Miksi kehitysvamma puolella työntekijät sanoo, koska puhun syvällisesti en tästä syystä saa kaveria :seurustelu juttua, koska minä puhun todella syvällisesti älyllisen kehitysvamman ja ne jotka ovat saaneet oikein älyllisen kehitysvamman ne ei kykene puhua yhtä syvällisesti kuin minä jolla on Adhd tai Autismi diagnoosi selvittämättä.
Kaavamainen käytös lukee kehitysvamma lääkäri paperissa jos kehitysvamma psykiatri sanoo, että kaavamainen käytös on älyllisen kehitysvamman oire miksi kaavamainen käytös lukee Autismi sivulla?..
Miksi kehitysvamma psykiatrit sanoo Adhd ja Autismi on yhtä kuin Lievä älyllinen kehitysvamma.
Kun taas kehitysvamma puolella työntekijät sanoo yli puolet joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma niillä pitäisi olla Adhd tai Autismi diagnoosi..
Olen saanut kuulla koko kehitysvamma asiakkuus ajan, että olen jäänyt Lievän älyllisen kehitysvamman yli testeissä mikä tekeekö Adhd tai Autismi diagnoosi, että menee testeissä älyllisen kehitysvamman yli eli on Lievän älyllisen kehitysvamman parempaan älykkyys tason yli?
Missä diagnoosi jutussa on vihaa etukäteen ja suunnitelmia ja elämä on helpompi ilman sääntöjä?
Ja miksi ne joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma kukaan kehitysvamma psykiatri työntekijä ei suostu selvitää Adhd ja Autismi diagnoosi juttua.
Moni kehitysvamma puolella työntekijä yli puolet on saanut älyllisen kehitysvamman väärin jotka ovat älyllisen kehitysvamman parempaan älykkyys tasoon kuuluvia joilla on älyllinen kehitysvamma äö mennyt 70-85 äö
Kehitysvamma
Anonyymi-ap
0
114
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk532047Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901405Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.611234Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll641153- 1141091
- 67916
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72889Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j65854Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise8801Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍72779