Olen ostamassa ensi kesänä mopoa ja suunnittelin ostavani joko mankin tai PV:n. Mutta kumpi pitäisi hankkia ja miksi? Olen kuullut että PV hajoaa enemmän ja tulee kalliimmaksi, manki on luotettavampi eikä tarvitse sekoitella 2-tahtiöljyjä mutta on vähän laiska PV:sen verrattuna. Entä onko kiinan mankin ostamisessa mitään järkeä ja mikä näistä olisi paras? En kaipaa mitään "PV on paska, osta manki" kommentteja vaan ihan perusteltuja syitä kumpi olisi järkevämpi.
Pitäisikö ostaa Monkey vai PV
7
240
Vastaukset
- Anonyymi
''En kaipaa mitään "PV on paska, osta manki" kommentteja vaan ihan perusteltuja syitä kumpi olisi järkevämpi.'' opettele sitten itse näiden ajoneuvojen erot.
- Anonyymi
Siis tiedän kyllä mitä eroa näillä mopoilla on mutta haluaisin kuulla jotain kokemuksia näistä mopoista esim hajoileeko PV tosiaankin niin paljon kun jotkut väittävät sun muuta, auttaisi vähän päätöksen tekoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis tiedän kyllä mitä eroa näillä mopoilla on mutta haluaisin kuulla jotain kokemuksia näistä mopoista esim hajoileeko PV tosiaankin niin paljon kun jotkut väittävät sun muuta, auttaisi vähän päätöksen tekoa
Kun uusimmat PV mopot Suomessa on vuosimallia 2000, ovat vähintään 23 vuoden ikäisiä, on turha kysyä hajoaako ne helposti.
Ne on yksilöitä ja se, miten niitä on pidetty vuosien varrella, ratkaisee enemmän kuin joku tyyppivika. - Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18135290b
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Rahamiehet ajaa PV. Jotain menee paskaks nii saat olla metsästämässä uusia osia jotka maksaa kaiken lisäks aivan vittuna. Honda Monkey orkkis osia löytyy huomattavasti paremmin.
Mankin kone on viiskymppisessä ihan eri luokkaa kuin pv:ssä. Jos haluaa pysyä porukan perässä nii 86cc mankiin kiinni nii ei oo liian epäilyttävä poppuloiden mielestä ja pysyy porukan mukana.
En nää syytä miksi kiinan manki olisi huonompi vaihtoehto (muista kuin ego syistä.) Tuning osat halpoja ja uuden pyörän saa pikku rahalla eikä tarvii katella entisen omistajan patentteja.- Anonyymi
okei👍 mikä kiinan manki on parhain? Skyteam?
Gilera RcR
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252500Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.551816Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup111254Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu2991087- 259992
- 146903
- 56884
Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua12828- 49805
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.111785