Osaisikohan joku onlyfansbimbo auttaa? Aku menisi ovelle, tunkisi kikkelin postiluukusta ja pyytäisi auttamaan.
Millaistakohan apua Aku hakee?
14
576
Vastaukset
- Anonyymi
Harmi ettei Riksussa ole enää Bonanzaa, Irvinaama olisi saanut sieltä tarvitsemaansa terapiaa.
- Anonyymi
Lubalta ja Svetalta olis saanut kolmen kimpat, mutta ei ne vetäneet kokkelia, kuohuviiniä kyllä.
Sill eikös tää Riksun ALFAuros ollut joltain bimboilta kysellyt "kokkelia ja kolmen kimppaa"? - Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
💋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Feministiämmät jahtaavat Akua.
- Anonyymi
Ja irviniemi jahtaa n 1s tiämmiä. Viivaa ja kok kelia kyselee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja irviniemi jahtaa n 1s tiämmiä. Viivaa ja kok kelia kyselee.
Isokaluinen mulkkujulkku kyselisi kunnon römpsää eikä mitään viivaa.
- Anonyymi
Only fans on mun mielestä prostituution yks muoto. Ämmät jotka siihen alentuu, myy vaan itseään.
- Anonyymi
Hullu se on,
Hullu tulee aina olemaan, lääkitys määrää päivän.
- Anonyymi
Roomalaiskatolilainen uskonto sopii hyvin tällaiselle henkilölle. Tee syntiä, ripittäydy, tee synti, ripittäydy jne...
- Anonyymi
Olen saanut sen käsityksen, että laumassa joukkopsykoosissa elävät lahkolaiset jakavat omantunnon. Kun tekee syntiä, koko lauma jakaa syyllisuuden. Ei tule kuin murunen omalle osalle.
iltarukouksessa kun pyytää anteeksi päivän synnit, voi seuraavana päivänä jatkaa puhtaalta pöydältä, niiden tekemistä
IHAN SUOMALAISTA - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen saanut sen käsityksen, että laumassa joukkopsykoosissa elävät lahkolaiset jakavat omantunnon. Kun tekee syntiä, koko lauma jakaa syyllisuuden. Ei tule kuin murunen omalle osalle.
iltarukouksessa kun pyytää anteeksi päivän synnit, voi seuraavana päivänä jatkaa puhtaalta pöydältä, niiden tekemistä
IHAN SUOMALAISTASyntiä harjoittaa ja tuskaa tuottaa tuo Saku Pervoniemi. Hyi häpeä.
- Anonyymi
Terapia on kallista. Miten maksaa, kun tulot loppuivat ja kotona on lapsikin.
- Anonyymi
Siltsu vois ottaa Irvinaaman bottomiks. Kataja vois olla tahdinlyöjänä.
- Anonyymi
Pilkkaajat ovat nyt kimpussasi. Koomikon hommissa sinun huumorisi on tainnut olla matkimista ja pilkkaamista. Vähemmän taiteellisessa muodossa se vaikuttaisi riksussakin olevan perussosiaalinen tapa vuorovaikutuksessa.
NYT HYVÄ KYSYMYS ON, OLETKO SATTUNUT PILKKAAMAAN "VAARALLISTA KOHDETTA."
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2415517Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k263930Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182324Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2852182Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481431Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611279Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1321182Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1261082- 36954
- 164846