Jos käytössä on Iphone ja Macin läppäri, miten tallennatte videot järkevästi. Ihan uusi läppäri, mutta vaikka olen tehnyt seuraavat:
- ottanut videot Iphonella
- tallentanut Iphonella Icloudin tiedostoiksi
- yrittänyt pakata videot Zip-tiedostoiksi
Tuloksena se, että läppäri levytila on lähes täynnä. Yritin tallentaa ulkoiselle kovalevylle, mutta eihän senkään kapasiteetti riittänyt kuin yhdelle videolle.
Iphonessa ei ole mitään järkeä pitää videoita viemässä tilaa, läppärin levytila ei myöskään riitä. Icloudin muistia voisi tietysti lisätä nykyisestä 200 gt, mutta ei oikein kiinnosta maksaa 11.90 eur/kk.
Onko mitään sovellusta, johon voisi videot tallentaa pilveen?
Ehkä pitää vain luovuttaa, kun olen varsinainen pääsiäiskäsi tietotekniikan kanssa ja tuota ikääkin on jo isovanhemman ikäisen verran, eikä polla toimi kuiten nuorena.
Videoiden tallentaminen
Anonyymi-ap
2
113
Vastaukset
- Anonyymi
Ovat liian rajoitettuja moiseen
- Anonyymi
Uusi ulkoinen kovalevy hankintaan. 500 gt varmaan jotain 30 € ja 1 Tt jotain 65 €. Miten pitkiä pätkiä ne videot on? 🤔
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1079033
- 936860
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon666615Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345561Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665213- 553561
- 503395
- 513172
- 562952
Mikko "Peltsi" Peltola teki tv-sarjan Osmo-poikansa kanssa - Downin syndrooma tuo lisäväriä
Mikko "Peltsi" Peltola ja hänen 12-vuotias poikansa Osmo karistavat kaupungin pölyt jaloistaan ja suunnistavat tv:ssä ko552937