paljonko tulee työttömiä.
Nyt kun tervhoito siirtyy toisille paikkakunnille ja liikkuviin yksiköihin niin
4
636
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kovin monta. Lähes sama väki tarvitaan edelleen, joskin se fyysinen työskentelypaikka voi muuttua.
Terkkarin hoitsu siirtyy toiseen kohteeseen ja lääkäri siirtyy isompaan yksikköön, ja kulkee sen palveluauton mukana.
Kiireellisissä tapauksissa ensihoito auttaa. Ambulanssi on useimmiten paikalla nopeammin, kuin se isännän köttelö saa Tojotansa käyntiin ja hangesta liikkeelle.
Ensihoitajien ja lääkärin välilnen konsultaatio toimi puhelimessa ja terveystiedot kulkee sähköisesti. Ambulanssi vie potilaan tarvittaessa sairaalaan.
Ole huoletta, kyllä se on sujuvampi homma kuin terkkarin aulassa kykkiminen. Vaatii ehkä vähän treeniä aluksi.- Anonyymi
Työmatka Äänekoskelle tai Jyväskylään on kyllä melko pitkä..
- Anonyymi
Siis miten tämä tulee käytännössä toimimaan? Vastaanottoavustajia on ainakin kolme. Samoin terveydenhoitajia. Lääkäreitä on useampi. Lisäksi labra, röntgen, lasten neuvola, hammashoitola, mtt, kanslistit...
Missä he kaikki tulevat työskentelemään?
- Anonyymi
Novasta se henkilökunta linja-autolla tulee. Hammashoitoloita niihin on jo tehty. Äkkiäkös myös laboratorioita ja röntgeneitä.
Mitä säästöä se toisikaan jos henkilökunta vain siirrettäisiin toiseen paikkaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882