Toyota jätti kaikki muut merkit ensirekisteröinneissä marraskuiseen lumisohjoon sutimaan

Anonyymi-ap

Toyota on merkki- ja mallitilastossa omilla ylhäisillä lukemillaan. Vanhalla tekniikalla ei uuden tekniikan Toyotaa voi voittaa.

Model Y:kin jäi komeasti Corollan taakse. Volkswagenin surkea luku 455.

https://www.aut.fi/tilastot/ensirekisteroinnit/kuukausittain/2023

91

613

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toyotalla on komeasti neljä mallia kymmenen rekisteröidyimmän joukossa.

      • Anonyymi

        Neljä mallia top kympissä ? Hiljaiseksi vetää!


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        🍑 ­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­a­­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Katso kiimassasi myös prosentuaalisia muutoksia.

      • Anonyymi

        On se kova paikka sulle. Lyhyen ajan prosentit eivät haittaa yhtään mitään. Vuoden ajanjaksolla Toyota on suurin kunkku.


    • Anonyymi

      Kyllä kansa tietää ja osaa myöskin ostaa oikeita autoja.

    • Anonyymi

      Vaivaiset 55 sähköautoa.

    • Anonyymi

      Kummasti vaan kuukaudesta toiseen ja vuodesta toiseen VW Ag jyrää Suomessa.

      • Anonyymi

        Vain 455.


    • Anonyymi

      TrifiCom kertoo:

      VW AG 19687
      Toyota Motors 13805
      = 5882 1-11kk
      5314 1-10kk
      = 568 yhden kuukauden etumatkan kasvu, ei huono!

      Meneeköhän 6000 auton ero puhki vuodenvaihteessa?

    • Anonyymi

      Ensi vuonna Corolla jää jo rumasti Enyaqin ja muiden sähköautojen jalkoihin. Vääjäämätöntä ei kukaan voi estää.

    • Anonyymi

      Onneksi muilla on sellaisia toimivia nelivetoja joilla pääsee sohjossa ja jättää Toyotan kauas taakseen myös myyntimäärissä.
      VW menee taas 5882 autoa edellä ja kuukausi aikaa kasvattaa eroa.

      • Anonyymi

        Wv vain 455.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Wv vain 455.

        Voiko se päästöhuijaus ja susijakopää öljyä hörppivän moottorin kanssa etäännyttää ostajat noin totaalisesti jos dsg on vähän pätkäässyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiko se päästöhuijaus ja susijakopää öljyä hörppivän moottorin kanssa etäännyttää ostajat noin totaalisesti jos dsg on vähän pätkäässyt?

        Sitkeimmiltäkin Wv:hen luottaneilta alkavat vihdoinkin olla usko , toivo ja kuvitelmat lopussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Wv vain 455.

        VW Ag vain 5882.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiko se päästöhuijaus ja susijakopää öljyä hörppivän moottorin kanssa etäännyttää ostajat noin totaalisesti jos dsg on vähän pätkäässyt?

        Taas kaatui kuppi Terolta kun luvut tuli julki ja itkupotkuraivarit peliin kun muuhun ei jumittunut kasetti pysty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas kaatui kuppi Terolta kun luvut tuli julki ja itkupotkuraivarit peliin kun muuhun ei jumittunut kasetti pysty.

        Onko sulla joku kasetti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla joku kasetti?

        Tuo on sanonta siitä kun aivotoiminta ja ajatus pysähtyy kun pettymys ja vitutus kasvaa liian kovaksi.

        5882


    • Anonyymi

      Hih hihhii! Volkkari kyntää pohjamudissa, jotain viissataa resua kelpas ainoastaan!

      • Anonyymi

        Kuitenkin paljon enemmän nykypäivän autoja eli sähköautoja kuin Tojo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuitenkin paljon enemmän nykypäivän autoja eli sähköautoja kuin Tojo.

        Siinä on se yksi virhe. Mutta vain yksi.


    • Anonyymi

      Toyotan luku olisi paljon suurempi, mutta ihmiset odottavat tammikuussa jakeluun tulevaa C-HR:ää ja erityisen odotuksen kohteena on maaliskuussa tuleva ladattava C-HR.

      • Anonyymi

        Hauskoja selityksiä, epätoisen omapojan viimeisiä yrityksiä lieventää tappiota.

        5882.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauskoja selityksiä, epätoisen omapojan viimeisiä yrityksiä lieventää tappiota.

        5882.

        Oletko sinä sekaisin? Tappiota? Mitä tappiota?


