Turun vankilan henkilökunnalla on takana raskas ja työntäyteinen kesä. Vankila on aivan täynnä ja vankiaines on aika haastavaa, apulaisjohtaja Petri Kiuru aloittaa.
Yksikönpäällikkö, eli vankilan johtaja, Katja Reiman myöntää vieressä, että kulunut kesä oli poikkeuksellisen levoton.
– Se on varmaan monen tekijän summa. On ollut haasteita henkilöstön saatavuuden kanssa. Toisaalta Turun vankilan profiili on sellainen, että tänne sijoitetaan enemmän haasteellisia vankeja, Reiman toteaa.
https://www.youtube.com/watch?v=j4RahrcZ5RA&ab_channel=Rikostarinat
Turun vankilan henkilökunnalla on takana raskas ja työntäyteinen kesä
Anonyymi-ap
3
521
Vastaukset
- Anonyymi
Suuri osa haastellisista linnaruunista löytyy onneksi Riihimäeltä.
- Anonyymi
Ei voi olla totta:Vain 8 prosenttia vangeista Suomen vankiloissa on naisvankeja. Kuinka paljon vankilaan kuuluvia naisia on siviilissä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322275- 792168
- 951976
- 351775
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329