Järvelän kievari

Anonyymi-ap

Mitä ihmiset on mieltä paikasta ? Itse kävin kerran ja olen sitä mieltä että jos ihmisillä on järkeä niin paikka ei kesää näe.
Hakevat kuulemma anniskelulupia , ne jos saavat niin saattaa juottolana pärjätä hetken

36

2807

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mun mielestä ainakin parempi kun Kesoil kahvilana, kahvi ei ihan yhtä seissyttä ja sämpylätkin tuoreita.

      • Anonyymi

        Kallis se ainakin on, siellä makso jo 10 vuotta sitten kahvi yli 2 euroo kuppi ja lakkasin käymästä viimeistäänkin jotain 2017 kesänä ... Ole istunut sielä tällä vuosikymmenellä varmasti kertaakaan, en sinä aikana kun se kippas ja myytiin RTV konsernille ... Entinen omistajasuku oli ihan veriperimää myöten rosvokapitalisteja, rakentajat kartto sen riistohintoja ja mitä halutaan voitollista valikoimia ... Tunnettiin kutsumanimellä "sattumarauta". Vanha isäntä oli oikeen pahan tuulinen persoona, silmissä pyöri aikonaan markat kuin hedelmäpelissä, mitään muuta se ei kunnioittanut oman myyjäsisäpiirinsä kanssa. Tuhosi maineen samaa itaruutta firman sisällä.


    • Anonyymi

      Hyvä, siisti paikka, jossa yrittäjällä intoa palvella asiakkaita sydämestään. Tullaan käymään jatkossakin.

      • Anonyymi

        👍👍👍


    • Anonyymi

      Kenkää saaneella pankkihaahkallakin näköjään urakehitystä, hyvä, hyvä

      • Anonyymi

        Mikäs juttu tää on?


      • Anonyymi

        Höpö höpö .. kai sitä muutkin on vaihtaneet alaa ilman että on saanut kenkää. Minä ainakin ja montakin kertaa!! usein muutos voi olla hyväksi. Voisi sopia alkuperäiselle kommentoijallekin. Onnea vaan sille rohkealle haaskalle. Ei siltä ainakaan rohkeutta puutu. Hyvä niin !!


      • Anonyymi

        Mikä niistä? Se mikä jäi kavalluksista kiinni vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä niistä? Se mikä jäi kavalluksista kiinni vai?

        En ole varma, mutta eikös se ole juurikin se?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö .. kai sitä muutkin on vaihtaneet alaa ilman että on saanut kenkää. Minä ainakin ja montakin kertaa!! usein muutos voi olla hyväksi. Voisi sopia alkuperäiselle kommentoijallekin. Onnea vaan sille rohkealle haaskalle. Ei siltä ainakaan rohkeutta puutu. Hyvä niin !!

        👍💐👍


      • Anonyymi

        Oliko hyvät kengät?


    • Anonyymi

      Ihan normaali maalais-tienvarsikahvila, kahvi jopa hyvää ja maisemaa joka suuntaan. Avara valoisa paikka kun keskeltä purettu portaat pois. Joka ei tykkää ABCstä tykkää tästä ja päinvastoin.

      • Anonyymi

        Hollanti/Saksa Imbiss Autohof 👍 Currywurst Pommes Rot Weiß


    • Anonyymi

      Itse ajelen tuosta jatkossa ohi. Ei voi suositella. Sitä kun haluaisi rahoilleen vastinettakin.

    • Anonyymi

      Olisin tuonut tänne lähes 20 maksavaa asiakasta, mutta kun kävin ensin itse testaamassa paikan, niin tulin toisiin aatoksiin, ei kehtaa tilausmatkalaisille tarjota kuivaa leikettä peruna-vaihtoehtona vain ranskalaiset ja hinta törkeä laatuun nähden.

    • Anonyymi

      Eipä kovin montaa positiivista palautetta ole kyliltä kuulunut, joten taidan jättää väliin ensimmäisenkin käynnin.

      • Anonyymi

        Käykääs kattomassa joka väittää että paskat eväät ni ette ole tainnu paljon käydä kahviloissa . Käykää Maistamassa HYVÄT SAPUSKAT .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käykääs kattomassa joka väittää että paskat eväät ni ette ole tainnu paljon käydä kahviloissa . Käykää Maistamassa HYVÄT SAPUSKAT .

        Laihaa kahvia ja kuivaa pullaa, ei varsinainen makuelämys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käykääs kattomassa joka väittää että paskat eväät ni ette ole tainnu paljon käydä kahviloissa . Käykää Maistamassa HYVÄT SAPUSKAT .

        Taitaa omistaja näpytellä viestejä 😂👏


    • Anonyymi

      Ei oo pitkä matka matkakeitaalle hollolaan, josta saakin sitten huomattavasti parempaa ruokaa

    • Anonyymi

      Ennen kesää tuo loppuu, piha tyhjänä aina ohiajaessa.

