Siksi se maailman suurimpana autonvalmistajana valmistaa tänä vuonna kuten viimekin vuonna 2,3 miljoonaa autoa enemmän kuin kakkonen.
Toyota uudistaa mallistoaan koko ajan vastaamaan kysyntää, sähköautot tulevat siinä ohella.
Tilanne syyskuun lopussa:
https://dailykanban.com/2023/10/30/worlds-largest-automakers-3-quarters-2023-dynamic-dinosaurs/
Touotan talous on myös erittäin vahva. Esim. Toyotan tulosuutisista:
"Toyota teki huhti-joulukuussa ennätyksellisen 20 miljardin dollarin nettovoiton"
Toyotalla on mahtava mallisto vastamassa juuri tämän hetken kysyntään.
46
420
Vastaukset
- Anonyymi
Toyota on yksi vilkaisin yritys maailmassa.
- Anonyymi
Siis velkaisin.
- Anonyymi
Toyota myy noita polttiksia huonolla katteella köyhiin maihin.
Jännä jos nyt jo tiedetään huhti-joulukuun tulos, hihii!- Anonyymi
Lopete peeeerkele tuo köyhämaa juttu.
"Vuonna 2022 maailman suurin autonvalmistaja oli Toyota. Sen globaali markkinaosuus oli 13 prosenttia. Toyota pystyi kasvattamaan markkinaosuuttaan 0,3 prosenttiyksikköä etenkin vahvan Kiinan-myynnin ansiosta. Kiina nousikin Toyotan suurimmaksi markkina-alueeksi ohi Yhdysvaltojen ja Japanin."
Euroopassa Toyotan suurin markkina-alue on Englanti toisena Italia ja kolmaantena Saksa.
Kovin on kallis auto köyhiin maihin:
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/tassa-maailman-myydyin-auto-vuonna-2022-varsin-tuttu-myos-suomalaisille/fa8314d9-6887-4d78-9c30-e6eb38785870
- Anonyymi
Jämähtänyt pahasti paikoilleen.
- Anonyymi
2,3 miljoonaa enemmän kuin kukaan muu? Närästääkö noin pitkä etumatka? Mitkä "köyhät maat" ostaa ? kerro!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2,3 miljoonaa enemmän kuin kukaan muu? Närästääkö noin pitkä etumatka? Mitkä "köyhät maat" ostaa ? kerro!
Ei määrällä ole merkitystä, vaan sillä jääkö siitä rahaa kassaan ja Toyotalla on suurimmat velat, eli ei jää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei määrällä ole merkitystä, vaan sillä jääkö siitä rahaa kassaan ja Toyotalla on suurimmat velat, eli ei jää.
Kuinka idiootti voi olla että auton valmistajan kassa kiinnostaa enemmän kuin oman kukkaron kunto? 2,3 miljoonaa autoa enemmän kertoo merkin hinta-laatusuhteen ylivoimaisuudesta. 30 miljardia ja 7 vuotta ei voi olla vaikuttamatta lopezlaadullakaan terästettynä. Sitä myydään, mitä kansa ostaa kun on järkevimmäksi todennut! Jotkut hädissään jo laskee eri merkkejä yhteen ja kyhäilevät omia tilastojaan kun trafin virallinen tilasto syö miestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka idiootti voi olla että auton valmistajan kassa kiinnostaa enemmän kuin oman kukkaron kunto? 2,3 miljoonaa autoa enemmän kertoo merkin hinta-laatusuhteen ylivoimaisuudesta. 30 miljardia ja 7 vuotta ei voi olla vaikuttamatta lopezlaadullakaan terästettynä. Sitä myydään, mitä kansa ostaa kun on järkevimmäksi todennut! Jotkut hädissään jo laskee eri merkkejä yhteen ja kyhäilevät omia tilastojaan kun trafin virallinen tilasto syö miestä.
Tuo kertoo vain sen, että Toyota joutuu myymään autojaan todella halpaan hintaan niihin maihin joihin ne vielä kelpaa, eli maihin joissa ei ole ilmastolla väliä ja kaikki halpa kelpaa.
