4.12.2023 klo 17:30 - 19:00 Prisma-hankkeen kaavasuunnittelu on edennyt ehdotusvaiheeseen. Viime kevään kaavaluonnokseen nähden nyt ei kuitenkaan enää esitetä merkittäviä muutoksia suunnittelualueen alueidenkäyttöön ja liikennejärjestelyihin.
Tähtiniementien kauppa-alueen asemakaavan ja asemakaavamuutoksen ehdotus on nähtävillä 28.11.2023 – 2.1.2024. Sen jälkeen on tavoitteena päästä asemakaavamuutoksen hyväksymiskäsittelyyn talvikaudella 2024.
Kaavaehdotuksen yleisötilaisuus pidetään maanantaina 4.12.2023 klo 17.30-19.00 Elämänkaaritalolla, Suvannonraitti 2.
Tervetuloa keskustelemaan!
Kaavaehdotuksen nähtävilläoloaineistot: https://www.heinola.fi/asuminen-ja-ymparisto/kaupunkisuunnittelu/vireilla-olevat-asemakaavat/711-tahtiniementien-kauppa-alue/
Prisma-hankkeen asemakaavaehdotuksen esittely
Anonyymi-ap
7
364
Vastaukset
- Anonyymi
Kaavaehdotuksen yleisötilaisuus pidetään maanantaina 4.12.2023 klo 17.30-19.00 Elämänkaaritalolla, Suvannonraitti 2.
- Anonyymi
Olen varma että kaavasta valitetaan. Useat sepänniemen asukkaat ovat huolissaan paskaisten vesien johtamisesta voudinlahteen
Siinä on mm uimaranta ja lahti on hyvin matala.
Jos likaisia hulevesiä ei johdeta muualle, niin valitusta pukkaa!! - Anonyymi
mihin lienee mennyt aikanaan rettigin vedet . mihin menee versowoodin vedet.
- Anonyymi
Niin, hyvä kysymys. Eikai kuitenkaan suoraan Voudinlahteen?
- Anonyymi
tuleeko sitten paljonkin valituksia ?
- Anonyymi
joko rakennetaan.
- Anonyymi
mitenköhän etenee!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998616Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1682951- 141321
- 761018
- 66974
- 25936
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61923- 55913
- 64862
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73844