Ovat menossa huonompaan suuntaan.
Nykyään kaikki palvelut
26
282
Vastaukset
- Anonyymi
Elämme lopun aikaa, kohta loppuu paikkojen hakeminen.
- Anonyymi
Ehkä työttömien terveystarkastuksiakaan ei enää tehdä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niitä ole tehty enää vuoteen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niitä ole tehty enää vuoteen
Minulle tehdään jossain vaiheessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle tehdään jossain vaiheessa.
Tuskin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin
Lähetin työkkäriin viestiä ja kysyin ja vastattiin, että lähete on terveyskeskuksessa ja aika tulee jossain vaiheessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työttömien teloitukset alkaa ensi vuonna. Joka viikko arvotaan tuhat työtöntä jotka viedään saunan taakse ja lopetetaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähetin työkkäriin viestiä ja kysyin ja vastattiin, että lähete on terveyskeskuksessa ja aika tulee jossain vaiheessa.
Hyvä sait sentään jotain aikaiseksi sen sijaan että täällä huhuilet hölmöyksiä väliajoista ym
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin
Onko se sitten huijaus kun työkkäristä viestitettiin että aika tulee jossain vaiheessa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se sitten huijaus kun työkkäristä viestitettiin että aika tulee jossain vaiheessa?
voi olla tai sitten ei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
voi olla tai sitten ei
Onhan lähete laitettu jo 7 viikkoa sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan lähete laitettu jo 7 viikkoa sitten.
Ei niissä mitään aikarajaa ole milloin tulee kutsu, minulla kesti pari kuukautta mutta jotkut ovat päässeet reilussa viikossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niissä mitään aikarajaa ole milloin tulee kutsu, minulla kesti pari kuukautta mutta jotkut ovat päässeet reilussa viikossa.
Miksi toisilla menee kauemmin kuin toisilla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi toisilla menee kauemmin kuin toisilla?
Siinähän sinulla kylähullulla on miettimistä ja missä siinä?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinähän sinulla kylähullulla on miettimistä ja missä siinä?!
Tää ei kuulu sulle, trolliätmi!
- Anonyymi
Lopeta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta!
Perseilevä älyn jättiläinen😅🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perseilevä älyn jättiläinen😅🙄
Sinä olet joo!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen päässyt aina melko nopeasti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen päässyt aina melko nopeasti
Miten niin aina? Käytkö sinä nuija usein työttömyystarkistuksissa?
- Anonyymi
Perutuslakimiehen ja numeropellen mukaan virkamiehet ovat kansan palvelijoita. Onko heidänkin palvelualttiudessaan menty väärään suuntaan?
- Anonyymi
En tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä.
Juka titä?ism alanko?
- Anonyymi
Kaikilla muilla palvelut kyllä heikkenevät, paitsi maahanmuuttajilla ja tämä pitäisi hyväksyä mutisematta!
- Anonyymi
Väitätkö sinä molopää asuvasi omistusasunnossa ja omaavasi ihan säästöjäkin jotka estävät tt-tuen saannin? Ja ethän sinä mukisematta hyväksy riehut/itket netissä ummetlammataamutillat.
- Anonyymi
Orpo: Suomi tukee 3 miljoonalla kehitysmaiden ilmastorahastoa
Savanneille riittää rahaa ja voiko turhempaan enää mennä.
Työttömiltä otetaan kaikki mitä pystytään pois,asumistuen leikkaus on sadistista urpoa toimintaa.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133718Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja272940Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2722736Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin51915- 2211441
- 751251
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...1581057Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk21017Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi31974Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä95951