Kyllä autotehtaan tavoitteet on myydä autoja hyvällä katteella ja kassaan kertyvä voitto on tärkeintä.
TrafiCom kerää kaikkien merkkien ja mallien rekisteröinnit ja niistä on hyvä ja helppo laskea kunkin konsernin autojen määrät ja sehän on ratkaisevaa kunkin konsernin tulokseen ja talouteen.
Taitaa omapoikaa kuunvaihde jo pelottaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2,3 miljoonaa enemmän kuin kukaan muu? Närästääkö noin pitkä etumatka? Mitkä "köyhät maat" ostaa ? kerro!
Toyota ei ole liikevaihdoltaan suurin. VW myy keskimäärin kalliimpia autoja kuin Toyota. Toyota myy eninmäkseen pieniä autoja. Yhden Bugatin hinnalla saa paljon Yariksia.
- Anonyymi
Yhtä mahtipontista julistusta kuin Neuvostoliitossa aikoinaan kommunismin saavutuksista.
- Anonyymi
Niin se helmitaulutollolla on, omatekoisia tilastoja jotta volkkarin tilanne näyttäisi vähän valoisammalta vaan Toyotat pyyhkivät ohi vasemmalta ja oikealta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin se helmitaulutollolla on, omatekoisia tilastoja jotta volkkarin tilanne näyttäisi vähän valoisammalta vaan Toyotat pyyhkivät ohi vasemmalta ja oikealta.
Erittän vahva oljenkorsi tuo "köyhiin maihin"! Köyhätkö maat jotain ostaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erittän vahva oljenkorsi tuo "köyhiin maihin"! Köyhätkö maat jotain ostaa?
Juurikin niin, ostavat halpaa, autoja ostetaan jopa köyhiin maihin. Ei niin köyhää maata olekaan jossa ei autokauppaa käydä, höntti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erittän vahva oljenkorsi tuo "köyhiin maihin"! Köyhätkö maat jotain ostaa?
Sveitsi on Euroopan varakkain kansa. Heille Toyota Corolla ei kelpaa, mutta hieman yllättäin Skoda Octavia kelpaa. Sveitsiläiset arvostaa laatua ja ovat tarkkoja talousasioissa. Eikö Corolla olekaan laadukas?
- Anonyymi
Määrä ei kerro laadusta mitään.
https://www.dailymail.co.uk/news/article-10694857/Toyota-forced-pay-2BILLION-Aussies-bought-faulty-Hilux-Fortuner-Prado-cars.html
Se kertoo laadusta tai sen puutteesta jos joutuu maksamaan huimia korvauksia jatkuvasti.- Anonyymi
Niin, Volkswagen on joutunut maksamaan korvauksia yli 30 miljardia euroa.
- Anonyymi
Moraalitonta keskittyä valmistamaan polttomoottorisia autoja kun maapallo haukkoo henkeään.
- Anonyymi
Mutta Toyotan on pakko toimia epäeettisesti, muuten tulee konkurssi nopeammin. Nyt joutuvat sinnittelemään suurissa veloissa ja kassaan pitää saada rahaa vaikka tappiohinnoilla ja toivoa ihmettä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta Toyotan on pakko toimia epäeettisesti, muuten tulee konkurssi nopeammin. Nyt joutuvat sinnittelemään suurissa veloissa ja kassaan pitää saada rahaa vaikka tappiohinnoilla ja toivoa ihmettä.
Toyota on niin valtava yhtiö, että sen velat ovat pieniä kokoonsa nähden.
- Anonyymi
Mahtava mallisto?
Henkilöautoluokassa puuttuu kokonaan kunnolliset nelivetoiset niin bensana kuin dieselinä. Puuttuu kunnolliset sähköautot sekä valinnanvaraa niissä. Mallisto on varmaankin käypäinen moniin Aasian maihin.- Anonyymi
Dieselinä?? Kuka nyt häkäpönttöautoja valmistaisi? Nelivetoisisa on mallisto täynnä. Toyotaa ei myydä Aasian maihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Dieselinä?? Kuka nyt häkäpönttöautoja valmistaisi? Nelivetoisisa on mallisto täynnä. Toyotaa ei myydä Aasian maihin.