      • Anonyymi

        CHR on aina ollut kärkikympissä, mutta nyt vasta sijalla 14. Hän on aivan oikeassa. Uusia odotetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        CHR on aina ollut kärkikympissä, mutta nyt vasta sijalla 14. Hän on aivan oikeassa. Uusia odotetaan.

        Tuossa on se kiva juttu, että vain Toyotan jo omistava vaihtaa tuollaiseen rumaan ja epäkäytännölliseen irvikuvaan, eli muna vaihtuu munaan.

        5882


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa on se kiva juttu, että vain Toyotan jo omistava vaihtaa tuollaiseen rumaan ja epäkäytännölliseen irvikuvaan, eli muna vaihtuu munaan.

        5882

        Kirjoittaa menneen maailman hemmo.


    • Anonyymi

      Sähköautojen osuus ensirekisteröinneistä nousi taas marraskuussa, nyt 56,4%

      Marraskuussa ensirekisteröitiin 2.314 täyssähköautoa ja 1.452 ladattavaa hybridiä eli sähköautoja yhteensä 3.766 autoa. Henkilöautoja ensirekisteröitiin yhteensä 6. 676 autoa, joten sähköautojen osuus siitä on 56,4 %.

      • Anonyymi

        Milloinkohan eeuu kieltää Trafin julkaisemasta ensirekisteröintitilastoa kun Toyota vetää noin pitkää kaulaa? Ei kerrota ykkösmerkkiä enää kymmenen uutisten viimeisenä kevennyksenäkään kun väärä merkki johtaa tilastoa. Joskus ennen kun kärjessä oli sattumoisin puttipalloauto niin kyllä hehkutettiin illan kaikissa uutisissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloinkohan eeuu kieltää Trafin julkaisemasta ensirekisteröintitilastoa kun Toyota vetää noin pitkää kaulaa? Ei kerrota ykkösmerkkiä enää kymmenen uutisten viimeisenä kevennyksenäkään kun väärä merkki johtaa tilastoa. Joskus ennen kun kärjessä oli sattumoisin puttipalloauto niin kyllä hehkutettiin illan kaikissa uutisissa.

        Eihän Tojokansalle saa kertoa, että itselataavat ovat jo menneen talven lumia. On kehitetty autoja, jotka kulkevat ihan ilman bensaa.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Yleisimpien automerkkien on helppo pysyä pinnalla. Enemmistö ostajista pitää kaikille tuttua merkkiä tärkeänä valinnassaan. Helppo on löytää huoltokin. Kunhan vaan jaksaa niitä autoja katsella.

      • Anonyymi

        Toyotan luotettavuus on Toyotan suurin myyntivaltii. Jokainen suomalainen tuntuu kokemukseni mukaan liittävän Toyota-sanaan luotettavuuden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotan luotettavuus on Toyotan suurin myyntivaltii. Jokainen suomalainen tuntuu kokemukseni mukaan liittävän Toyota-sanaan luotettavuuden.

        Mikä on pudottaut volsun jo noin pohjalukemille? Ei ainakaan pitäisi harvinaisuus olla syynä mutta miten on se luotettavuuden laita?


    • Anonyymi

      Eikö sinua huoleta yhtään Toyotan hiipuva rekisteröintien kasvu Volkswagen-konsernin merkkeihin verrattuna ja markkinaosuuden pieneneminen. Tänä vuonna vaivaiset 132 katiskaa enemmän kuin viime vuonna ja markkinaosuudessa miinusta 1,2%-yksikköä. Volkswagen, Skoda ja Audi kukin lisäsi rekisteröintejään moninkertaisesti Toyotaan verrattuna., samoin markkinaosuuttaan.

      • Anonyymi

        Toyotan menestys, jonka auto on sekä merkki-, että mallitilaston kärjessä ja neljä mallia mallitilaston TOP 10:ssä, ei huoleta lainkaan.

        Pian markkinoilla on myös hurjan suosion saavuttava uusi C-HR, jonka ladattavan mallin suosio nostaa ladattavien hybridien suosion huippuunsa. Ladattavien hybridien rekisteröinnit tulevat sen myötä lisääntymään rajusti kun Toyotalla on silloin kolme ladattavaa hybridiä markkinoilla.

        Ajanmukaisuus kyllä vaatisi, että niitä täyssähköautojakin olisi kolme Suomen markkinoilla, mutta eiköhän ne sieltä pian tule.


      • Anonyymi

        Mikä siinä huolettaisi ? Nehän ovat joka ikinen jo pikkusinttejä ynnämuut kerhossa. Kuinka idiootti pitäisi olla että yhteen alkaisi eri merkkejä laskemaan ?


    • Anonyymi

      Onpas Toyota huimasti edellä!

