Jos on mielestään liian ryppyset punnukset niin voiko niitä siloitella botoxilla?
Onko kukaan kokeillut.
Rypyt pois
18
246
Vastaukset
- Anonyymi
Sinä olet siinä mielessä ns toivoton tapaus. Mutta ilmastointihoito voi auttaa.
- Anonyymi
No onko sulla liiat rypyt lähtenyt botoxilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tummelia ruotoon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole ryppyjä. En koskisi botoxiin.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18135347H
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Kulkuset, kulkuset kilvan helkkäilee...
- Anonyymi
Vain unelmissas onneton
- Anonyymi
Saunan lauteiden lautojen välistä rakoa pienennettiin aikoinaan oikein standartin voimalla, koska vitjapalleja alkoi esiintyä miesväestössä runsaasti.
Kyseiset kulkuset putosivat helposti aiemmin käytetyistä raoista läpi ja turposivat kuumassa ja alastomien naisten läsnäollessa niin, että jos tuli kiire poistua lauteilta esim. kuumuuden vuoksi, niin pallukat estivät lähdön.- Anonyymi
Kun monta ihmistä istahtaa lauteille niin laitteiden välit suurenee kun laudat taipuu, vitjapallisen olisi syytä aina lähteä ekana pois.
Minä tällainen luumupallinen lähteä viimeksi.
Naisille tiedoksi, olen jo 67v ja kulkuset on kuin parikymppisellä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun monta ihmistä istahtaa lauteille niin laitteiden välit suurenee kun laudat taipuu, vitjapallisen olisi syytä aina lähteä ekana pois.
Naisille tiedoksi, olen jo 67v ja kulkuset on kuin parikymppisellä.Koitahan kiljukaula keksiä jotain uutta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisille tiedoksi, olen jo 67v ja kulkuset on kuin parikymppisellä.Muista tyhjentää ne kerran tänäkin vuonna. Kohta on kiire.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisille tiedoksi, olen jo 67v ja kulkuset on kuin parikymppisellä.Yök. Suksi luumuines kompostiin hajoamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muista tyhjentää ne kerran tänäkin vuonna. Kohta on kiire.
Ruksi seinään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ruksi seinään.
Ei riitä enää kasseissa niin paljon tavaraa, että ruksin saisi vedettyä. Kaksoispiste tulee:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei riitä enää kasseissa niin paljon tavaraa, että ruksin saisi vedettyä. Kaksoispiste tulee:
Tavara on kasseissasi lähtökohtaisesti vähäistä. Pientä höyryä nousee. Phhhhh…
- Anonyymi
Millähän saisi terskasta luomet pois?
- Anonyymi
Kovaa tumputusta 7krt päivässä
- Anonyymi
tais tän viestiketjun aloittajalla jäädä pati piippuun. Botoksilla saat ainakin putken suoraks.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi423047Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs452867100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es502495Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo472297Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks302081Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581840- 451749
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä381600- 461525
- 261361