Skandaali Sanariksen palstalla

Anonyymi-ap

”80. TarjaLainaa1.12.2023 klo 08:55
Olen päättänyt irtisanoa jäsenyyteni Sanasepoissa. En halua kuulua seuraan, jonka ydinporukka hyväksyy nettikiusaamisen ja jopa suojelee kiusaajaa. Se siitä sitten.

81. EkiLainaa1.12.2023 klo 09:21
Tarja, miten päättelet noin ydinporukasta? Itse (tai kukaan ylläpidostamme) en kuulu hallitukseen tai ole missään päättävässä asemassa seurassa. Tämän sivuston ylläpito on yrittänyt putsata kaikki sinuun kohdistuneet loukkaavat viestit, niitä on Pike suoltanut "Sanaristikoista sanottua"-säikeeseen jatkuvasti. Kun mekaanista sulkua ei pysty hyvin tekemään (ja se on kierrettävissä tai saattaa koskea myös viattomia), teemme parhaamme reaaliajassa. Kaikkea emme huomaa heti. Jos tämä ei sinulle riitä, emme voi asiaan vaikuttaa. Pahoitteluni, jos olemme epäonnistuneet!”

15

548

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aijai, joulurauha rikkoutui ennen kuin ehti edes adventtiaika alkaa.

      Mitä tuolla on oikeasti tapahtunut? Jotkut tämänkin palstan lukijat ovat varmaan hyvin perillä kiusaamisesta tai kiusaamattomuudesta.

      • Anonyymi

        Eiköhän täällä kannattaisi pyrkiä keskittymään muihin asioihin kuin toisten palstojen kirjoitteluun.


    • Tuli kommentoitua okieastaan siksi, että Ekille kerroin, mitä koin

      tapioLainaa3.12.2023 klo 13:58
      Mielestäni joskus esitin ihan perusteltua tyylikritiikkiä, jota et antanut minun kunnolla perustella. No olen ne Suomi24:ssä esittänyt. Moni oli samaa mieltä kanssani, vaikka sinä ja Jukkis yhdessä mitätöitte esittämäni kritiikin. Kritiikin esittämisen dissailu on täällä ollut tyypillistä toimintaa - ja levinnyt myös Suomi24:ään.
      93. tapioLainaa3.12.2023 klo 14:09
      Täällä vain foorumin ylläpitäjä on välillä dissailija, varsinkin jos kritiikki koskee ylläpitäjän omia ristikoita.

      Tuon Eki luki ja heti poisti. Eki ei oikein tajua, että hän itse on liikaa mukana asiassa, jotta hän voisi olla puolueeton.

      • Anonyymi

        Kuka tahansa perheyrityksen toimitusjohtaja pyrkii samaan. Myyrä koetetaan tuhota niin pian kuin se on keinolla millä hyvänsä mahdollista.


      • Anonyymi

        Miksi uskot, että Eki luki sen? Kirjoituksesi lentävät ulos, koska sinut on potkittu pellolle, syistä joita et tunnu täysin ymmärtävän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi uskot, että Eki luki sen? Kirjoituksesi lentävät ulos, koska sinut on potkittu pellolle, syistä joita et tunnu täysin ymmärtävän.

        Jos Eki itse poisti, kyllä hän sen kai edes vilaisemalka luki. Toki jos hän ei itse poista kommentteja, ne voi jäädä häneltä täysin lukematta.

        Ekin foorumissa on tabu-aiheita turhan paljon
        * Ekin vihjeiden tyylin arvostelu - Eki kokee, että arvostelu antaa hänestä liian huonon kuvan
        * maksullisten digilehtien pohtiminen - Eki kokee liikaa firman toimintaa koskevana
        * Magma; Magman kohdalla ei ole kyse kaupallisista intresseustä vaan Eki vain pelkää, että ihmiset käyttäisivät liikaa sivustoani.