Häkäpönttöauto on lähempänä bensa- autoa .
- Anonyymi
"Toyotalla on mahtava mallisto vastamassa juuri tämän hetken kysyntään."
Ajat ovat todellakin huonot monilla osa-alueilla mm. talouden osalta
Edulliselle ja yksinkertaiselle on juuri nyt kysyntää. Premiumin aika tulee vielä mutta ottaa aikaa- Anonyymi
Juu, Intiassa, Kiinassa ja Aasiassa Toyota myy niitä bensamoottoreita kun muualle ei niinkään kelpaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, Intiassa, Kiinassa ja Aasiassa Toyota myy niitä bensamoottoreita kun muualle ei niinkään kelpaa.
Maailman ylivoimainen ykkönen on Toyota. Etumatka jo huimat 2,3 miljoonaa autoa vuositasolla! Mitäs kristallipallossa näkyy? Haittakse? Mitäs rölli tähän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, Intiassa, Kiinassa ja Aasiassa Toyota myy niitä bensamoottoreita kun muualle ei niinkään kelpaa.
Miksi sinä valehtelet?
- Anonyymi
Toyotat eivät ole edullisia eivätkä yksinkertaisia vaan kaikkein uusinta ja kehittyneintä tekniikkaa.
- Anonyymi
Yksi vaivainen farkku koko mallistossa.
- Anonyymi
Voihan sitä noinkin kuvitella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan sitä noinkin kuvitella.
Kyllä niihin mahtuu molemnat Cittarin muovikassit eli päivittäinen kuljetustarve.
- Anonyymi
Toyota on vastenmielisin kaikista automerkeistä.
- Anonyymi
Toyota ei ole pystynyt vastaamaan kysyntään niissä kysytyimmistä, eli sähköautot ja ladattavat hybridit.
Muut jättivät nuo pois tuotannostaan tai tekevät niitä todella vähän. Toyota myy niitä omiaan kehittyviin maihin, köyhiin maihin ja muuten köyhille ja se johtaa siihen, että ne on myytävä pienellä katteella tai jopa tappiolla, että saavat myyntiä ja rahan käymään kassassa. Nyt on Euroopassa lama ja se hidastaa kalliimpien autojen myyntiä, eli elämme markkina häiriön aikaa ja siksi pitäisi ymmärtää lukujen sisään ja merkityksen.- Anonyymi
"Yllä olevat tiedot auttavat osoittamaan, että Toyota Motor on todennäköisesti aliarvostettu tällä hetkellä. Ja kun otetaan huomioon sen tulosnäkymien vahvuus, Toyota Motor erottuu yhdeksi markkinoiden arvokkaimmista osakkeista."
https://finance.yahoo.com/news/value-investors-buy-toyota-motor-144010550.html - Anonyymi
Toyotan suurimmat markkina-alueet ovat Kiina, Yhdysvallat, Japani, Englanti, Italia ja Saksa.
Toisin sanoaen maailman suurimmat talousmahdit ovat Toyotan suurimmat markkina-alueet. Toyota ei myy autoja alikehittyneisiin maihin.
"Vuonna 2022 maailman suurin autonvalmistaja oli Toyota. Sen globaali markkinaosuus oli 13 prosenttia. Toyota pystyi kasvattamaan markkinaosuuttaan 0,3 prosenttiyksikköä etenkin vahvan Kiinan-myynnin ansiosta. Kiina nousikin Toyotan suurimmaksi markkina-alueeksi ohi Yhdysvaltojen ja Japanin."
Euroopassa Toyotan suurin markkina-alue on Englanti toisena Italia ja kolmaantena Saksa.
