Kiinan-myynnin ansiosta. Kiina nousikin Toyotan suurimmaksi markkina-alueeksi ohi Yhdysvaltojen ja Japanin."

        Euroopassa Toyotan suurin markkina-alue on Englanti toisena Italia ja kolmaantena Saksa.

        Kovin on kallis auto köyhiin maihin:

        https://www.kauppalehti.fi/uutiset/tassa-maailman-myydyin-auto-vuonna-2022-varsin-tuttu-myos-suomalaisille/fa8314d9-6887-4d78-9c30-e6eb38785870


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Osakkeen arvoa onkin kiva miettiä samalla kun hybridin 12V akku on sipannut tai vastaavasti lämmönvaihdin levinnyt tai odotellessa että sähkötojo latautuu pakkasessa. Voit myös osakkeen arvon ajattelulla yrittää peittää Toyotan rengasmelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osakkeen arvoa onkin kiva miettiä samalla kun hybridin 12V akku on sipannut tai vastaavasti lämmönvaihdin levinnyt tai odotellessa että sähkötojo latautuu pakkasessa. Voit myös osakkeen arvon ajattelulla yrittää peittää Toyotan rengasmelua.

        On se ihmisellä kauhea tuska Toyotan suosion ja menestyksen edessä.. Koeta kestää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se ihmisellä kauhea tuska Toyotan suosion ja menestyksen edessä.. Koeta kestää.

        Mikä edellä mainituista ei mielestäsi pidä paikkaansa? Hybridien 12V akut ovat tunnettu ongelma. Lämmönvaihtimen hajoaminen on tunnettu ongelma. Bz4x on tunnettu surkeasta lataustehosta kylmässä. Rengasmelu on monen Toyotan tunnettu ominaisuus.
        Eli kyllä se tuska on näiden autojen omistajilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä edellä mainituista ei mielestäsi pidä paikkaansa? Hybridien 12V akut ovat tunnettu ongelma. Lämmönvaihtimen hajoaminen on tunnettu ongelma. Bz4x on tunnettu surkeasta lataustehosta kylmässä. Rengasmelu on monen Toyotan tunnettu ominaisuus.
        Eli kyllä se tuska on näiden autojen omistajilla.

        Tuskaa Trafin tiedonannon eessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä edellä mainituista ei mielestäsi pidä paikkaansa? Hybridien 12V akut ovat tunnettu ongelma. Lämmönvaihtimen hajoaminen on tunnettu ongelma. Bz4x on tunnettu surkeasta lataustehosta kylmässä. Rengasmelu on monen Toyotan tunnettu ominaisuus.
        Eli kyllä se tuska on näiden autojen omistajilla.

        Olet tehnyt muutamasta tarkoituksellisesta uutisesta ja pienistä jutuista suuria Volkswagen-konsernin autojen valtavien vikojen vuoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskaa Trafin tiedonannon eessä.

        Tuleeko taas takaisinkutsu vai peräti takaisinosto?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet tehnyt muutamasta tarkoituksellisesta uutisesta ja pienistä jutuista suuria Volkswagen-konsernin autojen valtavien vikojen vuoksi.

        Miten nuo edellä mainitut/ tunnetut Toyotan ominaisuudet liittyvät VW:n vikoihin- ja ominaisuuksiin? Ei mitenkään. Vastaus on enemmän, kuin tyypillinen Toyota-miehen puolustus, kun Toyotan asioista keskustellaan. Myöskään Trafin tilastot ei korjaa näitä puutteita, vaikka kuinka unta näkisit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten nuo edellä mainitut/ tunnetut Toyotan ominaisuudet liittyvät VW:n vikoihin- ja ominaisuuksiin? Ei mitenkään. Vastaus on enemmän, kuin tyypillinen Toyota-miehen puolustus, kun Toyotan asioista keskustellaan. Myöskään Trafin tilastot ei korjaa näitä puutteita, vaikka kuinka unta näkisit.

        Tämä oli taas yksi kova päivä vilunkivaginistille! Eikö siihen jatkuvaan kyykkyyn jo ala pikkuhiljaa tottua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä oli taas yksi kova päivä vilunkivaginistille! Eikö siihen jatkuvaan kyykkyyn jo ala pikkuhiljaa tottua?

        Väärin. Edelleenkään nuo asiat ei korjaannu vaikka ajaisin Mossella ja Trafista jaettaisiin ilmaista kultaa. Mitäpä siihen keksit?


    • Anonyymi

      Lama-ajan auto, sellainen se on.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Upea peppuisella naisella

      Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      100
      6404
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

      Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3833
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

      isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3210
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

      https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      370
      1736
    5. Mihin se sysipska hävisi?

      Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1398
    6. Upea peppuisella miehellä

      Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1340
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

      Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      979
    8. Anteeksi kulta

      En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      966
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

      Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      890
    10. Tykkään susta todella

      Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      869
    Aihe