Häirinnyt jo kohta vuoden se, että juuri kun olin lukenut lehdestä juttua Helsinkiläisen perheenäidin katoamisesta (koskaan löytymättä), niin tämä mies sitten tappoi vaimosta ja yritti sitä ruumista lähteä hävittämään.
Nyt piti kaivaa se uutinen ihan esille. On edellisenä viikonloppuna julkaistu ennen tuota Ullanlinnan surmaa.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009214942.html
Olisiko mies saanut idean tuosta uutisesta? Keksinyt että hänpä hävittää sen ruumiin niin, että sitä ei koskaan löydetä?
Väitetään, että syy ei voi olla taloudellinen, koska heillä oli avioehto. Mutta jos minulle tarjottaisiin elinikäistä asumisoikeutta yhdestä Suomen kalleimmista asuinalueista, niin minusta hyöty olisi aika taloudellinenkin. Ihminen tarvitsee asunnon vain eläessään, joten tärkeää ei ole kuka sen perii vaan kuka siinä asuu.
Ullanlinna surmassa häirinnyt yksi juttu
4
402
Vastaukset
- Anonyymi
Olisihan se saanut hyvän leskeneläkkeenkin, ainakin femakoile riittää syyksi tappaa. Liekö ollut henkivakuutuskin.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18136875R
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Ketjun aloittaja voi ehkä olla oikeassa. Ei sitä voi tietää, miten tuollainen juttu lehdessä voi vaikuttaa jonkun ihmisen mieleen. Jos Ullanlinnan murhan tehnyt henkilö oli aiemminkin yrittänyt päästä eroon perheestään, eli ajoi tahallaan Helsingissä auton kolera-altaaseen, hän on voinut saada tuosta lehtijutusta idean seuraavaan tekoonsa.
Tietenkään tekijä ei ole ollut täysissä järjissään teon tehdessään. Syitä siihen emme kukaan voi tietää.- Anonyymi
Olisiko ollut niin että asunto oli naisen ja naisen lapset perii sen eli oliko tarkoitus saada vaimon omaisuus lapset huoltajuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873247
- 622967
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332480- 802293
- 742209
- 962046
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361843- 121636
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301460