Onko myös muilla yhtiöillä varavirtalähteen käyttö kielletty lennoilla. Norskin emäntä kielsi sen käytön lennolla. Vetosi ilmanpaine-eroon maanpintaan nähden. En tietenkään alkanut kinastelemaan ja suuremmin ihmettelemään, muuten kuin sisimmässäni.
Onko muillakin lentoyhtiöillä nykyään sama käytäntö?
Taas varavirtalähteestä
Anonyymi-ap
2
419
Vastaukset 2
- Anonyymi
Itse en ole törmännyt vastaavaan, käyttö on ollut sallittua suurilla kansallisilla eurooppalaisilla lentoyhtiöillä.
Usein amatööriyhtiöt kuten Norwegian yms. keksivät järjenvastaisia sääntöjä, joissa ei mitään perää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571460Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1291170Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216869- 64782
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus60685- 46665
- 51652
- 52572
- 74566
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187558