Onko hyryllä minkälainen rotta ongelma vai onko mitään havantoja tehty. Itse en ole ainaskaan huomanut mitään...
Hyryn rotta tilanne katsaus
18
1018
Vastaukset
- Anonyymi
Ei oo rottia. Jäteasemalla ehkä.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18139272q
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Nante meinasi että siellä on kunnantalo täynnä rottia, mutta taisi olla tällä kertaa väärässä. Eipä taida olla kunnantalolla ketään.
Eikä niistä kellään ole kuitenkaan yhtä pitkää häntää kuin Nantella. - Anonyymi
Näkyy kunnanvaltuustossa ainakin neljä olevan
- Anonyymi
Se on helppo täällä päpättää, tositilanteessa tuppisuuna.
- Anonyymi
Näin on. Tositilanteessa puristelee muniaan ja suu liikkuu, mutta mitään ei kuulu.
- Anonyymi
Entäpä naaras mitä se naaras puristelee, vieruskaverin munia?
- Anonyymi
Kyllä kepulaisella naisella voi munat olla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kepulaisella naisella voi munat olla
Voi? Kyllä ne ainakin ennen edellytettiin jäsenkirjan saamiseksi. Kepuun pyrkivien naisten onneksi yleensä näkyy naamasta, niin ei ole tarvinnut isäntämiehillä tarkastaa.
- Anonyymi
Rottia ei ole, hiiriä ja myyriä kyllä on.
- Anonyymi
Jokunen Rotta vielä ajaa autoa mahtaako oll kortteja lainkaa
- Anonyymi
Rotanmyrkkyä ei enää myydä yksityishenkilöille, harmi.
- Anonyymi
Onhan noita rottia nähty kaupan takapihalla, siellä niitä vilistelee .
- Anonyymi
Minkä kaupan? Eipä tuolla kyllä ole enää väliä kun K-Kaupan kauppiaatkin on vaihtuneet, eikä enää ole pelkoa jauhelihan jatkamisesta rotalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä kaupan? Eipä tuolla kyllä ole enää väliä kun K-Kaupan kauppiaatkin on vaihtuneet, eikä enää ole pelkoa jauhelihan jatkamisesta rotalla.
K-marketin takapihalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
K-marketin takapihalla.
Saattaapa sitä olla ässänkin p-paikalla jätepiste ja sen liepeillä roskat astioiden ympärillä kesällä varsinkin
- Anonyymi
Ässän aulassa joskus
- Anonyymi
Useammin olen kyllä nähnyt siellä sikoja kuin rottia.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1254071
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232962Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132504- 462071
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2491669Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt451603- 321557
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201406- 281390
- 951201