Jos käytössä on Iphone ja Macin läppäri, miten tallennatte videot järkevästi. Ihan uusi läppäri, mutta vaikka olen tehnyt seuraavat:
- ottanut videot Iphonella
- tallentanut Iphonella Icloudin tiedostoiksi
- yrittänyt pakata videot Zip-tiedostoiksi
Tuloksena se, että läppäri levytila on lähes täynnä. Yritin tallentaa ulkoiselle kovalevylle, mutta eihän senkään kapasiteetti riittänyt kuin yhdelle videolle.
Iphonessa ei ole mitään järkeä pitää videoita viemässä tilaa, läppärin levytila ei myöskään riitä. Icloudin muistia voisi tietysti lisätä nykyisestä 200 gt, mutta ei oikein kiinnosta maksaa 11.90 eur/kk.
Onko mitään sovellusta, johon voisi videot tallentaa pilveen?
Ehkä pitää vain luovuttaa, kun olen varsinainen pääsiäiskäsi tietotekniikan kanssa ja tuota ikääkin on jo isovanhemman ikäisen verran, eikä polla toimi kuiten nuorena.
Videoiden tallentaminen
Anonyymi-ap
2
140
Vastaukset
- Anonyymi
Ovat liian rajoitettuja moiseen
- Anonyymi
Uusi ulkoinen kovalevy hankintaan. 500 gt varmaan jotain 30 € ja 1 Tt jotain 65 €. Miten pitkiä pätkiä ne videot on? 🤔
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824727- 1842043
- 1321742
- 1741363
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161231- 351076
- 78973
- 52946
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16937Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78912