Suomenkielinen potilas voidaan sijoittaa vaikka Närpiöön mutta ruotsinkielistä ei voida sijoittaa vaikka Seinäjoelle koska täydellinen palvelu ruotsiksi saattaa vaarantua:
https://ilkkapohjalainen.fi/arki-ja-hyvinvointi/pohjanmaan-hyvinvointialueella-v%C3%A4hennet%C3%A4%C3%A4n-vuodeosastoja-jo-nyt-suomenkielinen-potilas-voidaan-sijoittaa-esimerkiksi-n%C3%A4rpi%C3%B6%C3%B6n-odottamaan
Suomenkielisillä potilailla ei väliä
6
301
Vastaukset
- Anonyymi
Kai nyt oikeasti käsität ettei koske muita kun närpiön kunnan alueella asuvia? Se kai on sitten ihan oma asia kun asuu paikassa missä tod.näk on 10% suomea puhuvia?
- Anonyymi
Onko todella niin, ettei Närpiössä sairaalassa henkilökunta puhu suomea?? sen ymmärrän ettei Seinäjoella välttämättä niin ruotsi taivu, Suomessa kuitenkin asutaan!!
- Anonyymi
Seinäjoella kaikki käyneet koulun, jossa opeteltiin ruotsin kieli.
- Anonyymi
Seinäjoki on eri sotealuetta kuin Närpiö.
- Anonyymi
Jooooppppsss tuossa puhutaan Pohjanmaan hyvinvointialueesta ei Etelä-pohjanmaan
- Anonyymi
Eipä nämä muistisairaat osaa oikein suomeakaan,eivät ymmärrä kuin muutamia sanoja
ei luulisi Närpiöläisellä lähihoitajalla olevan vaikeuksia oppia.
On sitten ihan eri asia laittavat omaiset näihin hoitolaitoksiin,saatohoitoon.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774592- 1801837
- 1241540
- 351016
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️16981- 103930
- 78913
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78842- 45807
- 4798