Kovin on kallis auto köyhiin maihin:
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/tassa-maailman-myydyin-auto-vuonna-2022-varsin-tuttu-myos-suomalaisille/fa8314d9-6887-4d78-9c30-e6eb38785870
- Anonyymi
"Toyotan osakkeet ovat nousseet yli 40 prosenttia kuluvan vuoden aikana."
https://invezz.com/fi/uutiset/2023/11/29/toyota-leikkaa-denson-osuutta-laajentaakseen-sahkoautoja/- Anonyymi
Osakkeen arvoa onkin kiva miettiä samalla kun hybridin 12V akku on sipannut tai vastaavasti lämmönvaihdin levinnyt tai odotellessa että sähkötojo latautuu pakkasessa. Voit myös osakkeen arvon ajattelulla yrittää peittää Toyotan rengasmelua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osakkeen arvoa onkin kiva miettiä samalla kun hybridin 12V akku on sipannut tai vastaavasti lämmönvaihdin levinnyt tai odotellessa että sähkötojo latautuu pakkasessa. Voit myös osakkeen arvon ajattelulla yrittää peittää Toyotan rengasmelua.
On se ihmisellä kauhea tuska Toyotan suosion ja menestyksen edessä.. Koeta kestää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se ihmisellä kauhea tuska Toyotan suosion ja menestyksen edessä.. Koeta kestää.
Mikä edellä mainituista ei mielestäsi pidä paikkaansa? Hybridien 12V akut ovat tunnettu ongelma. Lämmönvaihtimen hajoaminen on tunnettu ongelma. Bz4x on tunnettu surkeasta lataustehosta kylmässä. Rengasmelu on monen Toyotan tunnettu ominaisuus.
Eli kyllä se tuska on näiden autojen omistajilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä edellä mainituista ei mielestäsi pidä paikkaansa? Hybridien 12V akut ovat tunnettu ongelma. Lämmönvaihtimen hajoaminen on tunnettu ongelma. Bz4x on tunnettu surkeasta lataustehosta kylmässä. Rengasmelu on monen Toyotan tunnettu ominaisuus.
Eli kyllä se tuska on näiden autojen omistajilla.Tuskaa Trafin tiedonannon eessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä edellä mainituista ei mielestäsi pidä paikkaansa? Hybridien 12V akut ovat tunnettu ongelma. Lämmönvaihtimen hajoaminen on tunnettu ongelma. Bz4x on tunnettu surkeasta lataustehosta kylmässä. Rengasmelu on monen Toyotan tunnettu ominaisuus.
Eli kyllä se tuska on näiden autojen omistajilla.Olet tehnyt muutamasta tarkoituksellisesta uutisesta ja pienistä jutuista suuria Volkswagen-konsernin autojen valtavien vikojen vuoksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskaa Trafin tiedonannon eessä.
Tuleeko taas takaisinkutsu vai peräti takaisinosto?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet tehnyt muutamasta tarkoituksellisesta uutisesta ja pienistä jutuista suuria Volkswagen-konsernin autojen valtavien vikojen vuoksi.
Miten nuo edellä mainitut/ tunnetut Toyotan ominaisuudet liittyvät VW:n vikoihin- ja ominaisuuksiin? Ei mitenkään. Vastaus on enemmän, kuin tyypillinen Toyota-miehen puolustus, kun Toyotan asioista keskustellaan. Myöskään Trafin tilastot ei korjaa näitä puutteita, vaikka kuinka unta näkisit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten nuo edellä mainitut/ tunnetut Toyotan ominaisuudet liittyvät VW:n vikoihin- ja ominaisuuksiin? Ei mitenkään. Vastaus on enemmän, kuin tyypillinen Toyota-miehen puolustus, kun Toyotan asioista keskustellaan. Myöskään Trafin tilastot ei korjaa näitä puutteita, vaikka kuinka unta näkisit.
Tämä oli taas yksi kova päivä vilunkivaginistille! Eikö siihen jatkuvaan kyykkyyn jo ala pikkuhiljaa tottua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä oli taas yksi kova päivä vilunkivaginistille! Eikö siihen jatkuvaan kyykkyyn jo ala pikkuhiljaa tottua?
Väärin. Edelleenkään nuo asiat ei korjaannu vaikka ajaisin Mossella ja Trafista jaettaisiin ilmaista kultaa. Mitäpä siihen keksit?
- Anonyymi
Lama-ajan auto, sellainen se on.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1006404
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303833törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283210Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3701736- 331398
- 271340
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46979Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11966Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11890- 42869