Voiko Kanarian saarilla katsoa ja mitä se vaatii, tietokoneelta YLE Areenan ohjelmia ja myös suoria lähetyksiä ?
YLE Areenan katsominen ?
11
340
Vastaukset
- Anonyymi
Vain Gran Canarialla.
Inglesin vehreässä paratiisissa tulee aina illalla katsottua aaaa-studiota - Anonyymi
VPNn kanssa onnistuu ainakin.
- Anonyymi
Kiitos tiedosta, täytyy ottaa selvää tuosta VPNstä.
- Anonyymi
Ylen kanavat näkyy ihan suoraan jos kaupunki on tehnyt sopimuksen YLE:n kanssa.
Ainoastaan Inglesissä näin on. Olen parhaillaan täällä Inglesissä ja Ylen kanavat näkyy.
Kannattaa selata niitä kanavia. Sieltä se löytyy. Sitä ei vaan todennäköisesti ole viritetty.
- Anonyymi
Kuinka tyhmä pitää olla että menee lomalle kattomaan telkkarii. Inglesissä olis tarjolla joka miehelle kuumaa mies seuraa. TV vai elämän kyyti eipä oo vaikee valita.
- Anonyymi
Mie oonki naenen.
- Anonyymi
"Mie oonki naenen."
Teet viisaasti, jos kierrät Inglesin kaukaa! 😁 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Mie oonki naenen."
Teet viisaasti, jos kierrät Inglesin kaukaa! 😁Kyllä Inglesissä löytyy naisillekin nais seuraa kuten miehiä miehelle. Tervetuloa siis Inglesin vehreään paratiisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Inglesissä löytyy naisillekin nais seuraa kuten miehiä miehelle. Tervetuloa siis Inglesin vehreään paratiisiin.
Minua naisena kiinnostaa pelkästään miesseura. Onko siellä mitään meille terveille?
Kyselee Ritu Helsingistä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua naisena kiinnostaa pelkästään miesseura. Onko siellä mitään meille terveille?
Kyselee Ritu HelsingistäTäällä ei mummuja kaivata. Mee johonki muualle.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361753- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450