      • Anonyymi

        Laatu ja luotettavuus myyvät.


    • Anonyymi

      VW on floppiauto.

    • Anonyymi

      VW Ag karkaa Toyotalta horisonttiin, nyt jo 5882 edellä.

    • Anonyymi

      Toyota on jo voittanut tässä vaiheessa ylivoimaisella myynnillään kilpsilijansa. Ero lienee lähellä 7000 kpl!!!

      • Anonyymi

        Usko jo sitkeä omapoika, että VW Ag on myynyt 5882 autoa enemmän kuin Toyota Motors.
        Se on taas tässäkin kuussa sinulle liian kova pala ja siksi sekoilet entiseen tyyliin ja nolaat kaikki Toyotan omistajat.


    • Anonyymi

      Ilmastonmuutos ei polttiksilla ajavia kiinnosta, mitä välii?

    • Anonyymi

      Ovatko Toyotat sinun itsesi valmistamia vai miksi niin elvistelet tojojen myyntiluvuilla? Kilahtaako jokaisesta myydystä tojosta paljonkin jenejä tilillesi?

      • Anonyymi

        Tojotismi onkin uskonto, jota jokaisen hörhön on velvollisuus levittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tojotismi onkin uskonto, jota jokaisen hörhön on velvollisuus levittää.

        Toyotan omapoika ei ole ihan terve tai normaalissa kunnossa ja hän tarvitsee jonkin yhteyden ulkomaailmaan ja Toyota on hänen ikkunansa keskusteluun ja teennäiseen yhteyteen ulkomaailmaan.
        Suokaamme se hänelle, sillä se on eräänlaista terapiaa hänelle.


    • Anonyymi

      Toyotan ylivertainen haluttavuus ja myynti luo hirmuista kateutta!

      • Anonyymi

        Ilmastomuutoksen konserni otti niin tosissaan että lanseerasi upean päästöhuijaussysteemin 40 kertaisilla päästöillä. Rahaa paloi vähintäänkin kymmeniä miljardeja ja lusittavaakin tuli 7 vuotta! Että näin pääsi käymään kun oikein maailmaa pelastettiin ja ilmastoa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmastomuutoksen konserni otti niin tosissaan että lanseerasi upean päästöhuijaussysteemin 40 kertaisilla päästöillä. Rahaa paloi vähintäänkin kymmeniä miljardeja ja lusittavaakin tuli 7 vuotta! Että näin pääsi käymään kun oikein maailmaa pelastettiin ja ilmastoa!

        Vokkelovikavaakenin markkinaosuus oli USA ja on edelleen vajaa 3 %. Toyotalla 15 % eli suurempi kuin GM:llä. Tuo Toyotan johtomatka aiheitti niin suurta tuskaa, että markkinaosuutta aiottiin nostaa päästöhuijaukselle. Losahtikin omiin housuihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vokkelovikavaakenin markkinaosuus oli USA ja on edelleen vajaa 3 %. Toyotalla 15 % eli suurempi kuin GM:llä. Tuo Toyotan johtomatka aiheitti niin suurta tuskaa, että markkinaosuutta aiottiin nostaa päästöhuijaukselle. Losahtikin omiin housuihin.

        Usa onkin sellainen maa joka ei pidä kilpailusta ja siellä keksitään vaikka mitä isoja rangastuksia ja sakkoja jostain olemattomistakin asioista kun ne halutaan sivuun markkinoista ja siksi monet ei lähde isolla volyymilla kisaamaan.
        Toyota on taas sijoittanut hurjia summia ja työllistää porukkaa paljon, eli on kuin puoliksi Usalainen firma. Oikeasti Usassa ei oikein osata tehdä kunnollisia autoja vieläkään ja korealaiset ja Fiat ovat ostaneet Usalaisia valmistajia jne...


      • Anonyymi

        Onhan se käsittämättömän upea suoritus Toyotalta kun ei ole jäljessä kuin 5882 yksikkö kun heidän mallisto on kovin vanhentunutta ja heikkoa tekniikkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se käsittämättömän upea suoritus Toyotalta kun ei ole jäljessä kuin 5882 yksikkö kun heidän mallisto on kovin vanhentunutta ja heikkoa tekniikkaa.

        Oletko todella noin sokea?


    • Anonyymi

      On se käsittämätöntä että yksi ainut autovalmistaja, Toyota voi olla yli 5000 autoa edellä kakkosta!

      • Anonyymi

        Eihän vilunkivagen yrittänyt juurikaan mitään huijausta eikä petostakaan? Usa:ssa oli vika kun ei ymmärtänyt 40 kertaisia päästöjä? Näinkö se meni?


