Ne ei vielä meillä määrää tiskivuorotkin,sodista puhumattakaan !?
Naton pääsihteeri kuulutti kuuliaisuutta, Yhdysvaltain eduille ja Suomi tekee sen käytännössä !?
9
203
Vastaukset
- Anonyymi
Jos Putteli pääsisi valtaan Suomessa, niin silloin meillä määrättäisiin tiskivuorot ja sodatkin.
- Anonyymi
Näin kolmessa rähädyksessä olleena ja hengissä, joista yksi oli pommi,noin 40kg:an dynamiitin voimalla,jota ei ollut oven takana ja meistä kahdesta olen edelleen vielä hengissä !?
Että käykö kateeks !? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin kolmessa rähädyksessä olleena ja hengissä, joista yksi oli pommi,noin 40kg:an dynamiitin voimalla,jota ei ollut oven takana ja meistä kahdesta olen edelleen vielä hengissä !?
Että käykö kateeks !?Eipä ihme, ettet kykene kirjoittamaan ymmärrettävää lausetta.
Lääketiede pystyy kyllä ihmeisiin, mutta ehkei juuri tässä tapauksessa. - Anonyymi
Ei Putin ole haaveillutkaan, mutta Bidenin Yhdysvallat jo täysin määrää meillä,se toimii kuin jo Natsi Saksassa, kansan ollessa sotahurmiossaan,tietämättä mitä tulee !?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Putin ole haaveillutkaan, mutta Bidenin Yhdysvallat jo täysin määrää meillä,se toimii kuin jo Natsi Saksassa, kansan ollessa sotahurmiossaan,tietämättä mitä tulee !?
Kansa tietää tarkkaan, mitä tekee.
Sinunlaisesi putleristit eivät. - Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18135701G
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Ilokp Naton pääsihteeri vielä Tanskalainen,räjäyttäessään talousvesillään kaasuputke, Bidenin tialauksesta !? Nato pommitti Libyaakin , Obaman käskyttämänä ja näin se yhteistyö jatkuu !?
- Anonyymi
Ei tuohon taida lääketieteestäkään apua löytyä.
- Anonyymi
Media ei tee tehtäviään, kaasuputken räjäytys selvittämättä.
https://consortiumnews.com/2023/11/29/the-nord-stream-lies-just-keep-coming/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2081360- 961256
Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9898Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛85842Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan2830Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.57776- 31768
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle14762Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii43713T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37708