        Uusin tabu olisi varmaan tekoälyn käyttö ristikoiden kuvituksessa. Se kun koskettaisi liikaa firman toimintaa.

        Kysyin nettitutulta kuvituksesta - ei ollut kiinnostunut pohtimaan tekoälyn merkitystä. Asia on oikeastaan nimen omainen firman toimintatapoja koskeva, jollaisilta keksusteluilta Eki haluaisi itseään suojata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos Eki itse poisti, kyllä hän sen kai edes vilaisemalka luki. Toki jos hän ei itse poista kommentteja, ne voi jäädä häneltä täysin lukematta.

        Ekin foorumissa on tabu-aiheita turhan paljon
        * Ekin vihjeiden tyylin arvostelu - Eki kokee, että arvostelu antaa hänestä liian huonon kuvan
        * maksullisten digilehtien pohtiminen - Eki kokee liikaa firman toimintaa koskevana
        * Magma; Magman kohdalla ei ole kyse kaupallisista intresseustä vaan Eki vain pelkää, että ihmiset käyttäisivät liikaa sivustoani.

        Uusin tabu olisi varmaan tekoälyn käyttö ristikoiden kuvituksessa. Se kun koskettaisi liikaa firman toimintaa.

        Kysyin nettitutulta kuvituksesta - ei ollut kiinnostunut pohtimaan tekoälyn merkitystä. Asia on oikeastaan nimen omainen firman toimintatapoja koskeva, jollaisilta keksusteluilta Eki haluaisi itseään suojata.

        On se todellakin niin, että sinä Huuhaa et saa Sanarisin palstalla keskustella niistä aiheista, joita sinä pidät ensiarvoisen tärkeinä. Mistäköhän se johtuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se todellakin niin, että sinä Huuhaa et saa Sanarisin palstalla keskustella niistä aiheista, joita sinä pidät ensiarvoisen tärkeinä. Mistäköhän se johtuu?

        Ei niistä muutkaan saa keskustella - mistähän se johtuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niistä muutkaan saa keskustella - mistähän se johtuu?

        Magmasta keskustelun kielto johtuu minusta, mutta muita kiellettyjä aiheita ei voi vain minun toiminnalkani perustella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Magmasta keskustelun kielto johtuu minusta, mutta muita kiellettyjä aiheita ei voi vain minun toiminnalkani perustella.

        Kyllä kaikesta voi keskustella, mutta sanat pitää asetella niin, että Vuokila tekisi itsestään narrin poistamalla tekstin. En kyllä oivalla tuota magma-asiaa. Kerrankin on jotain, mitä en ymmärrä, piristävää!

        Tuo Tapsan porttikieltohan on ihan pelleilyä. Jos ei tarvitse kirjautua, niin kirjoituskiellon arvo on nolla. Jos Tapsa kirjoittaisit hieman rauhallisemmin ja et suoltaisi liikaa tekstiä sekä jos valitsisit muutamia oivallisia nimimerkkejä ja vaihtelisit kirjoitustyylejä, voisit jatkaa hyvin kirjoittelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kaikesta voi keskustella, mutta sanat pitää asetella niin, että Vuokila tekisi itsestään narrin poistamalla tekstin. En kyllä oivalla tuota magma-asiaa. Kerrankin on jotain, mitä en ymmärrä, piristävää!

        Tuo Tapsan porttikieltohan on ihan pelleilyä. Jos ei tarvitse kirjautua, niin kirjoituskiellon arvo on nolla. Jos Tapsa kirjoittaisit hieman rauhallisemmin ja et suoltaisi liikaa tekstiä sekä jos valitsisit muutamia oivallisia nimimerkkejä ja vaihtelisit kirjoitustyylejä, voisit jatkaa hyvin kirjoittelua.

        Niin: Jos Tapsa osaisi kirjoittaa asiallisia kommentteja. Ja jos tädillä olisi jotain sellaista mitä häneltä puuttuu, niin hän olisi setä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niistä muutkaan saa keskustella - mistähän se johtuu?