    • Anonyymi

      Ensimmäistä kertaa maailman myydyin auto on sähköauto. Tätä kirjoitettaessa heinäkuussa 2023 Tesla Model Y on juuri ohittanut Toyota Corollan uusien autojen myynnin kärjessä maailmanlaajuisesti. Yli 160 maassa Tesla Model Y on tänä vuonna maailmanlaajuinen myyntijohtaja.22.8.2023

      • Anonyymi

        Vain pelkkä mallijohtaja, Toyota on todellinen koko maailman kunkkujen kunkku, ylivoimainen merkkinä ja autojen määrissä. Ei kukaan eikä mikään hätistele keisaria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain pelkkä mallijohtaja, Toyota on todellinen koko maailman kunkkujen kunkku, ylivoimainen merkkinä ja autojen määrissä. Ei kukaan eikä mikään hätistele keisaria.

        Toyotan osakkeenkin arvo on noussut tänä vuonna yli 40 %,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotan osakkeenkin arvo on noussut tänä vuonna yli 40 %,

        Kertoisikohan tuollainenkin jostain etumatkasta , haluttavuudesta ja paremmuudesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertoisikohan tuollainenkin jostain etumatkasta , haluttavuudesta ja paremmuudesta?

        Se kertoo siitä kuinka pohjalla Toyota on ollut ja tuollainen nousu on ihan normaalia jos firma saa hätisteltyä välittömän konkurssi uhan niskastaan.
        Toyotalla on kuitenkin edelleen eniten velkaa autoyhtiöistä.
        Osakekurssiin vaikuttaa niin moni asia, kuten spekulointi ja joskus yrityksen puheet ja lupaukset jne....

        VW Ag on Suomessa saanut rekisteriin 5882 autoa enemmän tämän vuoden puolella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se kertoo siitä kuinka pohjalla Toyota on ollut ja tuollainen nousu on ihan normaalia jos firma saa hätisteltyä välittömän konkurssi uhan niskastaan.
        Toyotalla on kuitenkin edelleen eniten velkaa autoyhtiöistä.
        Osakekurssiin vaikuttaa niin moni asia, kuten spekulointi ja joskus yrityksen puheet ja lupaukset jne....

        VW Ag on Suomessa saanut rekisteriin 5882 autoa enemmän tämän vuoden puolella.

        Juurikin näin, vain autoilun takapajula , piskuisen suomen markkinatko jotain ratkaisee konsernitasolla jos maailmanmarkkinoilla on miljoonatolkulla jälkijunassa? Onko sinulla lääkitys nyt ihan jiirissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin näin, vain autoilun takapajula , piskuisen suomen markkinatko jotain ratkaisee konsernitasolla jos maailmanmarkkinoilla on miljoonatolkulla jälkijunassa? Onko sinulla lääkitys nyt ihan jiirissä?

        Suomen markkinoista tässä ketjussa väännetään, vaikka voittaja on ollut selvä aina.
        Toisaalta ei se määrä pelkästään mitään merkitse, vaan se liikevaihto ja kassaan jäävä raha. Toyota on maailman velkaisin autonvalmistaja, vaikka myy paljon, mutta tuolla kattauksella ja vanhentuneella tekniikalla varustetut kinnerit ei tuota voittoa ja siksi tuotekehitys kärsii rahan puutteesta.


    • Anonyymi

      Toyota on talviautojen ykkönen. Myynti on taas kasvanut kun meillä on talvi ja pakkaset.

      • Anonyymi

        Uudet autot myydään kuukausia jos ei jopa vuotta ennen ja kelit ei siihen kauppaan vaikuta. Toyotalla on sitä paitsi isoja ongelmia talven kanssa kun autot ei käynnisty kun akut porsii ja releet paukkuu. Lavetilla Yariksiakin kuskaillaan kun jarrut ilmoittelevat vikaa jne....


      • Anonyymi

        Viime vuoden talviauto oli Skoda Fabia ja kakkonen Dacia, Toyotan kaksikertaa kalliimpi RAV jäi näiden jälkeen.

        5882


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uudet autot myydään kuukausia jos ei jopa vuotta ennen ja kelit ei siihen kauppaan vaikuta. Toyotalla on sitä paitsi isoja ongelmia talven kanssa kun autot ei käynnisty kun akut porsii ja releet paukkuu. Lavetilla Yariksiakin kuskaillaan kun jarrut ilmoittelevat vikaa jne....

