Olen huomannut että Virtsani vaahtoaa kotona kusella käydessä satunnaisesti. Mutta aina kun käyn julkisissa vessoissa, niin Virtsani on vaahtoavaa. Sitten kun käyn samana päivänä kotona kusella niin se on täysin normaalia. Voiko tämä johtua siitä että julkisia vessoja putsataan usein, niin virtsan sekoittuessa joihinkin mahdollisiin puhdistusaineisiin, se vaahtoutuu. Olisi ihan kiva että se olisi näin, eikä niin että mulla on munuaisongelmia
Vaahtoava virtsa
Anonyymi-ap
2
1823
Vastaukset
- Anonyymi
Jos olet mies, niin kenties kuset pyttyyn sillä tavalla, että nestesuihku osuu suoraan sinne pöntössä olevaan veteen, joka varmasti aiheuttaa enemmän vaahtoamista kuin se jos tähtäisit pöntön sisäreunan emalipintaan, eli lorotus ei osu suoraan sinne veteen, vaan valuu sinne sitä seinämää pitkin.
Ja voihan se olla, että pesuaineetkin vaikuttavat asiaan jossain määrin. - Anonyymi
Proteiiniurea
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611179- 42891
- 51651
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että325647Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75566
- 56564