    • Anonyymi

      Täytyy todeta et kaikilla on oma makunsa ja itselle maistu ruuat erittäin hyvin ja kahvikin huomattavasti parempaa kuin monessa muussa paikassa.
      Suosittelen käymää testaamassa sitten sen tietää oliko hyvä

    • Anonyymi

      Palveluhalvaantunut paikkakunta, ei sisäistä liikennettä, juna kulkee kun kulkee yöllä et pääse kaupungin päivystyksiin tai takaisin kuin kaupungin takseilla 30 km päästä tilaillen .... Viimeinenkin baari meni kiinni. Yks sairaan ylihinnoteltu marketti, halvempi hakea junalla kaupungista useimmat tuotteet jo. Kylän ainoo kioskikin sulkee ovet jo aikasin illalla, oli ennen 21 asti auki, bensis myytiin RTV:lle ja bensa on maan top 10 kalleimmat listalla jossain Enontekiön rinnalla. Kunnan sivuilla ja tiedotteissa on lapin lisää aina talousarviota myöden, asukaslukukin on valehdeltu satasella yli ... ja tippuu 100 vuodessa keskimäärin .. (4111 oli päätösväestöluku 2023 lopussa, talousarvioesityksessä 4198 ... ja ole edes vahinko, klappi on ollut joskus satojakin todellisuudesta ja aina ihan toiseen suuntaan kuin todellisuus eli nousevaksi esitetty ja laskenut yhtä soittoa 1988 fenoliskandaalista asti). Fakta on se, että tuolla ole enää mitään palveluja, pururata ja kiipeilyportaat, skeittiramppi jota eksyneet kaupunkilaiset vaati tullessa ja unohtui parissa vuodessa rapisemaan innon mentyä. Maakunnan kallein market, jopa lähes 3 kertaisia tuotehintoja kaupungin välillä ja valikoimaa kymmenys .. Jopa tomaatti maksaas 1,5 kertaa kaupungin saman ketjun marketin hinnan ja naattina myydään 6 päivää viikossa, vanhat kaadetaan uusien laatikoiden päälle homeineen ... Joku mikrorasia einestä maksaa kuin R-kioskilla, 5 euroa pikku pastarasiasta tai riisistä lusikallisella "kebab" lastua .... Älä eksy, älä jää siitä junasta tuohon .. Jatka eteenpäin, Kärkölästä pääse terveenä pois jos asetut asumaan. Oot jossain Attendon loppusijoituspaikassa Padasjoella eläkepäiväs tai minikodissa jossain hylätyssä hevoskylässä, tai 5 kerroksen palvelukuutiossa kaupan takana, ettei tarvi maksaa palvelukyytejä ja viis ainutlaatusesta lintu- ja hyönteislehdosta, kuhan halvalla menevät.

    • Anonyymi

      Ei tuolla mitään anniskelupaikkaa ole ollut sitten vuoden 2023. Ainakin kertovat et toinen lopetti, toinen oli jo pitkään kiinni ja ole tietääkseni kuin päiväravintola. Sitten on vielä tehtaan alueella kai lounasruokala kaempana taajamasta.

    • Anonyymi

      Edes R-kioskin aukioloihin voi enää luottaa, yleesä kiinni jo 20 ku menee ohi, mutta sivujen mukaan auki 21 arkisin ... ja 19 vkl. Jos junalla pysähdyt, niin voi olla ainoo paikka saada liput pois, automaatti on kesät vähintään näyttö auringon lamauttamana tai useen nuorison tuhooma.

      • Anonyymi

        Kyllä se on ollut ainakin viimeiset pari vuotta (yhtä tai kahta poikkeusta lukuunottamatta) joka päivä auki ihan normaalisti, ma-pe 21 ja la-su 19 asti 🤔


    • Anonyymi

      Veikon leike on kyllä erinomainen ja hyvää se ruskea soosi mitä on purkeissa.

      • Anonyymi

        Onhan se jos tykkää, minä en ravintola Järvelässä paremmat leikkeet ja muutkin ruuat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se jos tykkää, minä en ravintola Järvelässä paremmat leikkeet ja muutkin ruuat

        Ravintola on ravintola, ja grilli on grilli
        Tiedoksi vaan....


    • Anonyymi

      🤣🤣🤣🤣

    • Anonyymi

      Herra sakemanni pitää paikkaa näköjään auki miten sattuu, välillä ollaan Sunnuntaina auki, välillä ei.

    • Anonyymi

      Jetzt ist Schluss mit lustig 😉 Polizei Anzeige ist raus, IP Adressen werden Licht ins Dunkle bringen! Anonym ist bald offen wie ein Buch meine Freunde 👍🇪🇺

      • Anonyymi

        👍👍👍


    • Anonyymi

      Minusta on ihan sama kuka tulee yrittäjäksi Järvelään, oli hän Turkista Saksasta mistä vain. Ihminen/ihmiset jotka kirjoittaa Järvelä Veikko Kievarista suorastaan törkeyksiä ja rohkeuttaan osoittaen anonyymisti. Tulkaa esiin, tulkaa arkiaamuisin klo 9.00-18.00 välisenä aikana maistamaan kahvia teetä tai mitä hyvänsä tuotetta ellet pidä pysy poissa, mutta älä levitä törkeyksiä , tule ja esittele itsesi, näytä että olet suomalainen. Kauko Issakainen asukas Kärkölässä vuodesta 1979

    • Anonyymi

      Kukas tämä järkevä henkilö on?
      Kysyy Timo Hakola...

    • Anonyymi

      Paikan pitäjältä on niin erikoisia päivityksiä paikallisessa Facebook-ryhmässä, ettei oikein uskalla käydä edes katsomassa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8751
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2623
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2361
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1989
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1736
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1540
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1487
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1219
    Aihe