        Höpötätkö jostain yhdestä testiautosta kun vilunkivaginoista tiedotetaan ettei kaikissa ole vikaa? 7 vuotta lusimista törkeästä huijaamisesta pelkästään kun rahallakaan ei selviä, saa jo täyspäisellä hälytyskellot soimaan.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kyllä ne tietävät Toyotalla mitä tekevät, kun valmistavat vuosittain 2,3, miljoonaa aiutoa enemmän kuin kakkonen. Muillahan siinä on oppimista.


      • Anonyymi

        Eikö nyt olekkaan enää pelkästään suomen markkinoista kyse?


    • Anonyymi

      Tosiasioille ei voi kuitenkaan mitään.
      "Toyota kuulosti sen verran meluisalta, että oli mielenkiintoista katsoa, paljonko sen sisällä oli desibelejä. Kehä ykkösellä sisämelu vaihteli 75–81 dB:n välillä. Hämeenlinnan moottoritiellä 120 km/t vauhdissa melu nousi 80–85 dB:n tasolle, ja se oli yhdistelmä rengasmelua ja melkoista tuulenhuminaa.

      Huonosta äärieristyksestä kuitenkin kielii se, että jos takapyörien pyöräkoteloihin sinkosi tienpinnasta kiviä niin ratin takana heräsi kysymys, onko ikkuna auki tai jompikumpi takaovista huonosti kiinni – niin suoraan ja selvästi ääni kuuluu."

      https://www.taloustaito.fi/vapaalla/toyota-corolla-ajaa-muotoilu-edella/#0facb64c

      • Anonyymi

        Työsuojelu, melun raja-arvot:

        "Päivittäisen melualtistuksen alempi toiminta-arvo on 80 desibeliä ja ylempi 85 desibeliä. Päivittäisen melualtistuksen raja-arvo on 87 desibeliä."


    • Anonyymi

      Toyota on Suomen suosituin automerkki. Eli siis eniten myyty. Sekä Suomessa että koko maailmassa. Ykkönen myös laadussa ja luotettavuudesta

      • Anonyymi

        Niihän tuo näkyy menevän mutta ei se haittaa.


    • Anonyymi

      Toyota herättää aina kateutta.

    • Anonyymi

      Toyota on legenda kestävyydessään.

      • Anonyymi

        Skoda oli harmi jo syntyessään!


    • Anonyymi

      Toyota ei aiheuta kuin kovaa sisämelua.

    • Anonyymi

      Lukijoita 426. Ovat saaneet tietoa siitä kuinka pelkkää poskaa Skoda ja Volkswagen ovat.

    • Anonyymi

      Kylläpä Toyotan omapojalla on kiivaat ja kivuliaat kuukautiset kun jaksaa yrittää lievittää niitä inttämällä faktoja toiseksi mitä ne on.

      VW Ag on 5882 autoa edellä Toyotaa ja se ei muutu kuin isommaksi kun taas kuukausi vaihtuu.

      • Anonyymi

        Valmistajakohtaiset luvut on tapana esittää globaalisti ja vain merkkikohtaiset maakohtaisesti.
        Muussa ei oikein ole järkeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valmistajakohtaiset luvut on tapana esittää globaalisti ja vain merkkikohtaiset maakohtaisesti.
        Muussa ei oikein ole järkeä.

        Kyllä se niin on että jos ei yksikään merkki pärjää niin koko jengiä huudetaan apuun luuseritoiminnassa. Etsitään paniikissa maailmankolkkia joissa voisi yrittää keulia vaikka maailman tasolla on törkeästä huijaamisesta tuomittu pikkusintti.


    • Anonyymi

      Toyota jyrää ykkösenä.

      • Anonyymi

        Niin ja minusta ainakin ylivoimaisena ykkösenä.
        2.3 miljoonan etumatka hymyilyttää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja minusta ainakin ylivoimaisena ykkösenä.
        2.3 miljoonan etumatka hymyilyttää!

        Se on hurjan kova lukema, kun Toyota myy autoja maailman suurimpana autonvalmistajana noin 10 miljoonaa autoa vuodessa.


    • Anonyymi

      Toyotan myynti käy vilkkaasti, kuin viimeisten kuvaputkitelkkreiden myynti aikanaan. "OSTA NYT, KOHTA NIITÄ EI ENÄÄ SAA"

    • Anonyymi

      Onneksi VW Ag on kuitenkin myynyt 5882 autoa enemmän ja se on ilonamme kun ajamme maanteillä kun siellä on muita enemmän kuin Toyotan tulppia.

      • Anonyymi

        VW on 5443 autoa jäljessä, haittaakse?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      231
      16685
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      22
      2098
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1930
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      187
      1700
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1443
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1092
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      952
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      847
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      738
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      210
      722
    Aihe