        Eikös jonkun toisen asian yhteydessä tullut esiin se, että Sanaris ei sivuillaan pyri palvelemaan sivujensa käyttäjiä paremmin kuin heitä, jotka sivuilla eivät syystä tai toisesta käy. Toisin sanoen, kaikki ratkojat halutaan pitää samanarvoisessa asemassa. Jos yhdelle ryhmälle annettaisiin apuvinkkejä, vaikkakin teknisiä, niin se ehkä olisi yhden ryhmän suosimista eikä tasapuolista kaikille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kaikesta voi keskustella, mutta sanat pitää asetella niin, että Vuokila tekisi itsestään narrin poistamalla tekstin. En kyllä oivalla tuota magma-asiaa. Kerrankin on jotain, mitä en ymmärrä, piristävää!

        Tuo Tapsan porttikieltohan on ihan pelleilyä. Jos ei tarvitse kirjautua, niin kirjoituskiellon arvo on nolla. Jos Tapsa kirjoittaisit hieman rauhallisemmin ja et suoltaisi liikaa tekstiä sekä jos valitsisit muutamia oivallisia nimimerkkejä ja vaihtelisit kirjoitustyylejä, voisit jatkaa hyvin kirjoittelua.

        Kyllä kaikesta voi keskustella, mutta sanat pitää asetella niin, että Vuokila tekisi itsestään narrin poistamalla tekstin.

        Kyllä Eki on valmis tekemään itsestään narrin, jos aihe on kiusallinen eikä hän halua asioista keskustella.

        "En kyllä oivalla tuota magma-asiaa. Kerrankin on jotain, mitä en ymmärrä, piristävää!"

        Satu mainitsi Magman, mutta Eki esti keskystelun, koska pelkäsi, että viitattaisiin sivustooni. Eku teki itsestään pellen ja keskustelu päättyi siihen.

        On minulta joitakin kommentteja siellä täällä.

        Mutta tietyistä aiheista vaan minä srn paremmin kuin kukaan muukaan ei pysty keskustelemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös jonkun toisen asian yhteydessä tullut esiin se, että Sanaris ei sivuillaan pyri palvelemaan sivujensa käyttäjiä paremmin kuin heitä, jotka sivuilla eivät syystä tai toisesta käy. Toisin sanoen, kaikki ratkojat halutaan pitää samanarvoisessa asemassa. Jos yhdelle ryhmälle annettaisiin apuvinkkejä, vaikkakin teknisiä, niin se ehkä olisi yhden ryhmän suosimista eikä tasapuolista kaikille.

        Sebon sikäli väärin, että Kolmiokirja ei pikku avuista julkaisemiinsa ristikohin pahakseen pistä.

        Ei Ekin tasapuolisuusperiaate tarvitsisi koskea muita kuin hänen itse julkaisemiaan ristikoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös jonkun toisen asian yhteydessä tullut esiin se, että Sanaris ei sivuillaan pyri palvelemaan sivujensa käyttäjiä paremmin kuin heitä, jotka sivuilla eivät syystä tai toisesta käy. Toisin sanoen, kaikki ratkojat halutaan pitää samanarvoisessa asemassa. Jos yhdelle ryhmälle annettaisiin apuvinkkejä, vaikkakin teknisiä, niin se ehkä olisi yhden ryhmän suosimista eikä tasapuolista kaikille.

        "Eikös jonkun toisen asian yhteydessä tullut esiin se, että Sanaris ei sivuillaan pyri palvelemaan sivujensa käyttäjiä paremmin kuin heitä, jotka sivuilla eivät syystä tai toisesta käy."

        Ei tuo oeriaate käytännössä toimi. Ekin sivustolla annetaan käytännössä vi kkejä palkintoristikohin.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5604
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2486
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1977
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      57
      1718
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      10
      1281
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe