Genelec 1235A SAM-Monitorit

Olen kuullut näitä. Näissä on 2x15" basso per kaiutin ja molemmille kaiuttimille on erikseen tehokkaat vahvistimet. Nämä kyllä vakuuttavat joka-osa alueella ja soivat erittäin hienosti. tarvittaessa myös tosi lujaa, mutta puhtaasti. parihinta lienee yli 20k. Oletteko jo kuulleet näitä?

5

259

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ole pääsyt tätä hintaluokkan kaiuttimia kunteleman kyllä Genelec pääse kuntelemaan melkein missä tahansa hifi liikeeissä mutta just tätä mallia eli jos halua osta just tätä mallia niin se on tilaus tuote eli kellän hifi liikeistä ei ole tätä mallia esillä likesssä koekuntelua varten eli tätä mallia mene niin vähän että tätä mallia ei ole missän likessä esillä koekuntelua varten joten sen takia tätä mallia voi olla aika hastava päästä kunteleman mutta tästä pienempi malli missä on 12 tuuman basso on myytävänä käytettynä http://tori.fi/ ja pyyntihinta noin 6600 euroa ja ainakin ilmoituksessa luke että myyjä voi järjestä koekuntelu tai sitten pitä käydä sillä Genelec tehtalla isalmessa ja kysyä koekuntelua mutta nämä kaiuttimet vaativat tietokone ohjelma kalibrointia niin kun ostat tällaiset kaiuttimet niin kysy sittä tietokone ohjelma kalibrointia mutta tämä on kaiutin mitä ei anna huonot ääniteet anteksi vaan paljastavat ne armotta mutta tämä kaiutin palkitse hyvät ääniteet että rupeat kunteleman sellaista muusikkia mitä oikeasti kuulosta hyvältä kuuten klassista kun se kuulosta dynamiseltta täyteläiselttä ja hyvältä.

      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        💋 ­N­­­y­­m­­f­o­­­m­­­a­­­a­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Saanko minä kysyä että minne sinä nämä kaiuttimet haluat laitta?

      Jos haluat olkkarin hirveän analyttiset kaiuttimet missä on live keikka taason äänenpaine niin silloin voi olla hyvä Genelec missä on 12 tai 15 tuuman basso.

      Ja sihen tule sitten se tietokone ohjelma kalibratio.

      12 tuumaiset voi olla jossain hifi liikeissä esillä ja koe kuneltavissa kun taas 15 tumaiset on tilaus tuote.

      Ja 12 tumaiset on http://tori.fi/ myytävnä käytettynä pyynti 6600 euroa ja myyjä lupa koe kuntelu ja kalibratio.

    • Anonyymi
      • ex.horder

        1237A mallit varmaan myös huippukajarit.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8406
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe