Mulla on esiteini tyttö joka on valitellut kovista maha , alapää ja rinta kivuista. Haluaisin tietää että mistä johtuu. Itse veikkaan murrosikää ,mutta rinnat koko ajan kipeinä .
Murrosikää?
6
706
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa viedä kaikkiin testeihin koronarokotteet tuhoavat ihmisten terveyden
- Anonyymi
Voi harmi. Onko kivut jatkuneet kauan ja miten usein vaivaavat ja kuinka kauan kerrallaan? Vaikeaa on arvioida tässä mistä on kyse.
Neuvo tyttöä pistäytymään näin aluksi terkkarin juttusilla. Jospa se siitä. - Anonyymi
Eikös ne rinnat ole aina arat silloin kun tyttö kehittyy naiseksi , mutta alavatsa kipuihin voisi ehkä käyttää lääkärissä että saa sulkea pois tulehduksen ,muuten voi olla että alkaa menkat tehdä tuloaan
- Anonyymi
Murrosikä. Menkat ehkä alkamassa? Rinnat sattuu kokoajan kun ne kasvaa
- Anonyymi
Rinnat alkaa kasvaa jolloin niissä tuntuu arkuutta. Alavatsakivut ovat merkki siitä että kuukautiset alkavat. Molemmat siis ovat murrosiän alkamisen merkkejä. Alavatsakipuun voi ottaa särkylääkkeen
- Anonyymi
Mahakivut voivat johtua menkoista, rintojen kipu johtuu todennäköisesti siitä että ne kasvaa mutta alapään kipuun en osaa vastata:) toivottavasti selviää
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2434203Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1182661Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412412Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161466Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811462- 481189
- 781107
- 45976
- 59973
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En171941