Seksuaalinen häirintä

Anonyymi-ap

Seksuaalinen häirintä tuli taas esille näyttelijä Aku Hirviniemen käyttäytymisen takia. Pitää vaan ihmetellä hänen käytöstään ja naisille lähettämiä seksiviestejä,
sillä hän on jo aikuinen mies, kerran eronnut, toisessa parisuhteessa oleva mies, joka sai kolmannen lapsensa vasta viime kesänä tämän uuden avovaimonsa kanssa. Luulisi ainakin, että hän ymmärtää loukkaavan omaa avovaimoaan tällaisilla jutuilla. Minä en usko tuollaisiin juttuihin, että on olevinaan joku ongelma, että on pakko häiritä naisia ja lähettää heille kännykällä seksiviestejä. Kyllä jokainen aikuinen mies tai nainen pystyy hallitsemaan ja hillitsemään itsensä niin fyysisesti kuin henkisestikin jos vain itse haluaa. Voisin ymmärtää vielä tämän, jos kyseessä olisi oikeasti nuori ihminen, alle 25-vuotias nuori mies tai nainen, sillä sen ikäisenä voi tehdä vielä kömpelöitä lähestymis yrityksiä vastakkaiseen sukupuoleen. Jos joku aikuinen nainen lähettelisi seksiviestejä miehille tai kävisi vaikka käsiksi suoraan miehiin, ( niin kuin jotkut miehet tekevät) niin tällaista naista pidettäisiin ihan sairaana tai hyvin epätoivoisena tapauksena. Olenkin hyvin pettynyt Aku Hirviniemeen niin miehenä kuin ihmisenä, sillä minulla oli ennen positiivinen käsitys hänestä. Luulisi ainakin, että työpaikkojen ihmiset jätettäisiin rauhaan työpaikoilla heidän työaikoinaan heidän tehdessään työtään, sillä vapaa-aikoina voi hyvin mennä
baareihin ja ravintoloihin yrittämään iskeä vastakkaisen sukupuolen edustajia, ainakin jos en pelkästään seksistä kysymys, eikä mistään oikeasta ihastumisesta.

1

280

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aku Hirviniemet ja monet muut miehet JA naiset jotka protestoivat #metoo aikaa tahallisen provokatiivisella käytöksellään liittyen seksuaaliseen häirintään todistavat vain ettei vieläkään seksuaalista ahdistelua pidetä vakavana ilmiönä.

      Naiset jotka alkavat uhriuttaa ja paapoa näitä miehiä ulisemalla jotain ajojahdista todistavat samaa.

      Meidän aikuisten ihmisten maailma on vieläkin leikki- ikätasolla. Isot aikuisiksi kasvaneet ihmiset luulevat että normaali kanssakäyminen vastakkaisen sukupuolen kanssa on loputonta soidinmenoleikkiä. Ja kun joku asiasta väittää oikeasti ahdistuvansa se vain leikkii vaikeasti tavoiteltavaa. Että oikeasti se tykkää. Vastustelu on vain osa leikkiä. Näin näiden pervojen ajattelu toimii.

      Koulu- tai työpaikkakiusaamisessa ei kukaan oleta että oikeasti se kiusattu tykkää tilanteesta ja on imarreltu saamastaan huomiosta. Seksuaalisessa ahdistelussa AINA oletetaan että oikeasti se ahdistelun uhri tykkää. Rakkaudesta se hevonenkin potkii. Ahdistelun kohde on oikeasti vain imarreltu saamastaan huomiosta.

      Seksuaalihäiriköt olivat ne miehiä tai naisia tulkitsevat kaikkia sosiaalisia tilanteita aina siten että tässä on joku hauska leikki menossa. Persoonallisuustyypistä tulee mieleen koiranpennun koulutustilanne kun koiralle yrittää opettaa tärkeitä käytöstapoja ja pentu vain luulee että LEIKITÄÄN.

      Tällaiset tyypit ovat yleensä jättäneet jälkeensä suuret määrät oikeasti traumatisoituneita ihmisiä koska heiltä puuttuu kokonaan ihmisten lukutaito. He eivät kunnioita ketään, eivätkä osaa lukea toisesta ihmisestä millon heidän yksipuolinen leikkinsä ei ole hauskaa. Ja tällaiset tyypit kuvittelevat että metoo- liikkekin on vai osa jotain naisten aloittamaa soidinmenoleikkiä. Että metoo on joku naisten haaste miehille testata miesten seksuaalihäiriköintioikeuden rajoja.

      Ei.

      Seksuaalinen ahdistelu on oikeasti vakavaa. Ja vain häirintä voi olla kokemuksena jopa traumatisoivampi kuin sellainen seksuaalisen väkivallan teko joka lainsäädännössä on luokiteltu häirintää vakavammaksi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2062
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1936
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1885
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1598
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1330
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe